Pystyykö naiset pissaamaan kiihottuneina?
Kysymys otsikossa. Miehiltähän se ei erektiossa luonnistu.
Kommentit (33)
Kerran joutunut pissimään sankoon kun kaksi vierasta nuorta miestä katsoi mieheni kanssa. Eli minut piasautettiin.
Kyllähän se pissa ujosteli mutta kyllähän se sitten tuli kun pinnisteli.
Vierailija kirjoitti:
Kerran joutunut pissimään sankoon kun kaksi vierasta nuorta miestä katsoi mieheni kanssa. Eli minut piasautettiin.
Kyllähän se pissa ujosteli mutta kyllähän se sitten tuli kun pinnisteli.
Voi, kuulostaapa mielenkiintoiselta:. Kertoisitko vähän lisää tuosta sessiosta;)
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin niin päin etten pysty kiihoottumaan jos pissattaa.
Minä pystyn ja teenkin usein niin, että jos mahdollista, niin odotella jonkun aikaa, että rakko täyttyy. Mitä isompi kushätä, niin sen voimakkaampi orkkendaali.
Vierailija kirjoitti:
Siis olen itse mies, ja jos olen todella kiihottunut ja kanki kovana, niin kusi ei vaan tule, vaikka olisi rakko täynnä. Toki ejakuloinnin jälkeen pystyy lorottelemaan, vaikka kalu olisi vielä semiylhäällä.
ap
Ja tämän otoksen (1kpl) perusteella julistat totuutena ettei yksikään mies pysty kusemaan erektiossa olevalla kalulla?
Minulla oli vielä parikymppiseksi saakka niin kivikovia aamuerektioita ettei niitä saanut laskemaan edes karvaista mummopillua ajattelemalla joten jouduin ryntäämään suihkuun aamukuselle jos myös rakko oli ratkeamassa.
Hyvin lensi korkeassa kaaressa pystysuoraan kun kalu seisoi kivikovana kiinni navassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olen itse mies, ja jos olen todella kiihottunut ja kanki kovana, niin kusi ei vaan tule, vaikka olisi rakko täynnä. Toki ejakuloinnin jälkeen pystyy lorottelemaan, vaikka kalu olisi vielä semiylhäällä.
ap
Ja tämän otoksen (1kpl) perusteella julistat totuutena ettei yksikään mies pysty kusemaan erektiossa olevalla kalulla?
Minulla oli vielä parikymppiseksi saakka niin kivikovia aamuerektioita ettei niitä saanut laskemaan edes karvaista mummopillua ajattelemalla joten jouduin ryntäämään suihkuun aamukuselle jos myös rakko oli ratkeamassa.
Hyvin lensi korkeassa kaaressa pystysuoraan kun kalu seisoi kivikovana kiinni navassa.
Joo, mutta aamuerektiossa ei olla kiihottuneita. Itsekin pystyn pissaamaan aamustondiksessa, mutta en silloin jos panettaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt ei pidä paikkaansa, ettei miehillä onnistu. Älä levitä disinformaatiota.
ap
Ja koska sinä et pysty, täytyy sen olla mahdotonta kaikille miehille, niinkö?
Pissaan miehen suuhun kun ratsastan kasvot häneen päin ja hän työntyy perseeseeni. Pissaamisen jälkeen annan kakan tulla hänen kalunsa juureen. Tässä vaiheessa hän yleensä laukeaa ja sitten otan vielä kalun pilluuni ja räjähdän orgasmiin.
-Irstas nainen 40
Orgasmin jälkeen ei heti onnistu. T. N
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuhan. Mistä keksit ettei onnistu? Jotain vikaa on jos ei onnistu.
Eihän hän keksinyt vaan kysyi kun miehenä tämä ei oikein onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Pissaan miehen suuhun kun ratsastan kasvot häneen päin ja hän työntyy perseeseeni. Pissaamisen jälkeen annan kakan tulla hänen kalunsa juureen. Tässä vaiheessa hän yleensä laukeaa ja sitten otan vielä kalun pilluuni ja räjähdän orgasmiin.
-Irstas nainen 40
Nainen nimeltä Keijo...
En pysty muiden naisten puolesta vastaamaan, mutta orgasmin jälkeen pissaaminen on hidasta. Pissa tulee aluksi vaivalloisesti ulos.
Kiihottuneena pissaaminen onnistuu vähän paremmin.
Pystyy, sekä mies että nainen. Ja nussimisen jälkeenkin ellei olla pissailtu pannessa.
Oot ihana!