Yli 40.v nainen, minkä ikäiset miehet sinusta kiinnostuu?
Mielenkiinnosta kyselen koska tämä tuntuu jakavan aikatavalla kokemuksia.
Saatko miehiltä kehuja tai kohteliaisuuksia, ja jos niin millaisia?
Kommentit (23)
Mistä minä sen tietäisin, ketkä tai minkä ikäiset minusta kiinnostuvat?
Tää on täysin palstatotuuksia vastaan, mutta itse tulin näkyväksi miehille siinä vaiheessa kun yleensä sanotaan naisen muuttuvan näkymättömäksi. En ymmärrä tätä. Ihan nuorena, liiankin nuorena sain jonkin verran ahdistavaa huomiota. Sitten kaikki huomio lakkasi kokonaan. Nyt 45-vuotiaana hämmästyn kun oikeastaan joka päivä on jotain flirttiä jonkun kanssa, vähintään joku katsoo pitkään ja hymyilee.
En tiedä onko kyse siitä että noiden nuoruuden kokemusten ahdistavuus vaikutti minussa pitkään ja nykyään kun niistä on päässyt yli niin vaikuttaa helpommin lähestyttävältä.
Suorimpia lähestymisiä tekee noin 30-vuotiaat miehet. Tykkään jutella tuntemattomien kanssa ja monesti on ollut tosi syviä keskusteluja heidän kanssaan. Olen kuitenkin tehnyt selväksi että muusta en ole kiinnostunut, kun en ole sinkku. Vapaana naisena voisi kiinnostaakin.
Tapaan työssäni paljon ihmisiä ja viime aikoina muutama mies on vähän epäsuoremmin osoittanut kiinnostusta. He ovat olleet oman ikäisiäni tai vähän vanhempia.
Pääasiassa yli 10 vuotta nuoremmat nykyään. Mikä siinäkin on.