Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehenne haluavat?

Vierailija
02.12.2023 |

Omani ei koskaan pyydä mitään saati ehdota. Mennään sillä vaniljalla. Toivoisin häneltä aloitteita ja olen sen sanonutkin. Kuinka teillä muilla?

En siis pyydä kertomaan sitä, että näin meillä on hyvä, vaan sitä, mitä miehet pyytävät ja miten reagoitte.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähän täällä on onneksi häiriköitä ja toisten arvostelijoita. Hyviä kommentteja ja ideoita. Rohkeasti vaan kokeilemaan. 

Vierailija
102/111 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan perustoiveita.

Kuvaussessioita, videoita, valokuvia, latex-vaatteita, korkkareita, saappaita, korsetteja, sukkanauhaliivejä, verkkosukkia, sitomisleikejä, pissaleikkejä, anaaliseksiä, suuseksiä, kimppaseksiä, sträppäriä.

Kaikkea on ainakin kokeiltu.

Tässä on jo ihan kivaa kokeiluasennetta.

Odotin enemmän jotain osastolta: kerran ostin Marjariitan alusvaatepuodista stay-upit ja ysärillä kokeilin kerran sheivata häpyhuulet.

No se kertoo vain sinun ahdasmielisyydestä ja ennakkoluuloisuudesta. 

Tai liian pitkästä oleskelusta tämän palstan mammaraadin höpinöiden vaikutuspiirissä. Juurihan tuossa yllä yhdellä on sheivauskin liian extemeä ja toinen kauhistelee mitä kaikkea pervo

Viittaat minun viestiini, sheivaus ei ole minusta missään nimessä liian extremeä, ja olen kyllä kokeillut sitä jo, useammankin kerran elämäni aikana -> ei ole mun juttu. Jos joku asia ei ole mun juttu, niin tarkoittaako se sitä, että se on liian extremeä, vai oisko se muuten vaan todettu itselleni epäsopivaksi? Toinen syy, miksi en halua posliinia on se, että teen jo muutenkin enemmän seksin eteen kuin mies. Posliini on vain yksi vaatimus lisää minua kohtaan. Ajelen joka kerta ennen seksiä muut karvat kyllä. Ja teen sängyssä kaikkeni ja enemmän, siihen päälle vielä pitäisi posliini ajaa, joku raja. Posliini ei tosiaankaan ole mitään erikoista ja extremeä, kyllä taivun kaikkeen muuhun, mutta se ei ole mun juttu. Jos en olisi koskaan kokeillutkaan, ymmärtäisin syytöksesi paremmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tottakai laittaa rajansa siihen mihin haluaa taitaa olla itsemääräämis oikeus. Tiedän että joku muu kauhistelee joskus omia kirjoituksia nakuilusta ja muista mutte se sopii meille ja ollaan itse myös kokeiltu niiden rajoja. Tehdään just niitä juttuja mikä sopii molemmille ,onneksi on vähän tuhma tuo vaimo.

Vierailija
104/111 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme tarvi hotlipsin, huippukivan tai kaalimadon seksileluja. Me olemme molemat karvaiset, hikiset ja tatskattomat. Niinstä syntyy se kiihto, uskokaa poisa; T: Merjariitta ja Esko-Seppo

Vierailija
105/111 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihepeneisiin pukeutumista, sidonta leikkejä joissa minä olen se alistettu osapuoli, leluilla leikkimistä kun olen sidottuna, silmien peittämistä, suupallon käyttöä, suihinottoa ja kaikkea muuta ihanaa. Olen aivan otettu, koska useinkaannen tiedä mitä tuleman pitää, joten seksielämämme on monipuolista ja yllätyksiä täynnä.

Vierailija
106/111 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa tottakai laittaa rajansa siihen mihin haluaa taitaa olla itsemääräämis oikeus. Tiedän että joku muu kauhistelee joskus omia kirjoituksia nakuilusta ja muista mutte se sopii meille ja ollaan itse myös kokeiltu niiden rajoja. Tehdään just niitä juttuja mikä sopii molemmille ,onneksi on vähän tuhma tuo vaimo.

Tehdään mitä halutaan, eli tehdään niin kuin vaimo sanoo, eli ollaan vanijoilta tekemättä mitään. Hurjan rohkeata.

Vierailija
107/111 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miesten vastauksia kun lukee, niin tuntuu että palsta miehet haluavat pissa/kakkaleikkejä, kimppakivaa ja alistaa naista, kaikki muu on sitä vaniljaa. Mikään näistä ei kiinnosta minua, mutta ei onneksi miestänikään.

Vierailija
108/111 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä miesten vastauksia kun lukee, niin tuntuu että palsta miehet haluavat pissa/kakkaleikkejä, kimppakivaa ja alistaa naista, kaikki muu on sitä vaniljaa. Mikään näistä ei kiinnosta minua, mutta ei onneksi miestänikään.

Mitähän ketjua sinä olet lukenut, kun minä löydän 100+ vastauksen joukosta ehkä kaksi tai kolme miestä, jotka haluavat vähän laajempaa repertuaaria sekä pierutrollin, palstan vakiokasvon. Sellaisia naisia jotka ehdottelevat kaikenlaista mutta miestä ei juuri vaihtelu kiinnosta, on ehkä parisen kymmentä tässä ketjussa.

