Eikö kerran parisuhteesta eronnut saisi enää koskaan aloittaa uutta parisuhdetta?
Sellainen vaikutelma tulee kun lukee tämän palstan tollojen kirjoituksia.
Kommentit (13)
Mitä tekemistä tämän palstan mielipiteillä on kenenkään parisuhteen kanssa? Ei tarvita mitään lupaa suhteen aloittamiseen tai lopettamiseen keltään. Jokainen tekee miten haluaa.
Et kai ap ota noita tolloja tosissasi? Säälittäviähän ne on, eivät itse vaan tajua.
Kuka kyselee palstalla kirjoittavien lupaa suhteen aloittamiseen?
Miehet eivät ole velvollisia ottamaan hoivaansa parisuhdekelvotonta naista
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä tämän palstan mielipiteillä on kenenkään parisuhteen kanssa? Ei tarvita mitään lupaa suhteen aloittamiseen tai lopettamiseen keltään. Jokainen tekee miten haluaa.
Aikuinen ei saa aloittaa parisuhdetta lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ovat kovin kiinnostuneita toisten mielipiteistä. Nehän kysyy päivittäin sadassa ketjussa mitä tehdä miehelle joka [lisää miesvihaa tihkuva väite tähän]
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ole velvollisia ottamaan hoivaansa parisuhdekelvotonta naista
Eikä päinvastoin mutta silti en rupee toisten valinnoista mölyämään niin kuin palstaulit tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä tuota tarkoiteta. Tottakai tehdään mitä halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat ovat kovin kiinnostuneita toisten mielipiteistä. Nehän kysyy päivittäin sadassa ketjussa mitä tehdä miehelle joka [lisää miesvihaa tihkuva väite tähän]
Jos toisten parisuhteet ottaa sua pataan niin aina on muita keskustelualustoja.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan kysely. Se, että tein tämän aloituksen ei tarkoita sitä, että kysyisin yhtään keneltäkään lupaa tähän asiaan. Kunhan ihmettelen joidenkin ihmisten aivopieruja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moin miesvihakiimanarttu, aikotko taas roikkua koko viikonlopun mammojen kanssa palstalla?
Minä olen lähdössä mieheni kanssa keikalle tänä iltana. Tsekkaan ehkä sen jälkeen oletko ollut taas koko illan täällä kitisemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moin miesvihakiimanarttu, aikotko taas roikkua koko viikonlopun mammojen kanssa palstalla?
Minä olen lähdössä mieheni kanssa keikalle tänä iltana. Tsekkaan ehkä sen jälkeen oletko ollut taas koko illan täällä kitisemässä.
Älä nyt häpäise meitä muita naisia noilla kirjoitusvirheillä ja ylimielisellä asenteella.
Sama huomattu. Outo ajatustapa joillakin.