Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ryyppyreissut kaverin kanssa

Vierailija
01.12.2023 |

Mä en voi sietää niitä, nytkin on viettämässä pitkää viikonloppua kaverinsa kanssa ulkomailla. Ryyppäävät aamusta iltaan to-su. Välillä saattaa soittaa kännissä ja kaveri kailottaa takana, jos kuulostan kypsältä, mies suuttuu. Pitäisikö nämä reissut hyväksyä/sietää? Vai onko mussa joku vikana kun en voi ymmärtää miksi pitää lähteä? Väkisin tulee myös mieleen, ollaanko siellä samalla naisissa🙈

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Varmasti joka ikinen kerta panevat prostituoitua

Vierailija
2/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Varmasti joka ikinen kerta panevat prostituoitua

Mutta onko sillä väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän sama tilanne, mutta minä oikeastaan nautin siitä. Olen hyvin introvertti, ja nautin siitä että saan kerrankin olla yksin kotona. Saisi useamminkin käydä kaverien kanssa jossain. 

Vierailija
4/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä mullekin tuli mieleen et jossain maksullisissa käyvät. Varsinkin kaverinsa on sinkku. Yritän olla ajattelematta mut on vaikeeta.. 

En oikeen ymmärrä miten joku haluaa edes ryypätä noin monta päivää putkeen ja siinä ei ole hänen mielestään mitään pahaa.. Tiesi kyllä etten pidä näistä reissuista, tämäkin matka oli varattu multa salaa, kertoi pari vkoa ennen..

ap

Vierailija
5/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä käydään panollakin. Voidaan palkata maksullinen nainen viihdyttämään hotellihuoneeseen.

Vierailija
6/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ole vielä alkoholisti on ainakin matkalla. Mieti tulevaisuuttasi, mitä haluat. Virossako ulkomailla ?

Vierailija
7/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä? Miten hyväksyä? Eikö aikuiset ihmiset saisi viettää aikaa kavereidensa kanssa ja tehdä silloin niitä asioita joista itse tykkäävät?

Tässä on nyt sellainen ongelma, että ap kuvittelee, että aikuisia ihmisiä voi määräillä mitä he tekevät. Ainoa mitä ap voi tehdä, on se, että päättää haluaako olla kyseisen miehen kanssa vai ei. Mutta se pitää sanoa, että jos suhteen suurin ongelma on se, että mies viihtyy ystäviensä kanssa ja ottaa alkoholia, niin ollaan kyllä ongelmissa aika kevyillä vesillä. 

Ihan vaan vinkkinä ap. Haluaisitko miehen joka lopettaisi ystävien näkemisen ja itseään kiinnostavien asioiden tekemisen koska on sinun kanssasi? Olisiko sellainen mies sitten pidemmän päälle kiinnostava joka tekisi kaiken miten sinä käsket, ei näkisi ystäviä ja ei kävisi koskaan missään ilman sinua? 

Vierailija
8/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poissuljettu mahdollisuus, että hoitelevatkin matkalla toisiaan?

Vierailija
9/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä käydään panollakin. Voidaan palkata maksullinen nainen viihdyttämään hotellihuoneeseen.

No jos palkataan niin menee rahat hukkaan kun kännissä ei seiso.

Vierailija
10/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä ap lapsia?

Vierailija
11/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että mies kutsuu seuraavan kerran kaverinsa teille ryyppäämään. Mies on silloin koko ajan valvovan silmäsi alla ettei pääse panemaan vieraita naisia ja sinäkin voit ottaa mukana lasin tai kaksi.

Myös rahaa säästyy kun ei tarvitse matkustaa mihinkään.

Vierailija
12/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä, että mies kutsuu seuraavan kerran kaverinsa teille ryyppäämään. Mies on silloin koko ajan valvovan silmäsi alla ettei pääse panemaan vieraita naisia ja sinäkin voit ottaa mukana lasin tai kaksi.

Myös rahaa säästyy kun ei tarvitse matkustaa mihinkään.

