Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä eräästä miehestä

Vierailija
03.12.2023 |

Olen tutustunut netissä yhteen mieheen, emme ole vielä tavanneet kertaakaan. 

Piti tavata eilen, mutta olen kipeä (kuume). Laitoin viestiä, että on noussut kuume. Mieheltä tuli viesti, jossa oli itkunauru hymiö ja oksennus hymiö... Siis mitä ihmettä tämä tarkoittaa??

En aio edes tavata kyseistä miestä, meni maku noiden hymiöiden takia. Myös aikaisemmin tuli itkunauru hymiö, kun kerroin töissä olevan rankkaa. 

En ole enää vastannut viesteihin, koska tyyppi vaikuttaa jotenkin pimeältä. 😳

On kertonut olleensa jo pitkään sinkkuna, jotain vikaa täytyy olla. Hälytyskellot soi ja lujaa. Joten tosiaan, emme tapaa koskaan. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla mahdollista että luulee itkunauruhymiötä itkuhymiöksi. 

Enivei, kuulostaa yhdeltä miespuoliselta kaveriltani. Jos jouduin perumaan jotain sovittua niin vastaukset oli just tollasia ja rivien välissä oli viestinä että "just joo mitä tekosyitä, en arvosta hyi". Tämä aina selvisi ku koitin selvittää mitä oikein tarkoittaa epämääräisellä emojikäyttäytymisellään. Oon ottanu ko tyyppiin etäisyyttä, en oo nähny aikoihin, ärsyttää ajatellakki niitä kaikkia vääntöjä missä toinen tekee omat johtopäätöksensä ja ite jouduin turhaan syytellyksi.

Vierailija
22/23 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulkitsen niin, että mies on joko empatiakyvytön tai sitten pitää sairastumista tekosyynä treffien perumiselle. Joka tapauksessa idiootti mies, joten anna olla. Uteliaisuudesta saattaisin kyllä vielä kysyä, että mitä tarkoittaa tuollaisilla hymiöillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ny on maailman vanhin selitys treffien perumiselle, kuultu sata kertaa. 9/10 kerrasta uusia treffejä ei tule

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi