Olen terveyskeskuksessa sihteerinä vaikka ammattini on lähihoitaja niin eikö vaan että työnantaja joutuisi tarjoamaan minulle hoitajan töitä
jos sihteerinä saisin yt-neuvotteluissa potkut? Ja koko hyvinvointialueelta?
Kommentit (7)
Lähihoitajista on suuri pula, joten en keksi mitään syytä, miksi ei tarjoaisi - oli yt:t tai et. Jos työtaustassasi ei ole mitään sellaista, miksi olisit ei-toivottu työntekijä hoitajana, niin tuskin tarvitsee työttömyydestä huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Yhden kerran. Jos työnantaja haluaa sinusta eroon, tarjottu paikka on ns. peräperseessä tai muuten kammottava, joten irtisanoudut.
Lähihoitajan ja sihteerin työ ovat samaa tai samankaltaista työtä?
Vierailija kirjoitti:
Lähihoitajista on suuri pula, joten en keksi mitään syytä, miksi ei tarjoaisi - oli yt:t tai et. Jos työtaustassasi ei ole mitään sellaista, miksi olisit ei-toivottu työntekijä hoitajana, niin tuskin tarvitsee työttömyydestä huolehtia.
No en ole kyllä tehnyt hoitajan töitä 20 vuoteen ja sihteerinä olen pidetty pomon ns. oikea käsi osaston pyörittämisessä.
Olet sihteerinä, vaikka olet kykenemätön kirjoittamaan suomen kieltä virheittä? Hyvänen aika!
Vierailija kirjoitti:
Olet sihteerinä, vaikka olet kykenemätön kirjoittamaan suomen kieltä virheittä? Hyvänen aika!
Sulla on ilmeisesti vähän vinksahtanut kuva sihteerin työstä terveyskeskuksen vuodeosastolla. Oikeinkirjoitus ei liity siihen mitenkään. Saneluja en ole purkanut vuosikausiin.
Kyllä. Yhden kerran. Jos työnantaja haluaa sinusta eroon, tarjottu paikka on ns. peräperseessä tai muuten kammottava, joten irtisanoudut.