Putous 2024 Official
https://www.is.fi/viihde/art-2000010029218.html
Viihdeohjelma Putouksen 16. kausi starttaa maikkarilla 20. Tammikuuta 2024.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (809)
Köpihän onkin tosihyvä imitaattori! Aaltola hahmo kuulosti ihan aaltolalta. Antti Holma hahmo sekä näytti että kuulosti holmalta.
Lindan hahmot ei iske. Saisko ne Niklaksen molemmat hahmot!
Vierailija kirjoitti:
Lindalla on vähän huonot hahmot.
Taitaa olla itse ainoa joka nauraa.
Köpi imitoi tunnistettavasti Hjallista, Aaltolaa ja Antti Holmaa. Hyvä!
Niina Lahtinen on hyvä ja napakka juontaja. Luonteva ja sopiva tehtävään. Ei tartte edes huutaa.
Toi Lindan toinen hahmo on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Putouksen kulta-aikaa oli silloin kun mukana oli Jussi Vatanen, Krista Kosonen ja Kuustosen siskokset. Ja Antti Holma!. Oi niitä aikoja.
Oli kivaa kasvaa murrosikäiseksi asti ensimmäiset kuusi Putous vuotta. Voi olla, että nykyään Putousta katsoo (kun sitä jaksaa katsoa) kriittisemmin kuin aikaisemmin. Ainakin näin ohimennen Putousta seuratessani olen lähinnä hihitellyt enkä samalla tavalla nauranut kuin joskus Kososen/Vatasen/Hirviniemen/Niemisen kausilla.
Putous kärsii selvästi samankaltaisesta ilmiöstä kuin jenkkiläinen SNL viihdeohjelma. Sketsit ja muu hömpöttely ei meinaa naurattaa, ennen kuin jokin yksittäinen vitsi/hahmo/kohtaus kolahtaa yleisöön oikein kovaa. Samaa kaavaa sitten toistetaan siihen asti kunnes uudet näyttelijät otetaan kuvioihin mukaan tai kunnes yleisö kyllästyy. SNL:ssä tosin näyttelijät vaihtuvat kymmenen vuoden välein, kun taas Putouksessa näyttelijät vaihtuvat tiheämpään tahtiin.
Sinänsä huvittavaa, että meillä Suomessa suomalainen versio SNL:stä ei toiminut ollenkaan :D
Laulu uusilla sanoituksella ihan hyvä. Ei aina niitä itkuvirsiä.
VV oli parempi Köpin hahmoista.
Köpin hahmo voittaa, tää herkkä poika :D
Vierailija kirjoitti:
Köpi kannattelee koko hommaa.
Niin tekee. Puolentoista tunnin Köpi Kallio -show.
Ei mulle iske nyt nää Köpin hahmot, harmi!
Veijo Challenger Kallio on parempi.
Jaha. Ja Putouksen seuraava sketsihahmokisan voittaja on Veijo Challenger Kallio
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Ja Putouksen seuraava sketsihahmokisan voittaja on Veijo Challenger Kallio
Jep.
Tää Lindan hahmo Artur Laudatur on ihana :)