Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia luomuinssistä.

03.09.2008 |

Hei!

Kertoisitteko kokemuksia luomuinssistä, oletteko plussanneet tällä "hoidolla". Olemme menossa noin parin viikon päästä inssiin, joka tehdään luonnolliseen kirtoon ilman mitään lääkkeitä. Itse ovuloin hyvin, mutta miehen simpoissa jonkin verran vikaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma kuin teillä, siittiöissä vikaa. PAri vuotta sitten tehtiin inssi, josta syntyi ihana tyttö. Inssi tehtiin siis luonnolliseen kiertoon ilma mitään lääkkeitä.

Toivottavasti teilläkin tärppää heti ekasta!

Vierailija
2/2 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onnistui toinen inssi luomukiertoon. Mulla oli kaikki kunnossa. Miehellä siittiöitä oli kyllä runsaasti, mutta olivat hieman laiskoja liikkumaan ja muutenkin hieman viallisia. Pesun jälkeen joukosta löytyi kuitenkin kavereita, jotka ymmärsivät mikä niiden tehtävä on ja liikkuivat vikkelästi. Tällä onnistuneella kerralla käytin Lugesteroneja inssin jälkeen. Lääkäri ei niitä olis määrännyt, mutta kyselin itse niiden perään. Määräsi sanoilla "Niistä ei ole osoitettu olevan hyötyä jos oma hormonitoiminta on kunnossa. Mutta ei niistä haittaakaan ole." Nyt on rv 17 ja malttamattomana jo odotellaan tulokasta. Toivottavasati teillä on yhtä hyvä onni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla