Jännä huomata tällä palstalla kateutta, kun joku kertoo asuvansa ulkomailla. Varsinkin Usassa asuminen saa monen
Kommentit (52)
No USAa en kyllä tiedä kenenkään kadehtivan??
Usa tuskin aiheuttaa kateellisuutta kenessäkään. Sen sijaan joku Monaco voisi kateutta aiheuttaakin.
Jankuttaminen EI ole keskustelua. Kuka muutenkaan kadehtisi percläpimaassa asuvaa?
Jännä huomata, miten monet luulevat heitä kadehdittavan 🤦🤷
Täällä jokainen voi keksiä itselleen vaikka minkälaisen hahmon.
Niillä, jotka kertovat täällä asuvansa USA:ssa, on joskus erikoinen suhtautuminen muihin kirjoittajiin. Siitä se havaitsemasi kitka johtuu, ei kateudesta.
Kummallinen ajatus. Olen asunut sekä USAssa että Kanadassa, enkä todellakaan kadehdi ketään, joka siellä asuu.
Joopa joo taas 😄 suurin osa valehtelee täällä asuvansa, ja mitä kadehdittavaa Usassa on? Ainoastaan rikkaana hyvä asua omassa kartanossa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä huomata, miten monet luulevat heitä kadehdittavan 🤦🤷
"Menestyjät" tuntuvat usein kuvittelevan, että heitä kadehdittaisiin. Yleensä he ovat aika rasittavia ihmisiä, ainakin sellaisen kuvan he antavat, ja siksi heitä kritisoidaan. Tuon kritisoimisen he sitten sekoittavat kateuteen.
Ei käy kateeksi yhtään. En minä Suomessakaan halua asua pääkaupunkiseudulla, koska siellä on liikaa taloja ja ihmisiä.
USA on kehitysmaa. Ei ole mitään hienoa asua siellä.
Vissiin persu kadehtii niitä jenkeissä asuntovaunuissa eläviä punaniskaukkoja, joilla on kotimaan lippu siinä asuntovaunun seinässä kiinni.
Itku tulisi, jos jostain syystä olisi pakko muuttaa Usaan. Vihon viimeinen maa niiden naisille epätasa-arvoisten maiden lisäksi, jonne muuttaisin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jokainen voi keksiä itselleen vaikka minkälaisen hahmon.
Niillä, jotka kertovat täällä asuvansa USA:ssa, on joskus erikoinen suhtautuminen muihin kirjoittajiin. Siitä se havaitsemasi kitka johtuu, ei kateudesta.
Lähinnä niiden ulkomailla asuvien mielipiteet voi joskus olla niin ärsyttäviä, että tulee kitkaa.
Itsensä täysin hyväksyvä,kiitollinen ja annettuun tyytyväinen, ei halua osaansa vaihtaa kenenkään kanssa.
Jokaisella oma elämä.
LOL. USA on kehitysmaa, joka on luisumassa diktatuuriin ja sisällissotaan. En sano, että ensi vuonna, mutta jos kehitys jatkuu tähän suuntaan, niin mikä tahansa on mahdollista.
Voisin ollakin kateellinen jollekin, joka asuu Etelä-Ranskassa. Mutta USA:ssa asuvaa en kadehdi. Olen siellä jonkin verran matkustellut ja todennut, että ei ole maa minun makuuni.
Enpä ole huomannut edes keskusteluja ulkomailla-asujista. 0/5
Mun kummit asuu Floridassa.
Tämän mahdollistaa se, että ostivat aikoinaan paljon sijoitusasuntoja Helsingistä ja tulot ovat korkeat.
Heillä menee tosi paljon pelkästään asumiseen, vaikka asunto on velaton.
Aikovat myydä ja muuttaa paikalliseen vanhainkotiin. Siskoni asuu myös Floridassa. Hän oli kotiäitinä yli 15 v, koska lastenhoito oli kallista. Neliöt halvat, heillä oli aina joku au pair.
Miehen vanhemmat ovat sääståneet rahaston lapsille, jonka avulla pääsevät opiskelemaan. Maa on hyvå, jos on töitä ja tervettä. Ja rahaa. Mm siskoni meni töihin vasta, kun nuorin lapsl lähemmäs 10. Tai kävi viikonloppuisin töissä. Nyt hänellä on kiva työpaikka, mutta hänet haluttaisiin korvata nuoremmilla ja kauniimmilla. Onneksi palkka on siinä surkea ja työmotivaatio on nuorilla yhtä huono. Häneen voi luottaa, vaikka ulkonäkö ei ole sama, kuin nuoremmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin persu kadehtii niitä jenkeissä asuntovaunuissa eläviä punaniskaukkoja, joilla on kotimaan lippu siinä asuntovaunun seinässä kiinni.
Vihervassarit taitaa kadehtia persuja niiiiiiiiin paljon kunnei siellä muuta mielessä kuin persut, persut, persut, persut...ja vielä kerran persut. Eikä mikään ihme kun taitaa olla suositumpi kuin oma suoskkisi, että ymmrrän kyllä ihan hyvin kateutesi.
Niin, mähän asun Floridassa nyt, vaikka tosiasiassa Itä-Suomessa. Lisäksi matkustan ympäri maapalloa, vaikka tosiasiassa en käy missään.?.