Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaus, joka vaan ei lopu tai unohdu

Vierailija
02.12.2023 |

Oletko kokenut elämässäsi niin syvää ja isoa rakkautta toista kohtaan, ettei tunne ole loppunut vaikka olisi tullut ero ja etäisyys? Miten olette pystyneet elämään asian kanssa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut. Tavattiin ensimmäisen kerran jotain 25 vuotta sitten. Meillä oli hyviä hetkiä mutta olosuhteiden vuoksi ei koskaan päädytty parisuhteeseen ja kumpikin on ollut tahollaan naimisissa jo kauan.

Ei olle tavattu nyt ainakaan vuosikymmeneen (asutaan eri maissa) mutta muistetaan toistemme merkkipäivät ja puhutaan puhelimessa pari kertaa vuodessa. Puheluissa muistellaan yhteisiä aikoja ja kerrotaan toisillemme kuinka se tunne on yhä olemassa.

Ehkä sen vaan kuului mennä näin, hyviä muistoja kukaan ei voi ottaa pois ja kumpikin tiedetään että meillä on toisissamme jotain todella ainutlaatuista. Nykyään olen enimmäkseen vaan kiitollinen että sain kokea jotain tällaista ja että tuo yhteys on säilynyt ja varmaan säilyykin hautaan saakka.

Jatkan vielä sen verran että kun tämä mies oli jo nykyisen kumppaninsa kanssa ja perheen perustaminen alkoi olla ajankoht

If he wanted, he would.

Vierailija
22/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi tällaista ihmistä. Nuoruuden pitkä suhde, josta tuli ero omien ongelmien takia. Siinä välissä toinenkin liitto, mutta ensimmäinen ei vaan ole unohtunut koskaan. Toisen liiton jälkeen oli lyhyempi suhde, joka kaatui pitkään pitkään  välimatkaan ja toisen traumoihin. Päivittäin ovat mielessä, ja tulevat uniin silloin tällöin. Uuden suhteen etsiminen vain pahentaa asiaa, kun tajua etten tule löytämään mitään lähellekään näitä olevaa. Ei ole antaa vinkkejä miten selvitä. Itsellä välillä parempia ja välillä huonompia aikoja, mutta eipä taida lopullisesti unohtua tunteet sammua.

Kirjoitin tämän yllä olevan. Ihme kyllä, olen rakastunut tänä keväänä, ja olevani elämäni parhaassa ja aidoimmassa suhteessa. Jotain käytännön mutkia etäisyyden vuoksi tässäkin on,mutta luotan siihen, että oikea ihminen pysyy rinnalla. Tuntuu, että olen saapunut viimein kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä(?) esimerkki siitä että vapaa tahto on illuusio. Jos sellainen olisi olemassa, rakkaudenkin voisi lopettaa niin halutessaan jos elämäntilanne sitä vaatii, tai jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi