Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painon pudotuksesta!! Onko mitään merkittävää hyötyä

Vierailija
03.01.2007 |

jos jättää iltamussutukset pois?

Mulle illat hirveitä. Kun lapset nukkuu, on ihanaa katsoa tv:tä ja herkutella. Siis melkein joka ilta :(

Nyt loppu! Näistä läskeistä (30kg ylimääräistä) on päästävä eroon, mutta nälkäkuurille en ala.

Meillä syödään ihan normaalia kotiruokaa. Itse en syö keksejä tai kahvipullaa, iltaisin sipsejä ja suklaata senkin edestä...

Käyn jumpassa vähintään 2 x viikko ja lenkkeilen, miten aikataulu ja lastenhoito sallii (mies paljon pois kotoa ja kolmen alle 7v lapsen kanssa ei mitään hikilenkkiä vedetä).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tavoite täällä. :) Ylipainoakin varmaan suunnilleen saman verran, ja eroon olisi päästävä. Aion nyt ainakin aloittaa siitä, että jätän turhat herkut (=iltasyömiset) pois. En syö päivisin leivonnaisia tms., vaan mielestäni ihan terveellistä perusruokaa. Iltaisin vaan tulee retkahdettua ja pahasti, mutta siihen tulee nyt muutos.

Vierailija
2/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita vinkkejä

- säännölliset ateriarytmit (verensokeri ei pääse laskemaan liian alas, jolloin iskee makeanhimo)

- juo paljon vettä

- vaihda kaikki mahdolliset tuotteet vähärasvaisiin

- pienennä annoskokoja

- 1/2 kiloa päivässä kasviksia

- ja huom! itselleni ehdottoman tärkeä on viikottainen herkuttelupäivä (sen avulla jaksaa tsempata taas seuraavan viikon)

helpotusta makeannälkään

- sokeriton mehukeitto

- rahka marjoilla ja mehukeitolla/ rasvattomalla maidolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt, että 1 herkuttelupäivä viikossa. Liian tiukkapipoista ei saa olla! Ja ateriat ovat aika säännöllisiä syystä, että olen lasten kanssa kotona ja lapset syövät säännöllisesti.

ap

Vierailija
4/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai yksi namipäivä on ihan jees!

Itte tosin en pysty odottamaan viikkoa että pääsee herkutteleen. Vaan syön joka päivä vähän hyvää, mm. tänään kolme suklaakonvehtia.. !

:D

Jos iltamussutus on sulla pahanlaatusta -niinkun mulla- niin se on se mikä sua lihottaa. Itte oon fyysisesti tosi raskaassa hommassa. Syön tosi niukasti ja miten sattuu ja kun pääsen kotio ja pennut nukkuun aukee jääkaappi!! Eli sinne menee koko päivät kalorit niukassa kurissa!

Nyt oon ottanu periaatteeksi että syön aamupalaa (ainakin suupalan) ja 2 lämmintä ruokaa, välipalan ja iltapalan. Jos oikein hiukoo niin toisen välipalan.

Napostelu on äkkiä vaarana jos ei syö säännöllisesti, ja kun on syönyt pitkin päivän ei illalla tee edes mieli paljoa mässätä.

Liikkumismäärä kuulostaa noin äkkiseltään hyvältä: jos se siis toteutuu!

Kun lapset on simahtanut ja raahaudut telkkarin eteen niin miten olis pienet vatsalihasreenit?

Tai onnistuisko jos joinain iltoina et avaa telkkua vaan menet aikaseen nukkuun? Tai herkuttelet jollai vähän terveellisemmällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä