Jännä juttu miten moni uskova...
Menee omien mielihalujen ja tekojensa mukaan ja sitten pyytää rukoilemaan puolestaan! Jumala ei siunaa laittomuuksia! Turhaan rukoilee sellaisten uskovien puolesta jotka tekee mitä sattuu ja jotka muokkaa omaa Jumalan kuvaansa omien mieltymyksien ja tekojensa mukaan ja sitten sanovat että kyllä Jumala siunaa/varjelee!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Totta. Uskovaisuus on sitä, että synti on vältettävä 100 %
Ja ylpeyden syntiin ap sortui.
Vierailija kirjoitti:
Sorruin kiusaukseen 6 kertaa viikon aikana, liha on heikko, syyllistyin aviorikokseen, kiellety hetelmä oli liian houkutteleva.. mutta onneksi Herramme iskämme on armollinen. Rukoilin tänään anteeksiantoa.
Halleluujaa!
Puhut herjaavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalakuva taitaa muodostua just tuosta että ei mennä raamatun sanan mukaan ja otetaan kohtia sieltä sun täältä eli ns rusinat pullista. Moniin uskoviin minä törmännyt jotka muodostaa omalle kohdalle oman jumalankuvansa ja luulevat että se on se raamatun Jumala.
Aivan! Raamattu kieltää esimerkiksi avioeron ja eronneiden uudelleen avioitumisen, puhumattakaan vihannespuutarhoista tai katkarapujen syömisestä.
Samoin raamatun mukaan kuolleet ihmiset ovat tilassa, jossa he eivät tiedä eivätkä tee mitään. He eivät esimerkiksi lentele täällä enkeleinä lohduttamassa omaisiaan, vaan sellaiset olennot ovat demoneita.
Raamattu ei kiellä avioeroa, vaan puhuu avioliiton puolesta ja antaa jopa luvan eroon jossain tapauksessa, kuten, jos uskovan kanssa naimisissa oleva ei-uskova haluaa eron. Tai jos tapahtuu haureus. Silloin se petetty saa avioitua uudestaankin.
Vihannespuutarhat ja katkaravut ym. loppu kommentistasi - mitä ihmettä mahdat höpöttää? Oleko joku ei-uskova, joka koittaa esiintyä uskovana?
Vierailija kirjoitti:
Raamattu ei kiellä avioeroa, vaan puhuu avioliiton puolesta ja antaa jopa luvan eroon jossain tapauksessa, kuten, jos uskovan kanssa naimisissa oleva ei-uskova haluaa eron. Ta
taaasko sää pedarit haet pelastusta vauva.fi palstalta jätä jo se synti ja ala syömään kakkaa
Aivan veli Vierailija! kakka on pyllyn hedelmä, nautitakkoon herran hedelmistä
Välttäkää haureutta, epäjumalanpalvelusta ja verta, sekä lihaa josta verta ei ole laskettu.
Teidän käy hyvin.
Nykyinen valtakoneisto on veren asialla ja eksyttää ihmisiä pois siitä, mikä hyvää ja oikein on.
kunnon tapolan ruskeeta onkin ikävä
niinkun jeesus sanoi "älkää te tehkö niinkun minä, yhtyessään lampaaseen" matteus 2:3:11
viddu te ootte pimeitä uskotte demokratiaan ja jumalaan. ny kannaattaa olla varuillaan kun valittua kansaa kiusataan ettei suurkusipää lähetä kuoleman enkelia visiitille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu ei kiellä avioeroa, vaan puhuu avioliiton puolesta ja antaa jopa luvan eroon jossain tapauksessa, kuten, jos uskovan kanssa naimisissa oleva ei-uskova haluaa eron. Ta
Eli uudessa testamentissa.
14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorruin kiusaukseen 6 kertaa viikon aikana, liha on heikko, syyllistyin aviorikokseen, kiellety hetelmä oli liian houkutteleva.. mutta onneksi Herramme iskämme on armollinen. Rukoilin tänään anteeksiantoa.
Halleluujaa!
Puhut herjaavasti.
Sorruin kinkkukiusaukseen ja uhanalaisesta metsikköpöheiköstä kerättyyn persikkaan. Halleluja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalakuva taitaa muodostua just tuosta että ei mennä raamatun sanan mukaan ja otetaan kohtia sieltä sun täältä eli ns rusinat pullista. Moniin uskoviin minä törmännyt jotka muodostaa omalle kohdalle oman jumalankuvansa ja luulevat että se on se raamatun Jumala.
Aivan! Raamattu kieltää esimerkiksi avioeron ja eronneiden uudelleen avioitumisen, puhumattakaan vihannespuutarhoista tai katkarapujen syömisestä.
Samoin raamatun mukaan kuolleet ihmiset ovat tilassa, jossa he eivät tiedä eivätkä tee mitään. He eivät esimerkiksi lentele täällä enkeleinä lohduttamassa omaisiaan, vaan sellaiset olennot ovat demoneita.
Raamattu ei kumminkaan kiellä kiertämästä ovelta ovelle myymässä ylihintaisia tarpeettomia remontteja?
Kieltääpä hyvinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä oppisi on lähtöisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää esim.lestatiolaisten piirissä tapahtuva lasten hyväksikäyttö. Miten nämä ihmiset pystyvät elämään itsensä kanssa, ne hyväksikäyttäjät? Tai ne perheiden vanhemmat, jotka tietää, että sukulainen käyttää omaa lasta hyväksi, muttei tee siitä rikosilmoitusta vaan rukoilee ja hyssyttelee koko asian mielestään pois. Miten??
Ne saa ansionsa mukaan kuolleessaan Jumalalta ei jää mitään huomaamatta. Mut hei, rukoillaan vaan lujempaa että synnin ääni peittyy!!
Rukoilu on syntiä, sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
Millä tavalla Isämeidän rukous on syntiä?
Älä tee itsellesi jumalankuvaa.