Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö naiset pissaamaan kiihottuneina?

Vierailija
30.11.2023 |

Kysymys otsikossa. Miehiltähän se ei erektiossa luonnistu.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Joka kerta kiihottuneena pissaan mieheni päälle. Merkkaan hänet omakseni.

Oot ihana!

Vierailija
22/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joutunut pissimään sankoon kun kaksi vierasta nuorta miestä katsoi mieheni kanssa. Eli minut piasautettiin.

Kyllähän se pissa ujosteli mutta kyllähän se sitten tuli kun pinnisteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran joutunut pissimään sankoon kun kaksi vierasta nuorta miestä katsoi mieheni kanssa. Eli minut piasautettiin.

Kyllähän se pissa ujosteli mutta kyllähän se sitten tuli kun pinnisteli.

Voi, kuulostaapa mielenkiintoiselta:. Kertoisitko vähän lisää tuosta sessiosta;)

Vierailija
24/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin niin päin etten pysty kiihoottumaan jos pissattaa.

Minä pystyn ja teenkin usein niin, että jos mahdollista, niin odotella jonkun aikaa, että rakko täyttyy. Mitä isompi kushätä, niin sen voimakkaampi orkkendaali.

Vierailija
25/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen itse mies, ja jos olen todella kiihottunut ja kanki kovana, niin kusi ei vaan tule, vaikka olisi rakko täynnä. Toki ejakuloinnin jälkeen pystyy lorottelemaan, vaikka kalu olisi vielä semiylhäällä.

ap 

Ja tämän otoksen (1kpl) perusteella julistat totuutena ettei yksikään mies pysty kusemaan erektiossa olevalla kalulla?

Minulla oli vielä parikymppiseksi saakka niin kivikovia aamuerektioita ettei niitä saanut laskemaan edes karvaista mummopillua ajattelemalla joten jouduin ryntäämään suihkuun aamukuselle jos myös rakko oli ratkeamassa.

Hyvin lensi korkeassa kaaressa pystysuoraan kun kalu seisoi kivikovana kiinni navassa.

Vierailija
26/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olen itse mies, ja jos olen todella kiihottunut ja kanki kovana, niin kusi ei vaan tule, vaikka olisi rakko täynnä. Toki ejakuloinnin jälkeen pystyy lorottelemaan, vaikka kalu olisi vielä semiylhäällä.

ap 

Ja tämän otoksen (1kpl) perusteella julistat totuutena ettei yksikään mies pysty kusemaan erektiossa olevalla kalulla?

Minulla oli vielä parikymppiseksi saakka niin kivikovia aamuerektioita ettei niitä saanut laskemaan edes karvaista mummopillua ajattelemalla joten jouduin ryntäämään suihkuun aamukuselle jos myös rakko oli ratkeamassa.

Hyvin lensi korkeassa kaaressa pystysuoraan kun kalu seisoi kivikovana kiinni navassa.

Joo, mutta aamuerektiossa ei olla kiihottuneita. Itsekin pystyn pissaamaan aamustondiksessa, mutta en silloin jos panettaa.

-eri

Vierailija
27/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt ei pidä paikkaansa, ettei miehillä onnistu. Älä levitä disinformaatiota. 

ap 

Ja koska sinä et pysty, täytyy sen olla mahdotonta kaikille miehille, niinkö?

Vierailija
28/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan miehen suuhun kun ratsastan kasvot häneen päin ja hän työntyy perseeseeni. Pissaamisen jälkeen annan kakan tulla hänen kalunsa juureen. Tässä vaiheessa hän yleensä laukeaa ja sitten otan vielä kalun pilluuni ja räjähdän orgasmiin.

-Irstas nainen 40

Vierailija
29/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin jälkeen ei heti onnistu. T. N

Vierailija
30/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuhan. Mistä keksit ettei onnistu? Jotain vikaa on jos ei onnistu.

Eihän hän keksinyt vaan kysyi kun miehenä tämä ei oikein onnistu.

Vierailija
31/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissaan miehen suuhun kun ratsastan kasvot häneen päin ja hän työntyy perseeseeni. Pissaamisen jälkeen annan kakan tulla hänen kalunsa juureen. Tässä vaiheessa hän yleensä laukeaa ja sitten otan vielä kalun pilluuni ja räjähdän orgasmiin.

-Irstas nainen 40

Nainen nimeltä Keijo...

Vierailija
32/33 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty muiden naisten puolesta vastaamaan, mutta orgasmin jälkeen pissaaminen on hidasta. Pissa tulee aluksi vaivalloisesti ulos.

Kiihottuneena pissaaminen onnistuu vähän paremmin.

Vierailija
33/33 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy, sekä mies että nainen. Ja nussimisen jälkeenkin ellei olla pissailtu pannessa.