Miten suhtautuisit tähän? Joko mies tai kaveri valehtelee
Mieheni oli työvuorossa paikassa X ja heitä oli samaan aikaan töissä muutamia. Ammatti on sellainen joka monessa naisessa herättää ihailua.
Samana päivänä naispuolinen fb-kaverini (vanha koulukaveri, ei tunne miestäni) laittoi fb-päivityksen, jossa kertoi tavanneensa paikan X työntekijän ja kiusoitelleensa tätä X-työhön liittyvässä asiassa. Kertoi miehen nauraneen, vitsailleen hänelle takaisin ja iskeneen samalla silmää.
Illalla muistin päivityksen ja kysyin puolivitsinä naureskellen mieheltä että onko sulle muuten joku kuittaillut asiasta X tänään? Ihmetteli hetken ja sanoi sitten että jooo, mistäs niin kuulit? Ja kerroin päivityksestä. En ollut pätkän vertaa mustasukkainen, vaan asia ja tilanne huvitti minua (samasta asiasta olen itse kuittaillut miehelleni).
Sitten mies hernostui ja korotti ääntään, että hän ei todellakaan iskenyt naiselle silmää! Ihmettelin reaktiota ja sanoin että eihän se nyt haittaisi yhtään mitään jos iskit. Mies suuttui minulle ja syytti "miten niin JOS, kun juuri sanoin että minä en ole kenellekään iskenyt silmää!" Suuttui ihan kunnolla ja sitten alkoi minuakin ärsyttää ja siitä syttyi kunnon riita. Ihmettelin mikä tämä juttu nyt oikein on ja miksi nostaa tällaisen mekkalan asiasta? Mies jatkoi minulle huutoa ja sitten jo kysyin miksi nainen sitten kirjoittaa noin jos se ei ole totta? Mies huusi että hän ei ***** tiedä, kysy siltä *******, minä en ole silmää iskenyt kenellekään.
Että sillai. Kärpäsestä tuli härkä, enpä olisi aavistanut kun ihan hyvillä mielin asiasta mainitsin. Nyt vaan ihmetyttää tuollainen suuttuminen ja alkaa jo epäilyttää miehen rehellisyyskin. En pidä flirttiä pettämisenä tai pahana asiana, mutta rehellinen pitää olla.
Miten itse suhtautuisit tällaiseen?
Kommentit (50)
Eli alussa jo ajattelit samoin mitä lopussakin, muttet vain myönnä asiaa. Kaikki tuollainen muka vitsikäs hassuttelu toisten naisten silmäniskemisistä on tosiasiassa huolta jolla yritetään ottaa selvää asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Eli alussa jo ajattelit samoin mitä lopussakin, muttet vain myönnä asiaa. Kaikki tuollainen muka vitsikäs hassuttelu toisten naisten silmäniskemisistä on tosiasiassa huolta jolla yritetään ottaa selvää asiasta.
Luepas ketju, niin ei tarvitse väännellä. Muuten osoitat vaan lukutaidottomuutesi. Ap
Onko miehelläsi tapana yleensä iskeä silmää?
Jos on, niin voihan se tulla ihan refleksinä, ettei edes itse sitä tajua. Ja sitten hermostuu, kun ei muista niin tehneensä.
Yhdellä tuntemallani miehellä (ja myös ammatissa, jota moni nainen ihailee), oli tapana tuo silmänisku. En tiedä, kuinka monelle sitä viljeli, mutta omalle kohdalleni sattui aika usein. Joko ihan pienen flirtin yhteydessä tai ihan vain ohimennen kävellessään saattoi iskeä silmää.
En minä tuota oikein minään ottanut. Tai ihan hauska tapa kyllä, mutten ajatellut sitä niin, että olisi ollut minusta kiinnostunut tms.
Vierailija kirjoitti:
On siis ihan 100% varmaa että on kyseessä tämä sama tilanne ja siinä mieheni ja fb-kaverini. Siitä ei epäilystäkään ja mieskin sen vahvisti.
Ja ei, en stalkkaa miestäni, minulla on vain 52 fb-kaveria ja tuo päivitys tuli ihan itsestään etusivulleni. Syy siihen miksi ajattelin sen olevan miehestäni, on se että heitä oli neljä töissä sinä päivänä ja tässä pikkukaupungissa ei mahdollisuuksia muihin törmäämisiin ole.
Muutamalle lukutaidottomalle vastaajalle suosittelen uudelleen lukemista, en ala toistaa sanomisiani. Ap
Tämä on mielestäni kertomasi perusteella ihan selvä. Mies peittelee raivostumisellaan jotain. Osuit arkaan paikkaan. Jos et siis yleensä heitä mitään mustasukkaisuuteen liittyvää, niin nyt osuit.
Mulla vaimo valehteli, paljon. Olin sille sokea, koska rakastin. Kaikilla muillakin oli mielikuva vaimostani, miten kiltti hän on. Mulla on tuolla ketju, joka täynnä pettämisen merkkejä. Silti sitä oli vaikea uskoa pitkään aikaan. Sulla voi olla samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siis ihan 100% varmaa että on kyseessä tämä sama tilanne ja siinä mieheni ja fb-kaverini. Siitä ei epäilystäkään ja mieskin sen vahvisti.
Ja ei, en stalkkaa miestäni, minulla on vain 52 fb-kaveria ja tuo päivitys tuli ihan itsestään etusivulleni. Syy siihen miksi ajattelin sen olevan miehestäni, on se että heitä oli neljä töissä sinä päivänä ja tässä pikkukaupungissa ei mahdollisuuksia muihin törmäämisiin ole.
Muutamalle lukutaidottomalle vastaajalle suosittelen uudelleen lukemista, en ala toistaa sanomisiani. Ap
Tämä on mielestäni kertomasi perusteella ihan selvä. Mies peittelee raivostumisellaan jotain. Osuit arkaan paikkaan. Jos et siis yleensä heitä mitään mustasukkaisuuteen liittyvää, niin nyt osuit.
Mulla vaimo valehteli, paljon. Olin sille sokea, koska rakastin. Kaikilla muillakin oli mielikuva vaimostani, miten kiltti hän on. M
Tämä. Miehen kohtuuton raivostuminen jostain fb-päivityksestä ja silmäniskusta kertoo, että jotain siellä taustalla nyt on ja osuit arkaan paikkaan. Mitä se sitten on, voidaan vaan arvailla. Ehkä nainen oli jotenkin erityisen viehättävä miehestäsi ja suuttui siitä, että jäi tavallaan kiinni kiinnostavan naisen kanssa flirttailusta. Jututtaisin miestä kyllä lisää, kun on vähän rauhoittunut.
Kiitos kaikille kommenteista. Tämä on tapahtunut jo jokin aikaa sitten, mutta pitää ottaa puheeksi miehen kanssa jossain kohtaa. Yleensä siinä kohtaa mieskin pystyy asiaa käsittelemään. Hyvää jatkoa kaikille! Terv.Ap
Mitä väliä jollain silmäniskuilla? Ja pikkuflirtillä? Paljon melua tyhjästä.
^ Nauraisin. Ja jos EN olisi iskenyt silmää, flirttaillut tms niin sanoisin sen tottakai ja ihmettelisin moista päivitystä. Mutta enhän mä siitä miehelleni suuttuisi, eihän se hänen vikansa olisi! Ap