"Ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita etsin." Miten on mahdollista ettei koko suomesta löydy näille naisille tarpeeksi hyvää miestä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Minä oon ihmetellynnä että missä ne palstan hehkuttamat itsenäiset ja yksin onnellisena elävät naiset oikein on, kun täällä live-elämässä naiset ainakin pariutuu melko haipakkaa ja yksinolo alkaa ennenpitkää tuskastuttamaan. Toki siinä oma aikansa huudellaan ettei sitä miestä mihinkään tartte mutta kyllä se pikkuhiljaa sinne deittien puolelle alkaa valumaan.
Hahaha! Nytkö jo Tommi ja Mikki arvelee mun myöntyvän kunhan tarpeeksi hiillostetaan? Ei. Avioeron jälkeen pysyn yksin. Lopullisesti. Tiedän mitä miehen kanssa elo on. Toista virhettä ette tule näkemään.
Koska Suomi on pieni maa. Luonne vaikuttaa ja arvomaailma. Ei ole välttämättä samanlaiset, voi olla vastakkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon ihmetellynnä että missä ne palstan hehkuttamat itsenäiset ja yksin onnellisena elävät naiset oikein on, kun täällä live-elämässä naiset ainakin pariutuu melko haipakkaa ja yksinolo alkaa ennenpitkää tuskastuttamaan. Toki siinä oma aikansa huudellaan ettei sitä miestä mihinkään tartte mutta kyllä se pikkuhiljaa sinne deittien puolelle alkaa valumaan.
Ihmettele vaan. Heitä käy täällä palstallakin, esimerkiksi minä.
Näille naisille? Siis mille naisille nyt pitäisi laatutyyppi löytää?
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomi on pieni maa. Luonne vaikuttaa ja arvomaailma. Ei ole välttämättä samanlaiset, voi olla vastakkaisia.
En voisi rakastaa ihmistä, jolla olisi vastakkainen arvomaailma.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä mammat?
Miesmammat, niitä on palstalla paljon, enemmän tai vähemmän ongelmaisia jutuista päätellen.
Se joka lausui tämän viisauden on Vivianne Eksymä. Henkilö jonka saavutus on olla vuoden 2017 Miss Helsinki -finalisti. Epäilemättä joku Slush-reissulla ollut mies häneen tarpeensa hoitaa ennen kuin palaa vaimonsa tai tyttöystävänsä luokse.
Mutta kaukaa varmaan suomalaiset menestyneet akateemiset miehet kiertää jonkun menneiden vuosien missa Helsinki-finalistin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi rakastaa ihmistä, jolla olisi vastakkainen arvomaailma.
Some on kärjistänyt arvomaailmoja. Monilla on äärimielipiteitä asioista. IKeskusteluissa uusien ihmisten kanssa pitää luovia enemmän kuin ennen.
Ihmisillä nyt on mitä kummallisimpia aivoituksia. Ei kai tämä voi olla uutinen, eli miten suuren kiven alla tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä mammat?
Tän palstan mammat.
Olet äitiäsi vailla ja itket mammaaa ruotsiksi, nyyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä mammat?
Miesmammat, niitä on palstalla paljon, enemmän tai vähemmän ongelmaisia jutuista päätellen.
Samoin lapsettomia naisia, joten tässä nyt suljetaan useita eri näkökulmia pois, joilla saattaisi olla jokin osuvakin arvaus tilanteeseen, jossa etsitään joillekin mielikuvitusnaisille miestä. Keille muuten etsitään? Aloitus on mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
No selittäähän täällä joku mieskin miten pitää aasiasta hakea vaimo. 😀
Aika monet ovat jo hakeneet. Naamakirjassa on kymmeniä ryhmiä eri paikkakunnilta, joissa suomalaisilla miehillä on aasialaiset vaimot ja lapsia näiden kanssa.
Varmaan kumminkin kävisi joku ahvenanmaalainen laivanvarustaja tai kielitaitoinen Göran rannikolta! Tai NHL jääkiekkoilija.
Hjallishan on tällä hetkellä vapaana, jos raha ratkaisee.
Sehän kiva, että joku totaalimömmötön löytyy.
2. Oletko eläinoikeus- ja luontoaktivisti?