Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa olevat yksinhuoltajat!!!

03.09.2008 |

Nyt kaivattaisiin kipeästi vertastukea pienten lasten äideistä jotka miehen työn tai muun takia viettävät lähes yh arkea. Iste naimissa, mies on maatalousyrittäjä/urakoitsija.Lapsia on 2. Itse olen vm-77.

Vaihdellaan tuntemuksia, jospa se arki näyttäis himpun paremmalta kun sitä yhdessä parannettais!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tätähän tää on. Meidän perheessä 3 lasta, vanhin pian 8 ja nuorin 6 kk. Mies on aika ajoin aina viikon, tai joskus lyhyemmän tai pidemmänkin aikaa työn takia pois. Asuinseudun äitejä en juurikaan tunne, kun olen ollut välillä useamman vuoden töissä ja asuinaluekin on aika uusi. Olen vm. -75. Missä päin sä asut? Mä Helsingissä.

Mies tän viikkoa taas poissa ja kyllähän tää viikko on tuntunu pitkältä kuin nälkävuosi.

Vierailija
2/3 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä toisella puolen Suomea ja näemme vain viikonloppuisin. Arki alkaa hiljalleen ahdistaa... mullakin äitiystävät on vähissä, etenkin nyt kun muutimme uuteen kotiin. Seura on teretullutta joko s-postilla tai ihan livenä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis kanssa yksi ns.yh äiti Pohjanmaalta.Päivät kuluu 9kk pojan kanssa kotona.Mies yksityisyrittäjä ja tekee pitkää päivää,välillä aamusta iltaan niin ettei sitä ehdi sanoa kuin huomenta ja hyvää yötä,jos sitäkään.Olis ihanaa saada juttuseuraa vaik vaan sähköpostin välityksellä.Ja ilmanmuuta treffata jos lähellä asutaan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi