Mikä on hauskinta yökerhossa?
Mä itse tykkään jutella ihmisten kanssa. Ei niiden tarvitse kiinnostaa, mutta voi tanssia.
Kommentit (16)
Pierrä haisevia tuhnuja hämärässä.
Tunnelma. Musiikki, tanssi, juomat ja ihmiset. Haluaisin joskus mennä jonnekin clubille, jossa on oikein hyvännäköisiä ihmisiä.
Yökerholta saatavat seksipartnerit.
Vierailija kirjoitti:
Tunnelma. Musiikki, tanssi, juomat ja ihmiset. Haluaisin joskus mennä jonnekin clubille, jossa on oikein hyvännäköisiä ihmisiä.
Silloin pitää melkein suunnata jonnekin muualle kuin Suomeen.
Epämääräisen levoton mieli just nyt. Lähtisin anytime tanssimaan yökerhoon.
Jättää virtsalla jatkettu juoma narikan lähelle ja jäädä seuraamaan että kuka sen ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Yökerholta saatavat seksipartnerit.
On pelin henkeä nuo itseään tyrkyttävät miehet. On itsestään kiinni, kuinka pelaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin pitää melkein suunnata jonnekin muualle kuin Suomeen.
Jep. Haluaisin vielä joskus mennä testaamaan tasoani jonnekin tunnetulle clubille. Saako sieltä iskettyä ketään.
Tanssiminen. Olen lähes 50, ihan ok kroppa, mutta ei riitä. Yökerhossa mulle juttelee vain ulkomaalaiset ja suomalaisista humalaiset, jotka etsii yöksi seuraa.
Käyn ystävien kanssa tanssimassa laivalla.
En kuullut kenenkään puhetta kunnolla, enkä itsekään halua huutaa kenellekkään. Mitä siellä yleensäkään voi tehdä, muuta kuin saada kuulovaurion?
En löytänyt niistä kiinnostavaa silloin joskus kun kävin niistä muutamissa.
M.52
Oikeasti olen jutellut yökerhossa paljonkin miesten kanssa, jotka ei kiinnosta, mutta toisaalta niiden jutut kiinnostaa.