Kokemuksia Fiksuruoka.fi: stä?
Itse olen pari kertaa tilannut ja ihan tyytyväinen ollut. Kuitenkin tulee jotenkin liian hyvää ollakseen totta -tunne. Järkiperusteluita tälle tunteelle en ole kuitenkaan löytänyt.
Millaisia kokemuksia muilla on tästä?
Kommentit (9)
Oli vielä joitain vuosia sitten ihan ok. Nykyisin, kun tulee vähänkään tarkemmin tiirailtua hintoja, monet tuotteista saa samaan hintaan/halvemmalla muualta.
Nykyään kallis ja tilaukset mennyt sekaisin pari kertaa eli vääriä tuotteita tullut
Pari kertaa olen sieltä tilannut ja molemmilla kerroilla kaikki meni hyvin, olen ollut tyytyväinen ja tulen sieltä joskus tilaamaan tulevaisuudessakin
Yks huono puoli ainakin on että autottoman on hankala viedä kotiin isoa pakkausta muutoin kuin purkamalla paketti ja tunkemalla tuotteet reppuun.
Ap
Mikä vityn liian hyvä ollakseen totta? Ne on hävikkituotteita jotka muuten menisi roskiin.
Ei siellä ole kun jotain karkkeja sun muuta turhaa.
Harvoin siellä mitään oikeasti halpaa on, samat tuotteet saa Prismasta samaan hintaan.
Se oli halpa silloin kun aloitti, mutta jo monta vuotta se on ollut prismaa kalliimpi.
Olen ollut tyytyväinen. Tuotteet ovat olleet kuvauksen mukaisia ja toimitus on ollut nopeaa. Tilaan jatkossakin.