Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton 43-vuotias nainen

Vierailija
02.12.2023 |

Olen vaikean nuoruuden ja muiden ongelmien vuoksi saanut elämäni tasapainoon vasta nyt nelikymppisenä. Vihdoin elämäntilanne on sellainen, että ei tarvitse kantaa huolta muista ihmisistä (vanhemmista), olen saanut talouden tasapainoon ja ennenkaikkea löytänyt elämääni hyvän parisuhteen.

Mutta perhettä tuskin tulen saamaan.

Ärsyttää, että jotkut ihmiset tuomitsee lapsettoman naisen "itsekkääksi" tai epäkypsäksi, tai muuten vaan epäonnistuneeksi tai huonoja valintoja tehneeksi, tai jopa lapsivihaajaksi.

Ei osata ottaa huomioon, että ihmisillä on monenlaisia tarinoita. Omalla kohdallani, en olisi voinut tarjota lapselle turvallista lapsuutta ennen kuin nyt, kun on jo liian myöhäistä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteet ovat kuin p*rsereikä. Kaikilla sellainen on.

Vierailija
2/3 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on tasan 26 vuotta, kun menetin peppuneitsyyteni nuorena poikana.

Naispuolisen kaverini mies yhtyi minuun saunassa.

Muistelen tätä ensimmäistä kertaa hyvällä. Sen jälkeen innostuin tosissani antamaan peppuani.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että nyt on oma elämä kunnossa!

Ite 39, en oo ollu suhteessa missä oisin halunnu koittaa saada lapsia, tai tilanteessa että oisin jotenkin yksin koittanut saada lasta. Ei se mua haittaa, mulle tää ookoo. Mun ympärillä ei kukaan oo onneks silleen että oisin itsekäs tms. Jos on niin en vaan tajua ku ei kiinnosta. 

En ees sanois että oon vela. Näin vaan on käynyt ja tää on mulle ookoo. Parisuhteen toivoisin, hyvän sellaisen tietty. Vähän joskus kummiski ärsyttävää kuitenkin kun monet sanoo että vielä voin tavata sen oikean ja saada perheen lol. Kun tuohon vaan ei kulminoidu mun mielestä hyvä elämä. Mulle ei! Joillekin tietty. 

Toivottavasti saat elämässä paljon kaikkea ihanaa ja onnea. Älä välitä muista! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä