Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ja parisuhde

Vierailija
03.12.2023 |

Hei! Vastailkaa naiset ja miehet:

Ollaan oltu puolison kanssa reilu 4 vuotta yhdessä ja itseä on alkanut viime aikoina harmittaa sellainen jokin intohimon puute tässä suhteessa. Mies on komea, urheilullinen, kultainen ja huomaavainen. Tiedän kaikesta, että hän rakastaa mua ja mä rakastan häntä. 

Ongelma pyörii intohimon puutteen ympärillä. Alkuun seksiä oli luonnollisesti monta kertaa päivässä. Nyt seksiä on viikottain. Ongelma ei ole määrässä vaan laadussa. Haluaisin, että kumppanini olisi seksin suhteen määrätietoisempi ja osoittaisi sanoin, katsein jne että haluaa mua. Nykyään teen itse aina aloitteen seksiin. Mies on kyllä lähes aina valmiina, jos teen aloitteen, mutta seksi tuntuu sellaiselta mekaaniselta suoritukselta. 

Miestä en halua vaihtaa, koska rakastan häntä aivan valtavasti ja käsittääkseni tällainen intohimon kaipuu on aika tyypillistä parisuhteissa. 

Itse villiinnyn katseesta, kosketuksesta, äänestä, otteista, puheesta. Mutta voiko tällaisia asioita opettaa puolisolle, jos ne eivät tule luonnostaan? 

Kysymykseni kuuluu, onko joku saanut vastaavassa tilanteessa intohimon roihuamaan ja jos sait, niin miten? 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka joskus astelin baariin kavereiden kanssa. Baarin ovella komea portsari teki täysin selväksi katseellaan ilman sanoja, että hän ihailee ja himoitsee mua. Veikkaan, että hänen seksielämänsä  kukoistaa. 

Vierailija
42/42 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies, mutta muuten vastaavassa tilanteessa AP:n kanssa. Seksiä on ehkä kahden kuukauden välein ja ainoastaan minun aloitteestani. Seksi on hyvin mekaaninen toimitus ilman mitään intohimoa, oikeastaan enää kummaltakaan meistä. Olemme olleet yli 15 vuotta naimisissa ilman mitään isompaa riitelyä ja lapsiakin on, joten vaikka eroaminen minua houkuttaisikin, siihen on tullut iso kynnys. Seksin hyytyminen oli nähtävissä jo 10 vuotta sitten ja olen jo pidempään ajatellut, että olisi pitänyt silloin tehdä päätös erosta. Ei olisi pitänyt pitkittää asiaa. Olisi ollut pitkässä juoksussa varmasti parempi tilanne meille molemmille. Olen harrastanut muutaman kerran seksiä toisen naisen kanssa ilman minkäänlaisia omantunnon tuskia, ehkä (tai toivottavasti) myös vaimoni.

Minkälaista se seksinne on? Naisena aina ajatteln sitä, kun usein miehet pitävät vain kiinni uskomuksistaan

Nykyisellään siis? Alkaa aina yksipuolisella silittelyllä ja hyväilyllä, jolloin vaimo makaa sängyssä paikallaan. Homma jatkuu aina yksipuolisella suuseksillä jolloin vaimo makaa sängyssä paikallaan, ehkä toteaa hetken päästä 'tule jo sisään'. Seuraavaksi on yhdyntä, jolloin vaimo makaa hiljaa sängyssä paikallaan lähetyssaarnaaja-asennossa. Joskus on jollain tavalla mukana, yleensä ei. Laukean tai jätän kesken laukeamatta, molemmissa tapauksissa seksi myös loppuu. Vaimo joskus vaikuttaa saavan orgasmin, joskus ei, mutta aina jos yritän jatkaa suuseksillä tai käsin hyväilemällä, saan kommentin 'ei enää'. Kaava on ollut muuttumaton jo vuosia, enkä muista milloin viimeksi vaimo olisi koskettanut minua kädellään tai suullaan mitenkään eroottisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi