Vaimon muuttunut ulkomuoto
Mitä tehdä jos vaimon vartalo ei enää kiihota, vaan pikemminkin herättää inhoa? Hän on kyllä rakas minulle, lasteni äiti ja muutenkin mahtava tyyppi... mutta hänen vartalonsa on muuttunut raskauksien myötä, ja nyt aiemmin kiinteällä, hoikalla ja siloisella naisella on roikkuva pömppämaha ja selluliittia ja raskausarpia vähän joka paikassa.
En haluaisi olla näin pinnallinen, mutta en voi sille mitään. Miten voi oppia näkemään plösähtäneen ihmisen nättinä taas? Ylipainoa hänellä ei ole, jokunen kilo ehkä enemmän, se on se lössähtäminen ja roikkuvat paikat mitkä häiritsee. Tai miten voisin ehdottaa leikkausta niin etten loukkaa?
Kommentit (37)
Meillä vaimo painaa jo yli sata kiloa, mutta hyvinhän tuota vielä nussii.
Tämä lässähtäminen on ihmisissä kyllä ikävää, siksi valitsinkin seksinuken joka pysyy aina yhtä timmissä kunnossa.
Ap voi itse synnyttää ja imettää seuraavan lapsen, niin katsotaan miten kroppa muuttuu.
Mietitkö näitä asioita yhtään ennenkuin päätit lapsia tehdä? Keho siinä muuttuu väkisinkin, pinnallisten miesten ei pidä hankkia lapsia.
Olet onnekas, monilla se kroppa lätsähtää ilman lapsiakin.
Törkeä mies. Mies on saanut lapset yhtä helposti kuin kissanpennun ja kehtaa valittaa.
Naisten uupumus ja nuutuminen sekä kaikki muu on miesten vika. Meillä huolehdin kodin ja lapset, vaimo asui viikt muualla. Silti minulle ei ollut aikaa eikä haluja. Ei ollut pyykkivuoria kotiin tullessa ja yleensä jotenkin siivottu, ei kyllä yleensä kelvannut. Hänellä aikaa viikolla neljä iltaa pitää itsestään huolta, kaksi iltaa perheen parissa ja yksi matkustamiseen.
Lapset kasvoivat ja alkoivat lähteä kotoa, seurauksena oli että vaimokin sai lähteä. Sitten vielä kehtasi sanoa, kun hänellä ei ollut yhtään omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä lässähtäminen on ihmisissä kyllä ikävää, siksi valitsinkin seksinuken joka pysyy aina yhtä timmissä kunnossa.
Toi on varmasti ihan totta, mutta se varmaa kyllä vastaa vähän 'kivemmin' kuin, täällä meillä..
se eukko.
Eläkää hyvät ihmiset menkö mihinkään leikkauksiin tai vatsalaukun ohituksiin. Sitä roikkuvien irtonahkojen määrää ei kestä nähdä ja katsella. Samalla nainen itse ei näe kuinka rinnat roikkuvat ja takapuolelta ei ole kuin luut jäljellä. Hyi hel.... Minä nostin kytkintä. Pitäkööt soppaluista kuka tykkää, minä kuljen lihan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Eläkää hyvät ihmiset menkö mihinkään leikkauksiin tai vatsalaukun ohituksiin. Sitä roikkuvien irtonahkojen määrää ei kestä nähdä ja katsella. Samalla nainen itse ei näe kuinka rinnat roikkuvat ja takapuolelta ei ole kuin luut jäljellä. Hyi hel.... Minä nostin kytkintä. Pitäkööt soppaluista kuka tykkää, minä kuljen lihan perässä.
Ai pitäisi vaan olla lihava ja kärsiä terveysongelmista? Jos noin paljon laihtuu, niin silloin on varmasti ollutkin erittäin lihava, ja tekee erittäin hyvää terveydelle laihtua.
Terveydestä ja vatsalaukun ohituksesta ei kyllä voida keskustella samassa yhteydessä 🤮. Ruoan ja vitamiinien imeytyminen ravinnosta heikkenee kun vatsalaukun hapot puuttuvat.. On nykyihmisillä käsitykset sekaisin. Laihduttaminen onnistuu ihan yksinkertaisesti tarkistamalla ruokavalio ja lisäämällä liikettä perskannikoihin. Mutta näissä tapauksissa usein on kyseessä onneton sohvaperuna joka on turvottanut itsensä vuosien aikana liikalihavaksi. Olen kerran tavannut lepakonnahka naisen ja sanotaanko että ei kummasti haluja nostattanut.
Ihme nillittäjiä taas. Minkä ap sille voi jos vaimon kroppa ei enää herätä seksuaalisia haluja. Ei niitä haluja loihdita vaikka kuinka rakastetaan. Samaa asiaa olen joskus nuorempana pelännyt, mutta nyt kun vaimo on jo melkein 50 täytyy onnellisena todeta, että olen pelannut oikeaa korttia.
Minulla on 12vuotta vanhempi mies. Mies on lihonut yli 30 kg liikapainoa ja tupakoinut yli 40 vuotta, juo vapaa-ajalla alkoholia.
Itse olen fitness kissa, silinkonirinnat (koska rasvat alhaalla) ja treenattu salipe**rse. Olen sporttinen, siro, hoikka mutta muodokas. Pukeudun naisellisesti, töissä pankisss. Sivistynyt ja lukenut.
sanoin miehelle,että valitse joko ero tai vapaa liitto. Mies valitsi vapaan liiton.
että menee se näinkin päin
Vierailija kirjoitti:
Ihme nillittäjiä taas. Minkä ap sille voi jos vaimon kroppa ei enää herätä seksuaalisia haluja. Ei niitä haluja loihdita vaikka kuinka rakastetaan. Samaa asiaa olen joskus nuorempana pelännyt, mutta nyt kun vaimo on jo melkein 50 täytyy onnellisena todeta, että olen pelannut oikeaa korttia.
Kun toista oikeasti rakastaa, hän on myös fyysisesti haluttava. Sanon tämän puolison sairastamisen ja sen seurauksena reilun kolmenkymmennen kilon painonvaihtelun nähneenä. Jos kysessä on vaan ihastus tai muu vähemmän syvä tunne, ei halua riitä vaikka toinen olisi kuinka timmi ja kaunis/komea.
Miten miehet sitten lihovat ja rupsahtavat eikä niillä enää seiso, vaikka ne eivät synnytä eivätkä imetä?
Ongelmana tässä on se, että seksissä ei olla löydetty yhteistä "spesialiteettia". Ollaan jääty sille tasolle, että vain kaunis ulkomuoto on seksuaalisen kiinnostuksen kohteena.
Joku yhteinen fetissi, roolileikki, bdsm... onhan näitä. Miehen täytyy pitää vaimoaan hyvänä, naisen on ymmärrettävä huolehtia miehensä peniksestä. Molemminpuolista kunnioitusta ja hyvää tahtoa. Perusseksiä voi pitemmässä suhteessa jalostaa rakasteluksi. Silloin ei pari raskausarpea haittaa ollenkaan. Sitten pitää muistaa itsekin käydä salilla, syödä kananmunia ja vitamiineja, pysyy testosteronitasot kunnossa ja mieskunto hyvänä.
Et sitten rakastanut häntä aidosti ikinä, vaan käytit vaimoasi siitoskoneena. Semmosta sitten. "Bravo".