Putki jäätyi
Kommentit (31)
Ennemmin lämmin vesi (ei liian kuuma, vaan vähän kättä lämpimämpi) vesi pussiin ja sillä haudotaan.
Anna olla ja soita huomenna sulattaja paikalle. Putkimiehet kyllä usein päivystää pakkasilla koska on paljon taloja missä putket jäätyy, ne sulattaa putket hetkessä.
Aloita uusi putki, muista varata tarpeeksi viinaa tällä kertaa.
Kunnon kaasuliekillä puhaltaa, niin nopeasti kaikki putkiongelmat ratkaistu.
Tavallinen tohelo saa putken sulatuksessa kolme asiaa samalla kertaa, rikkoontuneen putken, tulipalon ja vesivahingon.
Mulla jääty usein putket. Ne sai hiustenkuivaajalla auki. Puhalsi sillä siitä putkien päästä. Kerran taas jäätyi ja aina olin hommannut putkimiehen. Ei kerinnyt tulemaan. Ajattelin ettei siihen sulattamiseen penistä tarvita. Parin tunnin päästä kaikki oli sulana. Soitin, eivätkä meinanneet uskoa. No, mä olin pikkukylässä sellainen tyyppi, josta aina sanottiin, ettet sä miestä mihinkään tarvitse. Piti kyllä paikkansa.
Jos on metalliputki niin hitsausmuuntajalla virtaa siihen niin sulaa.
Kunpa ei vaan olisi kohta putki poikki...
Miten te sillä hiustenkuivaajalla saatte ilmaa sinne putken sisää? Kraanan suuaukostako sinne höngitte?
Onko se putki suojaputkessa ja toinen pää näkyvissä? Meillä hyvä keino imeä imurilla ilmaa suoja putken läpi. Kun putki on auennut, pitää muistaa kuivata pölypussi ja imuri sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Miten te sillä hiustenkuivaajalla saatte ilmaa sinne putken sisää? Kraanan suuaukostako sinne höngitte?
Suojaputkeen sitä ilmaa laitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan mulla oli putken päät saunassa. Niistä rei istä hiustenkuivaimen ilmaa sisään.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa ei vaan olisi kohta putki poikki...
"Ihania" nuo kuopiolaiset. :D
Vierailija kirjoitti:
Onko se putki suojaputkessa ja toinen pää näkyvissä? Meillä hyvä keino imeä imurilla ilmaa suoja putken läpi. Kun putki on auennut, pitää muistaa kuivata pölypussi ja imuri sisältä.
Siis jeesusteipillä teipataan imurin suulake suoja putkeen ja aletaan imeä ilmaa putken läpi.
Sama homma kävi aikoinaan. Meinas mennä putki poikki. Olin ajatellut vähentää alkoholin käyttöä, mutta se päätös suli, kun otin välittömästi yhden kaljan ja lasillisen viskiä.
Hetkinen, sanoi Putkinen ja pieraisi putkehen.
Puhallin täysille ja suunnataan putkeen.