Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotatko, että saat pitää työpaikkasi? Mikä ala?

Vierailija
30.11.2023 |

G

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, hoitoala.

Vierailija
2/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Varhaiskasvatus. Ei tosin enää kiinnosta työskennellä tällä alalla, kun työolot on helvetistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, erkkaope. 

Vierailija
4/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja. Aika luottavainen olen, kun on vakituinen paikka.

Vierailija
5/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kilpailutuksen yhteydessä tulee lähtö, toisaalta siirtyminen työttömäksi olisi ikään kuin ylennys, koska työttömänä sain aikaisemmin enemmän, kuin nyt töissä.

Vierailija
6/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvatuksen opettaja, esiopetuspätevyys. Tuntuu että saattaa olla enemminkin kirous kuin siunaus se työpaikka.

Vierailija
7/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, menetin sen jo. Ja uutta vastaavaa (samalta alalta) tuskin hetkeen löytyy. Rakennusala.

Vierailija
8/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yliopisto-opettaja & apurahatutkija (molemmat tietty määräaikaisia)

Vierailija
9/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan. Olen varhaiskasvatuksen opettaja ja minulla on kaupungin vakituinen virka.

Vierailija
10/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varmasti. Kotihoidon sairaanhoitaja. 

Vierailija
11/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, menetin sen jo. Ja uutta vastaavaa (samalta alalta) tuskin hetkeen löytyy. Rakennusala.

Mulla sama. 14v vakituinen työsuhde oli.

Vierailija
12/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Luulen, että osastoni suljetaan kohta sairaanhoitajapulan vuoksi. Potilaspaikkoja on jo nyt vähennetty tämän takia, kohta menee osasto kiinni.

Vierailija
13/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Juristi.

Vierailija
14/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiva- ja terveydenhoito- ja opetusalan työpaikat varmaankinäsilytävt - ellei tämä hallitus sitten leikkaa niistäkin,mikä on sekin ihan mahdollista,hallituksen tarkoitus kun on romuttaa yivnvointivalto. Mutta yksityisellehän sitten pääsee,kun kaikki siirretään sinne.Palkatjamuut työehdot tulevat kylläkin siinä viaheessa heikkenemään oleellisesti.

Mutta käytännössä ihan kaililla muilla aloilla saa nyt pelätä yt-neuvottelujen alkamista ja niiden seurauksena irtisnaomisia,ei pelkkiä lomautuksia.

Itse olen asiakspalvelutehtävissä, joten lähtölaskenta on alkanut.

Vierailija
15/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla luotan. Vakituinen opettaja työpaikassa, jossa kaikki muut oman alan kollegat määräaikaisia (aikuisopetusta). Nyt kaupungilla on itse asiassa menossa yt:t, mutta jotta minulta työt loppuisi, pitäisi koko yksikköni sulkea ja tarjoamani palvelu tilata muualta, käytännössä joltain kalliilta firmalta. Siihen en oikein usko. 

Vierailija
16/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota. Oikeastaan odotan pääseväni ottamaan happea ja hoitamaan kehoni kuntoon. Ei ole taloudellisesti paineita.

Vierailija
17/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun Suomessa on maataloutta, minulla on töitä. Olen todella hyvä siinä mitä teen. 

Vierailija
18/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää täysin luota siihen, että saisin. Olen hoitoalalla ja Pohteella alkamassa yt taas... sanoma oli se, että eivät nyt ainakaan heti halua alkaa hoitohenkilökuntaa poistamaan. Valitettavasti uskon, että jossain vaiheessa tämä tapahtuu kaikissa alussa, että myös hoitohenkilökunta lähtee, vaikka nyt onkin pula. Supistukset iskee niin rankasti ja hallituksen seuraava budjetti on vain tämän vuotista huonompi. 

Vierailija
19/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolta näyttää. Työni tulee todennäköisesti tulevaisuudessa tekemään työvelvoitetut työttömät. Eli jos todella huonosti käy, päädyn tekemään nykyistä työtäni työttömyyskorvauksella. Sairas maailma. 

Vierailija
20/88 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vielä on töitä, mutta hurjalta näyttää alalla.

T. myös rakennusalalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä