Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikka nainen, laita tähän paras vinkkisi

Vierailija
03.12.2023 |

Hoikkana pysyäksesi vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä painoa nousemaan pitkäksi aikaa. Kun paino nousee pari kiloa esim. lomamatkalla tai jouluna, palaa heti sen jälkeen takaisin normaaliin rytmiin ja terveelliseen ruokavalioon. Paino tippuu viikossa/parissa takaisin omaan normaaliin ilman suurempia ongelmia. Herkuttelu on sallittua, kunhan se ei ole jatkuvaa.

Vierailija
42/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä elä stressavaa elämää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä dokaa, elä intohimoisesti, älä koskaan laihduta. 

Vierailija
44/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku riittävästi. Juo teetä. Älä syö ympäri kellon vaan noin 10 tunnin aikaikkunassa iltasyömistä välttäen. 

Vierailija
45/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä elä stressavaa elämää. 

Tai sitten elä vielä stressaavampaa elämää. Niin minä laihduin. Joskus lohtusyöpöttelin mutta äärimmäinen stressi vei lopulta ruokahalun. Suosittelenko? En tietenkään

Vierailija
46/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot elintarvikkeet, teen ruokaa selkeistä raaka-aineista, ei kevyttuotteita, ei rasvattomia, ei  makeutusaineella makeutettuja. 

Vierailija
47/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä alkoholia. Syö tavallista ruokaa, riittävästi rasvaa ja proteiinia. Älä syö klo 19 jälkeen. Liiku joka päivä 30min (kävely, pyöräily, jumppa tms). Älä syö vaaleaa leipää, pullaa, jäätelöä, keksejä, karkkeja, sipsejä. Makeanhimoon käy suklaa ilman palmuöljyä. 

Vierailija
48/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea kohtuudella. Herkkuja voi useinkin syödä, kun määrät on pieniä.

Ei rääkkiliikuntaa vaan esim. reipasta kävelyä. Mulle tulee rääkkiliikunnasta hirveä nälkä. :D

Arkipäivän hyötyliikunta pitää painon kurissa: kävele joka paikkaan, jos teet toimistotyötä, nouse joka tunti liikkumaan, tee kotitöitä joka päivä, aja työmatkat pyörällä tai kävele. Tämän lisäksi opettelee sellaiset ruokailurutiinit, jotka ovat 80% terveelliset, ja noudattaa niitä aina, ja jotka sopii itselle.

Esim  minun pitää saada herkkuja jokapäivä, mutta määrä on pieni, esin 2 palaa suklaata, 2 keksiä, kourallinen sipsejä, jäätelöpuikko tai pulla. Näin ei tule herkkuhimoa. Lisäksi syön joka päivä vähintään 3 - 5 ateriaa, ja aina lähes samanlaista ruokaa: aamulla leipää, juustoa ja hedelmä+ kahvia, 1-2 lämmintä ateriaa kasviksilla, illalla puuro marjoilla ja rahkalla ja pähkinöillä.

Vierailija
49/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pullakka, persjalkainen ja päälle vielä ruma, niin ei siinä hoikkien vinkit enää auta. Turhaan kyselet.

Vierailija
50/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut pohkeet eivät ohene vaikka kuinka hoikistelet.

Vierailija
51/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä kuva inhoamasi harpyijan satulalaukkuperseestä ja paksuista sääristä jääkaapin oveen. Helppo pysyä hoikkana ja unohtaa mieliteot.

Vierailija
52/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun paljon, katson mitä syön, katson peilistä aika tarkasti, ettei läskiä pääse kertymään.

Vierailija
53/53 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen äärimmäisen huono lähtemään illalla pimeällä ulos liikkumaan. Siksi minulle yksi parhaita keinoja on ollut ruokatunnin aloittaminen reippaalla kävelyllä silloin kun sää sen sallii. Työpaikkani lähellä on puisto, jota kävelen ympäri noin 20-30 min ajan, usein samalla jotain podcastia kuunnellen. Sitten palaan sisään ja syön lounaan. Näin viikottainen askelmääräni on kasvanut, kulutan enemmän kaloreita, saan enemmän raitista ilmaa, enkä kärsi enää päiväväsymyksestä. Mielialaankin sillä on ollut positiivinen vaikutus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä