Hirveän kylmä! 🥶
Kommentit (85)
Jääkausi tässä tulee eikä mikään lämpeneminen. Suomi muuttuu asumiskelvottomaksi tätä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä on edelleenkin pukeutumiskysymys. Niin kesällä kuin talvella.
No ei kyllä ole! 32-38 asteen lämpöön totun 2 päivässä, tähän ikuiseen kylmyyteen en vielä 63 vuodessa!!
Karsean kylmä ja liukastuinkin tänään. Toisaalta en voi oikein sietää kovaa hellettäkään...hhhmm syksy ja kevät ovat parhaita aikoja.
Tulis nyt joku helleaalto jostakin. Sisälläkin tuulee ja vetää kylmästi.
Istun töissä Uggit jalassa. Meillä toimistolla +19. Sormetkin ihan jäässä.
onneksi naisen jalkovälin lämpö korostuu näin talvipakkasilla
Meillä husky on aivan eri pirteä kun on pakasta -15 astetta tai enemmän, -10 asteessa on vielä aika vetämätön...
Paleltaa. Koko päivän on paleltanut. 🥶🥶
Olin kävelyllä ja mulla oli KUUMA (ihan Suomessa)! Joten en osaa samaistua ongelmiinne talven suhteen. Päällä oli alusvaatteiden ja sukkien lisäksi 2 paitaa, pitkät alushousut, softshell-housut, paksu hupullinen toppis, kaulaliina, pipo, paksut lapaset ja talvilenkkarit.
-35 on kylmä. Nyt tuolla tulee vaan hiki.
Vierailija kirjoitti:
-35 on kylmä. Nyt tuolla tulee vaan hiki.
Miten nää silloin tarkenevat, jos nyt jo ovat jäässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä on edelleenkin pukeutumiskysymys. Niin kesällä kuin talvella.
No ei kyllä ole! 32-38 asteen lämpöön totun 2 päivässä, tähän ikuiseen kylmyyteen en vielä 63 vuodessa!!
Luulisi jo tuohon ikään mennessä oppineen edes pukeutumaan sään mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palelen omassa asunnossani vaikka patterit täysillä. Yritän puhaltamalla lämmittää kohmeisia käsiä.
Tekisi mieli laittaa uuni 200c ja luukku auki.
Tätä sitten toukokuuhun asti.
Kannattaa ostaa lämpöpeitto. Maksaa muutaman kympin ja sen alla pärjää hyvin kesään asti.
Kiitos vinkistä, laitoin jo tilaukseen.
Itse tilasin lämpöpeiton lisäksi lämpöalustan, lämmittää kipeää selkää ihanasti! (Kulkee jossain myös nimellä lämpöpatja, mutta on mainio). <3
Oispa kesä ja vuoden 2021 helteet. Ainoa siedettävä ajanjakso tässä masentavassa maassa aikoihin
Helsingissä on ainakin kerrankin kiva sää.
Rakastan talvea ja pakkasta.
T: Talvi-ihminen
Laittakaa riittävästi päälle niin ei tarvitse valittaa
Lihavilla talvella kylmä,kesällä kuuma.
No ainakin pk-seudulla on just hyvät talvisäät. Mieluummin tätä kuin sitä +27 astetta mitä kesällä oli, koska nyt voi ulkoilla toisin kuin silloin.
Tänäänkin tein jo heti aamusta 8km lenkin ja kohta lähden toiselle, mutta se jäänee vähän lyhyemmäksi koska pitää suoriutua ajoissa nukkumaan kun työvuoro alkaa aamulla klo 4.45.
Tuntuu kuin -15. Aivan liikaa mulle! Naama jäätyi kun kävelin autolle ja autolta🥶