Yli 40.v nainen, minkä ikäiset miehet sinusta kiinnostuu?
Mielenkiinnosta kyselen koska tämä tuntuu jakavan aikatavalla kokemuksia.
Saatko miehiltä kehuja tai kohteliaisuuksia, ja jos niin millaisia?
Kommentit (23)
Minua kiinnostaa samanikäiset, samassa elämänvaiheessa ja -tilanteessa olevat miehet.
Kolmekymppiset. haluu piparia vaan.
En saa kohteliaisuuksia
N48
Ei minkään ikäiset. Ei oo kyllä koskaan aiemminkaan 😅
Parikymppisistä seitsenkymppisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei minkään ikäiset :(
Tämä 👍🏼
Yksi turkkilainen pappa olisi ollut kiinnostunut.
Kun olin sinkku, olin vain tinderissä ja siellä hakukriteerinä mulla oli oma ikä +-5 vuotta. Sen ikäiset sitten kiinnostui jos kiinnostui. Miehenkin löysin sieltä, on mua 3 vuotta nuorempi.
Mistä kiinnostuksen huomaa? Siitä että joku näyttäisi näkevän minut kun kävelen tuolla?
Arvaappa paljonko tulee mietittyä asiaa? Ei hirveästi.
Oon ihan hämmentynyt siitä miten 42-vuotiaana miesten kiinnostus tuntuu olevan aivan huipussaan. Parikymppiset ja kolmekymppiset tuntuu olevan se suurin ikäryhmä joka lähestyy. Lähes poikkeuksetta kehuvat ulkonäköä ja sanovat ihania kohteliaisuuksia. Tuntuu mukavalle.
Kuulen usein näyttäväni nuoremmalta. Terveet elämäntavat ja urheilua paljon, ruokavalio ja kroppa kunnossa.
53, ja yli 7-kymppiset perässä. Tinderissä nyt tulee paljonkin mätsejä 40 ja alle kanssa, mutta ne on vain seksin perässä. Siis nuoremmilta sais munaa, oman ikäisiä ei kiinnosta, ja 20-30 vuotta vanhemmilta jotain, en tiedä mitä
Baarissa ja keikoilla lähestyy kolmekymppiset miehet. Kun olin sinkku, deittisovelluksissa lähestyi oman ikäiset eli nelikymppiset miehet. Tosin olin rajannut +- 5 vuotta nuoremmat tai vanhemmat pois. En ole varma näkyikö profiilini heille koska en varmaan ole kiinnittänyt heihin huomiota vaikka olisivat lähestyneetkin.
10+ vuotta vanhemmat miehet välillä katsovat silleen pilke silmäkulmassa. Ei mua haittaa, koen sen viattomana ja hymyilen takaisin. En usko että he oikeasti kuvittelevat että olisi mahiksia tai mihinkään oikeaan toimintaan sillä pyrkivät, viatonta päivän piristystä vain. Koen heidät vaarattomina pappoina.
Itse olen kiinnostunut vain yhdestä miehestä, oman ikäisestäni.
Plus 40 v. Mies 35v. Kun plus 50v. Mies 40v. Kun plus 60v. Mies korkeintaan 55v.Terveisin aikuinen nainen.ps.mmiehn on jaksettava tanssia,sopaila, urheilla, matkustella ,kalstaa kaloja,ei muita naisa. Jaksaako joku 60- 70v.Akaton ukko,jolle kaukosäädin,olut pullo on a ja ok.Kun lenkki makkara?
Minua on lähestynyt todella paljon vanhemmat miehet mm kaupungilla ehdottanut treffejä. Eläkeläiset eikä nuorekkaat sellaiset. Baarissa ikähaarukka 25-45.
Tapailin lähes vuoden 26-vuotiasta ja minä laitoin poikki ikäeron ja erilaisten elämäntilanteiden takia. Ollaan ystäviä edelleen.
Sen jälkeen tapailin 6kk 32-vuotiasta ja jälleen minä koin ikäeron ongelmaksi, mutta hän ei.
Vaikea löytää suurin piirtein oman ikäistä seuraa vaikka vaatimukset ei ole isot. Kaikki hyvät tai kivat ovat jo varattu. Niin ja nuoret tai nuoremmat miehet ovat oman kokemukseni mukaan kohteliaita, huomaavaisia ja saan kehuja. Keski-ikäiset miehet monesti pahantuulisia ja äksyileviä eikä innostu mistään.
N 41
En ole kysynyt kiinnostaako. En sen puoleen katselekaan missä niitä miehiä on.
Nyt kun alkanut taas vuosien hiljaiselon jälkeen käymään enemmän keikoilla ja baareissa, niin yllättäen eniten lähestyvät kolmekymppiset miehet. Kehuvat yleensä ulkonäköä, mutta saattavat mainita myös hauskaksi tai hyväksi tyypiksi.
Eipähän siinä mitään, yleensä ihan hyvää juttuseuraa olen saanut, mutta tuntuvat vähän turhan nuorilta lähempään tuttavuuteen.
N45
Viimeisin ihastunut oli työpaikan 19-vuotias harjoittelija. Eniten avointa kiinnostusta ("lähdetäänkö kahville joku päivä" yms) tulee n. 30-40 -vuotiailta miehiltä. Oikeastaan kaiken ikäiset, mutta eniten juuri tuosta edellä mainitsemastani ikäryhmästä.
Nainen, 49-vee
Kaikenikäiset, enkä ole edes mikään kaunotar.
Vähän nuoremmat, samanikäiset, vähän vanhemmat ja huomattavasti vanhemmat.
Kehuvat ulkonäköä ja erityisesti luonnettani.
N48