Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi naiseni ei kestä yhteydenpitoani exiini --- mistä mustankipeys johtuu?

Vierailija
01.12.2023 |

Olen sanonut hänelle, että nyt seurustelen sinun kanssasi ja harrastan siis seksiä vain sinun kanssasi. Kuitenkin hän loukkaantuu, kun joku eksä snappailee minulle ja vastaan takaisin. Ei tämä ole normaalia. Olen ehdottanut hänelle terapiaa, mutta ei suostu menemään vaan vaatii minua katkaisemaan kaikki yhteydet exiin. Mitä ihmettä? Mistä tämä mustankipeys johtuu?

M26

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille katkeruus ja ja pitkävihaisuus ovat elämässä kaikkein tärkeimpiä asioita. Siksi exiin ei koskaan pidetä yhteyttä. 

Ja tämä oli siis Ap

Vierailija
42/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä vastauksia. Pitäisikö muka exät unohtaa ikään kuin heitä ei olisikaan? Eikö saa Instassa laikata heidän matkakuviaan? Nämä ihmiset ovat kuitenkin olleet osa elämääni, olen harrastanut intiimejä asioita heidän kanssaan. Eikö ole luonnollista, että voidaan vaihtaa kuulumisia silloin tällöin? 

Nyxäni ei pidä yhteyttä exäänsä, koska heidän suhteensa ei päättynyt hyvin. En ehkä tykkäisi, jos hän pitäisi yhteyttä siten, että se vie aikaa meiltä. Itse vain nopeasti kommentoin ja laikkaan.

AP

Laikata :D , tuohan ei tarkoita suomeksi yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaikee ero eksästä, mutta ollaan saatu sovittua asiat, ja puolin ja toisin pyydetty ja saatu anteeks. Oltiin parisuhteen aikana tosi hyvät ystävät, mutta se parisuhdepuoli kuihtui ja kuoli erinäisistä syistä. Mitään kaipuuta vanhaan ei ole, mutta eksä on edelleen ihmisenä sellainen, että meillä riittää juttua tuntikausiksi. Miksi ihmeessä siis en olisi hänen kanssaan kaveri? Muutenkin on vaikeeta saada kavereita aikuisiällä niin en heitä tällaista suhdetta hevillä mäkeen.

Oikeestaan eksän kanssa kaverina olo on myös mitä mainioin suodatin mitä tulee uuden kumppanin etsintään. Mustasukkaiset ja luottamuspulasta kärsivät karsiutuvat automaattisesti kun kuulevat, että ollaan vielä kavereita :D

Vierailija
44/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vaikee ero eksästä, mutta ollaan saatu sovittua asiat, ja puolin ja toisin pyydetty ja saatu anteeks. Oltiin parisuhteen aikana tosi hyvät ystävät, mutta se parisuhdepuoli kuihtui ja kuoli erinäisistä syistä. Mitään kaipuuta vanhaan ei ole, mutta eksä on edelleen ihmisenä sellainen, että meillä riittää juttua tuntikausiksi. Miksi ihmeessä siis en olisi hänen kanssaan kaveri? Muutenkin on vaikeeta saada kavereita aikuisiällä niin en heitä tällaista suhdetta hevillä mäkeen.

Oikeestaan eksän kanssa kaverina olo on myös mitä mainioin suodatin mitä tulee uuden kumppanin etsintään. Mustasukkaiset ja luottamuspulasta kärsivät karsiutuvat automaattisesti kun kuulevat, että ollaan vielä kavereita :D

Oot ihana kun kerrot niille siitä hyvissä ajoin, niin osaavat lähtee karkuun

Vierailija
45/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jumissa vanhassa. Vaikka yrität selitellä itsellesi muuta. 

Vierailija
46/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on helppo olla exän kaveri, koska exä on joskus arvostanut miestä suostumalla seksiin. Paljon vaikeampi on olla sellaisen naisen kaveri, jolta ei ole koskaan saanut seksiä. Silloin nainen yrittää vain hyväksikäyttää miestä.

Vierailija
47/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko ihmiset oikeesti että eksään ei saa olla ystävyyssuhdetta?!

Jessus. Mun exä on mun paras ystävä ja jos se ei jollekin uudelle kumppanille kelpaa niin sitten ei kelpaa. Ei noita hyviä ystävyyssuhteita ole helppoa ollut saada koskaan niin ihan varmana en heitä ihmistä luiskaan vaan siks että joskus seurusteltiin. 

Vierailija
48/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mustasukkaisuus ja kontrolli tarve lähtee nyxän epävarmuudesta ja pahenee vain ajan myötä. Mieti tarkkaan haluatko moista jatkuvaa draamaa elämääsi.

