Uutispommi! Joulukalenterin makeiset saisi halvemmalla karkkihyllystä
Nyt on paljastettu, että kalenteriin laitettuna makeiset ova kalliimpia kuin ostettuna sellaisenaan kaupasta. Kuka olisi uskonut! Kilohinta!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/940f53e5-63bf-4826-84ac-6c96b5658283
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
On henkistä laiskuutta ja asiakkaiden aliarviointia laittaa joulukalenteriin hyllystä päivittäin löytyviä tuotteita ja vielä kalliimmalla.
No osta sieltä hyllystä, niin ei tarvitse maksaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On henkistä laiskuutta ja asiakkaiden aliarviointia laittaa joulukalenteriin hyllystä päivittäin löytyviä tuotteita ja vielä kalliimmalla.
No osta sieltä hyllystä, niin ei tarvitse maksaa enempää.
No totta hitossa niin tekeekin kaikki järkevät, jos niitä tuotteita haluaa ostaa.
Itse tehty joulukalenteri on paras. Eikä joka päivälle tarvitse olla herkkuja.
Itse ommeltu taskujoulukalenteri olisi kyllä ihana. Sinne sitten (kirpparilta) pieniä yllätysesineitä ja karkkia.
No en edes klikkaa "uutista", mutta mun mielestä, anteeksi nyt vaan, nämä aikuisten joulukalenterit on kyllä tarkoitettu hieman typerille ihmisille. Siis haloo, joku pikakaurapuurokalenteri??!!? Kuinka lapsen tasolla täytyy olla, että ostaa moninkertaiseen hintaan kaurapuuroa, vain jotta voi aukaista kerran päivässä luukun minkä takana tulee --- "huu, yllätys" ---- sitä samaa helkutin puuroa lievästi eri makuisena?? Sama homma kaikki kosmetiikkakalenterit. Ihku yllätys joo, kertyy läjä pieniä purkkeja kosmetiikkaa, joista käyttämättä jää taatusti suurin osa. Tai joku olutkalenteri??!? Tölkki päivässä pitää lääkärin loitolla, vai miten se meni? No, ihan sama tietysti mulle, mihin ihmiset rahansa tuhlaa, jokainen saa mun puolesta vaikka polttaa rahansa nuotiolla, mutta ei tuo kyllä mitään järkiperäistä toimintaa ole.
Mutta meillä ei ole mitään osuutta ilmastonmuutokseen, tai ainakin muiden on vähennettävä ensin.
En ole lukenut koko juttua, mutta eikö siinä mainittu vain Fazerin kalenteri tuollaiseksi? Oliko muut saman hintaisia tai jopa halvempia kuin patukoiden hinta?
Geisha konvehtien kilohinta on muuten pienempi kuin Geisha suklaalevyn ja patukoiden.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Kuka tosiaan olisi uskonut. Toisaalta jos vertailu tehtäisiin ensi viikolla, saattaisi tilanne olla jo toinen.
Ei vielä ensi viikolla, ei niiden hinta niin paljoa tipu. Sitten kun päiväykset alkaa mennä vanhaksi, niitä voi saada edullisemmin.
Mikä uutispommi se muka on?
Kyllä jokainen tietää että erikoispakattu tuote on kalliimpi kuin irtotuote.
Ei se pakkauksen teko ole ilmaista. Koristeellinen kalenteri kuvineen ja luukkuineen nostaa tottakai hintaa verrattuna irtotuotteeseen.
Kaikki tuotteet voisi olla kaupassa ilman pakkausta, hinnat laskisi.