Voisiko unelmieni prinssi tulla hakemaan minut kotioveltani valkoisella ratsulla?
Voisimme yhdessä matkustaa satumaailmaan missä ei olisi ketään muita.
Kommentit (24)
En pääse. Hevoiseni on joululomalla.
Tule, prinssi, taksilla. Juodaan skumpat takapenkillä.
Best I can do is vanha Opel ja aion sitten tapailla myös muita koska minua ei voi omistaa.
Hevonen on huollossa, linna pantattu ja oikeasti olen sika.
Ei kai haittaa?
Mun heppa on kylläkin ruskea, muuten onnistuis.
Käykö (varastettu) valkoinen Datsun, jossa kuskina on lihava keski-ikäinen mies?
Voin tulla hakemaan Fiat Puntolla kunhan saan bensapumpun postimyynnistä ja asennettua paikalleen. Voin viedä sut pahvimukikahville ABC:lle ja vaikka Jurase Parkkiin katsomaan dinoja.
Ainakin valkoinen ratsu on pihalla.
Jos tuollaisella palvelulle kysyntää on laajemmin, niin eiköhän joku "prinssi" voi maksua vastaan hevosen kanssa ovilla kiertää, siinä missä jokin joulupukkipalvelu poroineen tai lapsia hauskuuttava sirkuspelle.
Kelpaako ratsuksi pitkä valkoinen mersu? Puoli miljoonaa ajetussa Sprintterissäni on kyllä joitakin ruostepilkkuja.
Voin tulla kävellen. Voidaan kävellä sitten ruotsiin.
Jos tulis valkoisella Volvolla...
Minäkin aina odotin ja äitini tapasi sanoa, ettei kukaan kotoa hae 😅
Tuossa tuo hakija on möllöttäny kohta 20 vuotta 😅
Toki tapasin lasten merkeissä, mutta kotiovelle tuli ja sille reissulle sitten myöhemmin jäi.
Kyllä. Joskus some tai jokin tuttavuus livestä aiemmin, ehkä noutaa ovelta. Mutta kannattaa varmistaa prinsseys, ettei se ole murhaaja. Kunnollisuus pitää varmentaa luonteessa.
On monta neitoa kammioissaan betonilinnan yksiöissään riutumassa minkä parvekkeen alla ylkä soittaapi hakiessaan elämänsä sulostuttajaa
Mä oon kosiomatkalla. Missäpäin asustelet?
T: Saku Sammakko
Ei pääse prinssi idänihmemaan, nyt on itäraja kiinni.
Valkoisella datsunilla ainakin...
En.
t. Unelmien Prinssi