Jännä huomata tällä palstalla kateutta, kun joku kertoo asuvansa ulkomailla. Varsinkin Usassa asuminen saa monen
Kommentit (52)
Eihän nyt ulkomailla asuminen mikään meriitti ole. Monella on sukua ulkomailla tai ulkomaalainen kumppani. Kaikenlaista paskaduunia myös löytyy ulkomailta. Hevosenhoitoa, lapsen vahtimista yms. Moni on näitä nuoruudessaan tehnyt. Maailma on aika kansainvälinen nykyään.
Ei se ole kateutta vaan ärsyyntymistä ihmisiin, jotka haluavat päteä ja esitellä erinomaisuuttaan.
En ymmärrä miksi kadehtia tuota, itsekin asuin Kaliforniassa, mutta palasin Suomeen, koska täällä on asiat vaan paremmin.
Kyllä minä ainakin arvostan suuresti.
Se joka ei arvosta, ei ole siellä koskaan käynyt.
Helppo se täällä on kritisoida ja loikoa sohvalla yhteiskunnan tuella.
Siellä makaat kadulla vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
No USAa en kyllä tiedä kenenkään kadehtivan??
En tiedä minäkään. Enpä ole huomannut, että joku olisi täällä ilmaissut kadehtivansa. Oletko varma, että luemme samaa palstaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin arvostan suuresti.
Se joka ei arvosta, ei ole siellä koskaan käynyt.
Helppo se täällä on kritisoida ja loikoa sohvalla yhteiskunnan tuella.
Siellä makaat kadulla vastaavassa tilanteessa.
Arvostaminen on eri asia kuin kadehtiminen. Aika harva kirjoittaa edes vauvapalstalle, jos ei ole Amerikassa menestymässä vaan makaa katuojassa. Siksi saamme lukea vain niitä, jotka ovat tehneet jotain ansaitakseen kadehtimista.
Ei tarvitse kadehtia ulkomailla asuvia. Itse olen asunut neljässä eri maassa euroopassa ja suomea ei voita mikään. Suomessa asunnot on lämpimiä, suihkusta tulee tasalämpöistä vettä, ihmiset ei ole liian uteliaita, suomalaisiin voi luottaa jne.
No, täällä voi valehdella nimettömänä vaikka mitä, että sen takia en jotain toista palstalaista kadehtisi.
USA? Mitäs ihmeellistä siellä on? Eihän siellä ole edes kunnon julkista liikennettä?! Kaavoitus älytöntä ja kaupungit menee konkurssiin moisen kalliin älyvapaan suunnittelun seurauksena.
Vois joskus käydä mutta - ei kiitos. No juu osavaltioista on tietysti moneksi...
- Jaa se on sitten hienoa kun ihmiset joutuvat kadulle??! huhhei mitä kommentteja.
-
That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.
George Carlin
Mut terävää porukkaa sieltä löytyy: Musiikki / taide ja tiede jne. Arvostan
-Ja nythän oli se 'intiaani leffa' tulossa ,Flower Moon?? jotain - että semmosta historiaa...
Turha ulkomailla asuvia on kadehtia. Ei elämä ole siellä sen kummempaa kuin Suomessa. Asuin itse yhteensä 12 vuotta 3 eri maassa.
Taitaa aloittaja olla itse ainoa, jolla on sen vuoksi pää niin sekaisin, että luulee jonkun kadehtivan.
Joo, niin helppoa se todellakin on. Asuu vaan sitten sen jälkeen jossain ojassa...
Voi tän palstan valopäitä...