Siinä saa sitten kaveri kun isäntä on sammunut jo alkuillasta.

Vierailija
13/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai taas tämä aloitus.

Jotenkin sitä miettii et miten te vammaiset jaksatte

Vierailija
14/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä mullekin tuli mieleen et jossain maksullisissa käyvät. Varsinkin kaverinsa on sinkku. Yritän olla ajattelematta mut on vaikeeta.. 

En oikeen ymmärrä miten joku haluaa edes ryypätä noin monta päivää putkeen ja siinä ei ole hänen mielestään mitään pahaa.. Tiesi kyllä etten pidä näistä reissuista, tämäkin matka oli varattu multa salaa, kertoi pari vkoa ennen..

ap

No eihän siinä olekaan mitään pahaa, kun sen tekee lomalla ja ketään häiritsemättä. Eikä siihen välttämättä liity todellakaan mitään maksullisia tai seksiä, mutta itsehän parhaiten oman miehesi tunnet, että onko tässä tapauksessa syytä epäillä sellaista. Minä en omasta mielestäni epäile, hän kun ei ole koskaan harrastanut seksiä parisuhteen ulkopuolella, ei edes nuorena ja sinkkuna, koska ei kuulemma vaan ole siitä kiinnostunut jos ei rakasta naista.

Vierailija
15/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kai niin komea ja rikas että siedät niitä ryyppy ja pettämis matkoja. Ei kannata valittaa jos olet valinnut miehen ulkonäön perusteella.

Vierailija
16/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naiset niin sinisilmäisiä et uskovat näiden reissujen olevan ihan viattomia?

Vierailija
17/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa perus juopolta, ei kukaan normaali jaksa ryypätä aamusta iltaan. 

Vierailija
18/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin asteinen päihdeongelma on selvä jos "loman" funktio on olla 4 päivää pelti kiinni. Lisäksi itse olen saanut kyseenalaisen kunnian joskus kuunnella tarinoita näistä miesten reissuista ja sellaista "perheenisät bordellissa" settiähän se monesti on. Etenkin jos sulla itsellä epäilyttää, niin taustalla on varmaan hyvä syy. 

Vierailija
19/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko poissuljettu mahdollisuus, että hoitelevatkin matkalla toisiaan?

Ei nyt sentään! Olen hyvän ystäväni kanssa käynyt vuosien ajan pienillä "rentoutumislomilla" mm. Baltian maissa ja ai että se on mukavaa. Dokaamme toki jonkin verran, joskus vähän enemmänkin etenkin reissun alkupäivinä mutta yleensä matkat kestävät vain muutaman päivä, maksimissaan viikon. Mitä pahaa siinä voisi olla, otamme hieman kuppia, juttelemme poikien kesken ja nautimme matkasta (mitään seksiä tai sen ostamista ei liity noihin reissuihin, eikä myöskään "pakoa kotoa" vaan on mukavaa olla hetki poikien kanssa) Jotenkin tyypillistä, että pirttihirmut alkavat syyllistämään ja motkottamaan aiheesta, kuitenkin samat mammat pitävät kiinni siitä, että on tärkeää pari kertaa vuodessa lähteä tyttöjen lomalle milloin minnekin.... ärsyttävää. Ainakin oma vaimoni ramppaa omilla reissuillaan usein, tosin ei enää liikaa mussuta siitä, että miehet myös käyvät omilla reissuillaan. Juuri ajattelin sitä äskettäin, että sen kun reissaa niin paljon kuin sielu sietää - kotona taas sitten maistuu yhteiset harrastukset (yleensä makuukammarissa :)

Vierailija
20/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset niin sinisilmäisiä et uskovat näiden reissujen olevan ihan viattomia?

Mä luulen että yksi edellytys sille, että naiset ja miehet voivat edes muodostaa pysyviä suhteita keskenään on se, että naiset ei ihan täysin ymmärrä millaisia koiria miehet keskimäärin on ja aina siitä omasta jaksetaan uskoa parempaa kuin muista.