Hirveän kylmä! 🥶
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palelen omassa asunnossani vaikka patterit täysillä. Yritän puhaltamalla lämmittää kohmeisia käsiä.
Tekisi mieli laittaa uuni 200c ja luukku auki.
Tätä sitten toukokuuhun asti.
Osta joku lisäpatteri, esim. konvektorilämmitin 2000 W jossa puhallin.
Lisäpatteri on tulossa myös, kiitos vinkistä.
Tämähän on parasta aikaa vuodessa, tulee niin makoisat unet. Vähän kumma ettei osata pukea tai lämmitää, mut kukin tyylillään.
Paksu untuvapeitto sängyssä, sohvalla kevyempi untuvapeitto. Ulkoillessa yllättäen untuvatakki käytössä, kyllä tarkenee.
Mulla on kolme pitkähihaista paitaa, pitkät kalsarit, collegehousut, merinovillasukat ja villasukat niiden päällä. Hyvin tarkenee täällä vuokra-asunnossakin näillä.
Mä just tulin kotiin noin kolmen kilometrin matkan fillarilla. Vähän vilpoista oli, mutta ei niin pahasti kylmää ollut. Päivällä pahemmin pakkanen puri kohdallani.
Täällä kotona on ihan lämmin.
Mahtaa varmaan paikkakuntakohtaisia eroja olevan.
M30
Vierailija kirjoitti:
Sulle pitää saada lämmikettä. Toimiiko patteri. -11 on Tampereella nyt.
Pirkanmaalla kyllä -17 nyt sanoo kaksi eri mittaria...
Minä nautin. Pimeys ja kylmyys on ihanaa, kun on koti, jossa nauttia tunnelmasta. Takkaan tulta, villasukat jalkaan ja lämmintä glögiä takan ääressä. En oikeastaan tiedä juurikaan mukavampaa asiaa.
Meillä sisällä 15c, patterit täysillä, osa kylmimä. Lämmitysjärjestelmässä vikaa ja uusi systeemi tulossa 2 viikon päästä. Siihen saakka joutuu palelemaan.
Eikö ole varaa vaatteisiin, vai ettekö osaa pukeutua?
Ulkona 19 ja sisällä +20.
Vaatteita voi käyttää sisälläkin. Ei tarvitse alasti hillua.
Vuan eläpä hättäile ilimastonlämpeneminen on ihan nurkantakana, ensiviikolla alakaa palmuntaimet puskemaan lumen alta, kuha ensin jonnekin jottain maksetaan ja tanssataan ilmastohumppaa parj säkeistöä.
Vierailija kirjoitti:
Fugessa mukavan lämmin. En valita. Ihan oma valinta missä on. T- paita ja shortsit niillä pärjää hyvin rannalla.
OT mutta Fuengirolahan on ihan hirveä nykyään, täynnä suomalaisia juoppoja ja narkkeja.
Jos palelee, niin ennen kuin lisätään kiertoveden lämpöä, niin pyydä huotomiestä katsomaan onko termostaattien piikit jumissa ja rasvaamaan ne CRCllä.
Uudellamaalla mittari näyttää -10. Eihän se ole yhtään mitään? Meteurologit taas kusettanu.
Ihanaa kun on pakkasta! Rakastan talvea! Kesälle on taas paikkansa sitten puolen vuoden päästä. Vuodenaikojen vaihtelu on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palelen omassa asunnossani vaikka patterit täysillä. Yritän puhaltamalla lämmittää kohmeisia käsiä.
Tekisi mieli laittaa uuni 200c ja luukku auki.
Tätä sitten toukokuuhun asti.
Kannattaa ostaa lämpöpeitto. Maksaa muutaman kympin ja sen alla pärjää hyvin kesään asti.
Kiitos vinkistä, laitoin jo tilaukseen.
Mulla on talvisin ihanan lämpöinen Joutsenen n. 1 kg:n painoinen untuvapeitto. Aivan ihana kömpiä sinne iltaisin. Niin ja 60 x 80 cm untuvatyyny, joka ei jostain kumman syystä ole kuuma vaan ihan sopiva. Sähkölämmitteisellä peitolla en uskaltaisi nukkua. Näkisin painajaisia, kuinka peitto ja minä sytymme palamaan.
Kyllähän tämä on edelleenkin pukeutumiskysymys. Niin kesällä kuin talvella.
Kiitos vinkistä, laitoin jo tilaukseen.