"Synkkä hätähuuto Itä- Suomesta!"
Kommentit (155)
En ikinä viettäisi aikaa Jumalan hylkäämässä paikassa nimeltä Itä-Suomi.
Itä-Suomi on hienoa aluetta.
Nyt on vaikea ajanjakso, mutta joskus vielä paranee.
Vierailija kirjoitti:
Paranee!? Miten? Milloin?
Kenen/ minkä avulla?
Vierailija kirjoitti:
Miten huuto voi olla synkkä?
HÄTÄhuuto vs huuto!
Harmittaa Etelä- ja Pohjois-Karjalan puolesta. Kauniita maisemia ja kivoja ihmisiä. Turismin varaan ei pitäisi koskaan liikaa rakentaa tuolleen keinotekoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa Etelä- ja Pohjois-Karjalan puolesta. Kauniita maisemia ja kivoja ihmisiä. Turismin varaan ei pitäisi koskaan liikaa rakentaa tuolleen keinotekoisesti.
Kysymys ei liene pelkästään turismista.9
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Luonto kaunis, asuminen halpaa, ei tarvitse hakea sossutukia sillä pienilläkin tuloilla pärjää, ei Roadmaneja ja muita etelän "nuorisoporukoita", ei varoitusvärifeministejä eikä eloapinoita. Ikä ja sukupuolijakautuma tosin vinossa sillä nuoret ja naiset puuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen/ minkä avulla?
Ajat muuttuvat.
Minulla ei ole karjalaisia sukujuuria, mutta joku kaiho sinne vetää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen/ minkä avulla?
Voi sinnuu.
Ei täällä ole niin kurjaa kuin luullaan. T. joensuulainen
Minä voisin muuttaa Itä-Suomeen ja elää perhe-elämää, olen saanut tarpeeksi kaupunkielämää koettua.
N27
Itänaapurimme on aina ollut niin arvaamaton että sen varaan ei kannata laskea yhtään mitään. Imatra sa nyt sitä mitä tilasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ikinä viettäisi aikaa Helsingin seudulla. terveisin keski-suomalainen
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin muuttaa Itä-Suomeen ja elää perhe-elämää, olen saanut tarpeeksi kaupunkielämää koettua.
N27
Muuta Imatralle; siellähän on nyt pilvin pimein halpoja asuntojakin. Työpaikka tosin saattaa olla tiukemman takana.
Vierailija kirjoitti:
Itänaapurimme on aina ollut niin arvaamaton että sen varaan ei kannata laskea yhtään mitään. Imatra sa nyt sitä mitä tilasi.
Kenen varaan sitä sitten lasketaan, jos ei juuri sen lähimpänä olevan!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010024208.html
Persut on aiemmin illoittaneet, ettei alurille annrta tukirahoja. Jos ei siellä löydy kannattavaa yritystoimintaa, ei syydetä myöskään valtion raha. Toivottavasti pätee myös Imatran tapauksessa. Erämuseo on aivan järjetön hanke eikä tule ikinä kannattamaan vaan vaatii miljoonatuet toimiakseen.
Tehtiinkös sinne Itärajan tuntumaan se 50 km pitkä rekkakaista?