Vihaan tungettelevia yllätys vieraita, miehen suku ihan pahin!
Mies on pikkujoulurissellä ja lapset mun vanhempien kanssa viikonlopun laskettelureissulla.
Aivan varmaan oli anopilla tiedossa muiden poissaolo ja et mä olin yön töissä ja taas menossa iltaan ja yksin kotona, koska mies kertoi hänen vonkuessa vaihtamaan 300km päähän hänen kaukosäätimeensä pattereita. Ilmesty 11 aikaan oven taakse ja rinkutti aivan hulluna mut hereille ja sit haki vara-aimen piilosta ja tuli sisälle. Ei lähtenyt vaikka sanoin ihan oikeasti tarvitsevani unta. Kerrankin kun hän täällä asti on... Ihan pokkana linnoittautui sohvan kulmaan odottamaan poikaansa, TV täysillä päällä. Leikkas kiinni, lähdin vanhempien tyhjään taloon nukkumaan. Oli anoppi soittanut ja parkunu pojalleen miten kamala olen.
Yhtään ei ole ikävä ex-appivanhempia, jotka ilmestyivät ilmoittamatta vierailulle aamu kahdeksalta vkloppuisin. Ja aina se sama hämmästely, että vieläkö tiällä muataan?. Aargh. Kyllä, saatoimme nukkua vielä kahdeksalta, koska viikolla töiden takia herätys viideltä ja normi perhe-touhut sitten töiden jälkeen. Eli vkloppu-aamuina otettiin vähän sitä univelkaa kiinni. Tai olisi otettu.
Onneksi saan nykyään nukkua, he ovat jo jonkun muun riesa.