Vierailija
49/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki myös se sinun naisystävä saa tapailla toisia miehiä ja exiään myös. Onko sinulle se ongelma? Monet miehet luulevat oikeasti, että exiä saa tapailla, mutta kieltävät sen naisystävältään? Onko mies silloin mustasukkainen? Tai vainoharhainen, kun harrastan vain seksiä miehen kanssa, jota tapailen? Minun ex-mieheni kielsi minulta miesystävät ja vain hänellä saa olla naisystäviä, koska se on ihan eri asia mukamas? Oli ehdottanut jopa eräälle naisystävälleen seurustelusuhdetta ennen minua ja mukamas vain ystävyys kyseessä? Kun tämä mukamas naisystävä oli oikeasti niin mustasukkainen minusta, ettei halua tutustua minuun lainkaan ja halusi estää minua tapaamasta muita ystäviä? Että ihan sellainen ystävyys oli kyseessä. Erosin onneksi, ja elämäni parantui tämän jälkeen. Mies toki rakastui minuun myöhemmin, mutta ei tuntunut enää yhtään miltään. Jos ei ole rehellinen alusta lähtien, niin suhteella ei ole toivoa lainkaan. Oma ex vain tanssi myös muiden miesten vaimojen kanssa ja pitää heille seuraa koko illan, ja minulle tiuskii, että pärjään ihan hyvin yksin? Ei kiitos, en tarvitse omaan elämääni jotain narskua. 

Vierailija
50/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täälä paljon ihmisiä, joiden mielestä exän kanssa ei kuulu olla kaveri! Tuo entinen kumppani on ollut paras kaverisi monta vuotta, joten miksi ihmeessä ei voisi olla kaveri jatkossakin. Ketään ihmistä ei voi omistaa, eikä ole tervettä rajoittaa kenen kanssa toinen saa olla kaveri.

Ei tulevaisuutta pysty hallitsemaan kontrolloimalla ihmisiä, jos suhde on tarkoitettu loppumaan niin se loppuu joka tapauksessa.

Vierailija
51/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleeko ihmiset oikeesti että eksään ei saa olla ystävyyssuhdetta?!

Jessus. Mun exä on mun paras ystävä ja jos se ei jollekin uudelle kumppanille kelpaa niin sitten ei kelpaa. Ei noita hyviä ystävyyssuhteita ole helppoa ollut saada koskaan niin ihan varmana en heitä ihmistä luiskaan vaan siks että joskus seurusteltiin. 

Tämä! Itse tosin jouduin päästämään irti parhaasta kaveristani hänen uuden tyttöystävän myötä, vaikka toisin lupailtiin.

Vierailija
52/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei taida olla mikään elämän rakkaus tämäkään nainen vaan tuleva ex. Jos kyse olisi elämän rakkaudesta, molemmat haluaisi että toisen on hyvä olla. Nyt ei taida olla kummallakaan hyvä. 

Vierailija
53/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sovi toisillenne.

Vierailija
54/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/58 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät on syystäkin EXIÄ. paitsi on jo yhteisiä lapsia.  

Vierailija
56/58 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiertäisin kaukaa ihmisen, joka pitää exäänsä parhaana kaverinaan.

Vierailija
57/58 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä vastauksia. Pitäisikö muka exät unohtaa ikään kuin heitä ei olisikaan? Eikö saa Instassa laikata heidän matkakuviaan? Nämä ihmiset ovat kuitenkin olleet osa elämääni, olen harrastanut intiimejä asioita heidän kanssaan. Eikö ole luonnollista, että voidaan vaihtaa kuulumisia silloin tällöin? 

Nyxäni ei pidä yhteyttä exäänsä, koska heidän suhteensa ei päättynyt hyvin. En ehkä tykkäisi, jos hän pitäisi yhteyttä siten, että se vie aikaa meiltä. Itse vain nopeasti kommentoin ja laikkaan.

AP

KUKA kirjoittaa "laikata" :-D..... AP taitaa olla joku 16 -vuotias trolli

Melkeen jokainen kirjoittaja täällä, haluaa olla nimimerkki ap ? Itsekin ihmetellyt tätä ap merkkistä, "aina paikalla" ?

Vierailija
58/58 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua olla vain yksi n...va haaremissa, mietipä sitä. Yleensä ihmiset kai sentään haluavat parisuhteen, jossa on siis vain tämä pari eikä kolme tai neljä tai viisi tai kuusi tai...

Nämä modernit avoimet suhteet ovat aivan eri asia, niissä leikitään parinvaihtoa ja kuvitellaan, että se on ihan ongelmatonta ja vaaratonta ja viatonta ja mitä vielä pitikään olla, ja sitten puhkeaa raivari, kun jotkut klikkiytyvät ja ovat enemmän kiinnostuneita ja ...

Jos siis haluaa elämäänsä paljon yllätyksiä ja ongelmia, siitä sitten vain niitä järjestämään. Tietysti välinpitämättömälle kaikki on mahdollista, kun mikään ei merkitse mitään, ei ole tunteita eikä kiintymystä ketään kohtaan vain hyöty- ja huvi- ja ajanvietto- ja pelisuhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi