Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

100e jäljellä ja tiliin 12 päivää?

Vierailija
03.12.2023 |

Pärjääkö tuolla? Kahvia ja kaurahiutaleita on. Pastaa, vähän perunaa. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow-olutta ostan ensin.

Ap

Vierailija
2/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää. Sehän on yli 10 e päivässä, sillä summalla ostaa jo päiväksi ruuat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis pärjätä josse sitte ryyppää, uhkapelaa tai käytä huumeita. Mää saan vähemmän kun tuon jatkuvasti.

Vierailija
4/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää, jos käytät sen vain ruokaan.

Vierailija
5/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 7e tilillä. Palkka tulee 2 viikon päästä. Hyvin pärjään. Mut sit onhan mulla rahaa muutenkin kun tilillä. 

Vierailija
6/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöt iltapalaksi ja aamupalaksi puuroa, säästät rahaa.

Kannattaa ostaa halvinta puuroa, ei mitään valmispusseja, vaan iso pakkaus jotain kaurahiutaleita. Se on vain muutaman euron ja siitä riittää iltapalaksi ja aamupalaksi sulle koko pakkaus.

Esim. voileivät ja leivänpäälliset tulevat paljon kalliimmaksi.

Vierailija
7/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kylläkin 8,333€ päivässä.

Vierailija
8/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän tienaat tällä 10-15 senttiä palautusta joka tölkistä.

Vierailija
9/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rainbow-olutta ostan ensin.

Ap

Vieläkö luulet löytäväsi jostain?

Vierailija
10/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla pitää ostaa ainoastaan ravintoa, niin pärjää oikein hyvin eli on jokin paikka missä voi levätä ja paikka, jossa voi peseytyä ja mahdollsiesti vaihtaa puhdasta vaatetta ylle. niin pärjää kyllä. - Vielä paremmin pärjää, jos tietää tämän pärjäämsien olevan hetkellinen ja varmuudella on odotettavissa muutosta parempaan jo 12 vuorokauden kuluttua.

Sinkkumies

Vierailija
11/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow-raivo repesi: "En anna tätä ikinä anteeksi"

Rainbow-oluen ja muiden suosittujen tuotteiden katoaminen kauppojen hyllyltä on kuumentanut suomalaisten tunteita.

https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/a27ab460-db42-4d0b-b619-601…

Vierailija
12/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ruokin tuolla 2 henkeä tuon ajan, 2 lämmintä ateriaa päivässä. 

Vierailija
13/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Onneksi autossa on puoli tankkia bensaa, se riittää työmatkoihin nipin napin. Tilillä 98€ ja se menee ruokaan. Rahalla ruokitaan 4 henkeä, seuraava tilipäivä on 15.12. Pakastimessa on 3 pakettia jauhelihaa ja kanaa, sekin auttaa selviämään. Perunaa, riisiä ja pastaa on. Itsenäisyyspäivänä syödään jotain ihan tavallista, ei ostella paisteja. Ehkä leivon kääretortun kun jääkaapissa on yksi vispikerma.

Vierailija
14/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin riittää jos ei mene askia päivässä tupakkaa.

Vierailija
15/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ruokin tuolla 2 henkeä tuon ajan, 2 lämmintä ateriaa päivässä. 

Vaikka osalla olisi tuo raha kolminkertaisesti, mitä Ap:lla eli olisi 300€ ainoastaan ravintoon, niin se ei kaikille riittäsi. - Suurinta köyhyyttä on edelleen järjen köyhyys. Osalle taas 100€/ 12 vuorokautta ainoastaan ravintomenoihin - Ap ei edes maininnut mihin muuhun mainitsemansa 100/ 12vrk edes pitäsi riitttää on enempi sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
16/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on..? Terkuin 8t/ vrk/ 5pv töitä.

Hyvin pärjää. Osta kaurahiutaleita, raejuustoa,tomaattia, ruisleipää, maitoa ja korppuja.

Kyllä pärjäät, koska pärjäänhän minäkin töissä käyvänä matalapalkkaisena sinkkuna. Vuokra 609e. Siihen päälle sähkö, sähkönsiirto (on ruhtinaallinen.. )puhelin, lääkekulut( ei itse aiheutettu sairaus,) auton bensa( en jalan kulje 9km päivässä tämän ikäisenä), ruoka, esim näin aluksi. Käyn töissä vain huvikseni. En saa mitn säästöön. 

Vierailija
17/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monta ruokittavaa? Kyllähän tuolla syö, yhdelle hengelle jopa ihan kohtuullinen ruokakauppabudjetti. Toki vaatii jonkin verran suunnitelmallisuutta tämän päivän hinnoilla. Mutta jos tuosta pitää vielä maksaa laskuja, lääkkeitä tai muuta hintavaa, niin sit kyllä tekee tiukkaa.

Vierailija
18/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kylläkin 8,333€ päivässä.

Kolme yötä jouluun on ,itse juuri laskin sen..

Vierailija
19/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat pari sataa puolessa tunnissa

Vierailija
20/25 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne. Onneksi autossa on puoli tankkia bensaa, se riittää työmatkoihin nipin napin. Tilillä 98€ ja se menee ruokaan. Rahalla ruokitaan 4 henkeä, seuraava tilipäivä on 15.12. Pakastimessa on 3 pakettia jauhelihaa ja kanaa, sekin auttaa selviämään. Perunaa, riisiä ja pastaa on. Itsenäisyyspäivänä syödään jotain ihan tavallista, ei ostella paisteja. Ehkä leivon kääretortun kun jääkaapissa on yksi vispikerma.

Milloin ajattelit ottaa vastuun itsestäsi sekä perheestäsi ja hoitaa elämäsi kuntoon? Ne lapsi poloiset luottavat sinuun ja heidän elämänsä on sinun varassasi.