Vierailija
109/111 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 5 kymppinen pari, aviossa kohta 30v. Mieheni on pyytäny että alistan hänta jo suhteemme alkuajoista. Olemme muuten tasa arvoisia suhteessa mutta seksissä olen dominoiva. Sessiomme alkaa sillä, että mieheni lukitsen aamusta siveysvyöhön, niin tietää että saa illasta kyytiä. Komennolla nyt, hän riisuu ja tulee kontille eteeni olkkariin pelkässä siveysvyössä. Katseensa hänen on suunattava jalkoihini ja oltava hiljaa. Sitten annan komennon hae meidän laatikko, hän vastaa heti madam. Laatikossa on seksi juttumme. Tuotuaan laatikon ja mentyään kontille taas eteeni otan nahkakorsetin sukkanauhoilla, mustat kiiltävät sukat ja reisisaappaat. Puen domina asuni hitaasti päälleni. Miehelleni määrään nahkakahleet nilkkoihin, ranteisiin ja pannan kaulaan talutinhihnalla. Vetäisen vielä käsiini pitkät mustat satiinihansikkaat. Nöyrä pavelijani odottaa edessäni kontilla siveysvyössä katse lattiassa seuraavaa komentoa. Otan käteeni ratsupiiskan, nostan sillä hänen leukansa alta päätä ylös. Katseemme kohtaa ja kysyn, kenen pikku runkkari ja saan vastauksen, teidän arvon madam. Sanon hyvä poika, sekä komennon saappaat. Runkkari kumartuu ja alkaa nuolla saappaita. Pikku hiljaa hän yrittää ylöspäin, jolloin lyön pakaroille raipalla kysyen kuka antoi luvan tulla ylöspäin. Ei vastausta uusi napakampi piiskan isku, hän anelee anteeksi madam. Sitte komennan pylväälle joka on olohuoneessa, otan laatikosta ketjut pikalukoilla ja kahlitsen hänet pylvääseen seisoma asentoon. Silittele hetken pyllyä ja sitten alan piiskaamisen. Lyön heti kovaa reisille, pakaroille noin 20 sivallusta. Runkkarini uikuttaa ja nytkii, nahkaan ilmestyy pitkiä punaisia paukamia raipasta. Pidän hetken taukoa sivellen satiinikäsineellä runkkarin pakaroita. Kohotan raipan lyön, lyön reisille, pakoroille noin 30 kertaa. Hän itkeä nyyhkyttä aj anelee, armahda minut madam ei enää eihän. avaan ketjut ja hän lysähtää lattialle. Menen hajareisin hänen päälle ja komennan nuole, hän nuolee ja pian saankin vavisuttavan orgasmin. Sitten komennan mene sänkyyn häpeämään ja katsotaan oletko ansainnut jotain aamulla.

Vierailija
110/111 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 Kymppien pari, jatkuu. En kuitenkaan malta itseäni, puen laatikosta strap onin lanteilleni ja suuntaan liukuvoiteen kanssa makkariin. Runkkarini sanoo, ethän madam lyö enää. Vastaan en mutta nyt kontille, hän vastaa kyllä madam. Pursotan peräaukolle liukuvoidetta ja stäppäriin, asetan aukolle ja alan työntymään sisään. Runkkarini ynisee ja huokailee, hetken kuluttua koko 25cm varsi on hänen sisällään. Aloitan sisään, ulos työntelyn. otan samalla toisella kädellä kiveksistä kiinni ja puristelen voimakkaasti. Hetken naituani kakkoseen, tunnen kuinka mieheni alkaa nykiä, hän laukeaa siveysvyössä sperma valuen sänkyymme. Vedän sträpin ulos ja komennan runkkarin nuolemaan spermat satiinilakanoilta. Hän vastaa kyllä madam ja kiitos madam. En  ole vielä saanut tarpeeksi vaan istun runkkarin naamalle ja nuoletan peräaukkoni, pilluni. Hän nuole antaumuksella ensin pyllyn, välilihan, pillun saan useita orgasmeja ja jopa squirtaan hänen naamalle. Hän jää piiskattuna, naituna, lauenneena sänkyyn, minä otan lasin viiniä ja menen pillu arkana nuolemisesta sohvalle suunittelemaan seuraavaa kertaa. Joudun kuitenkin masturboimaan itselleni orjasmin vielä mietiessäni kuinka pervo nainen olen. Tätä kaikkea on mieheni pyytänyt minulta, ja minähän toteutan mieheni pyynnöt koska nautin olla domina ja madam. PS.Oisikohan pitkän parsuhteen salaisuus, että olen antanut miehelleni hänen haluamansa.

Vierailija
111/111 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kannustanut minua olemaan sosiaalinen ja avoin, jopa vastailevan flirtteihin. Ei se sen kummempaa ole, kuin että vaikkapa kutsuilla, niin tuttavien luona kuin kotona, tilanteen mukaan pukeudun rohkeasti, luon muiden mukana tunnelmaa enkä esimerkiksi kainostele yhteissaunaa. Joskus on riehaannuttu esimerkiksi sammuttamaan löylyhuoneesta valot, jotta ei ihan tarkkaan näkisi kenen käsi on missäkin. Ja itse asiassa olen antanut mieheni sorsastuskavereiden tunnustella, kertonut siitä miehelleni, joka tuntui saavan siitä vain lisää ruutia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi