Entisen pääministerin persekuvat maailmalla - tämäkö on se maakuva jonka haluamme maastamme välittää
Ihminen saa ihan itse päättää millaisia kuvia itsestään laittaa ja tässä on se lopputulos.
Ei taida olla paljoa sanottavaa maailman politiikasta. Sääli, jos tällaisella pitää jotain edistää - ei mitään tietoa mitä, mutta pakkohan tässä joku agenda tässäkin on olla.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään Sannan 14 000 € ruokavarkauksista jokainen järjissään oleva ymmärsi tuon eukon moraalin ja minkä perässä se oikeasti on.
Etkä sinä ole vieläkään ymmärtänyt, että hän maksoi kaiken takaisin saatuaan tietää, että virkamiehet olivat väärässä.
Niin, eihän Sanna toki voinut pienillä kana-aivoillaan ihan itse käsittää, että veronmaksajien kustantaman ruoan tarjoilu koko klaanilleen 1400 €/kk edestä voisi olla jotenkin väärin tai veronalainen etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se kuva oli ihan jees rantakuvaksi ja hyvät mainingit meressä vielä.
Tuo kuva ei muuta Sannan puheiden painoarvoa yhtään mihinkään. Palstan kuva arvostelijoiden oma arvomaailma vain tulee esiin selvästi.
Muuttaa kyllä, tosin ovat ne puheet menettäneet sisältönsä pääosin jo aiemmin.
Muuttaa siten, että:
- on nyt aivan selvä instatyrk-ky, vaikka "pelkäsi että julkisuus jatkuu"
- noin tyhjäpäinen tuskin on luotettava poliittinen hahmo tai johtaja
- puheet naisten asemasta ja mediakohtelusta myös naurettavia, kun haluaa itse päteä perävaon näyttämisellä
- ilmasto- ja luontopuheensa osoittautuneet sanahelinäksi lentomatkalesottamisen myötä
- vasemmistolaisarvot myös luksuselämän ja jopa Beckhamin tuotteiden esittelyn myötä
- eettisyys yleisesti ottaen myös viemäriin Blairin firmaan
Siis tämä oli hyvä tiivistys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota, missä todellisuudessa oikein elät? Tiedätkö, kun sanomalehdet julkaisevat juttuja, joita ihmiset lukevat. Mitä enemmän lukijoita, sitä enemmän rahaa lehti saa. Kuvien ja juttujen kohteet eivät itse voi vaikuttaa. Marin ilmeisesti voi sinun mielestäsi päättää, mitä hänestä julkaistaan. Mielenkiintoista, kun journalistit itse ovat kovin tarkkoja riippumattomuudestaan. Nyt ne päät pois sieltä ruskeasta reiästä. Luulisi, että olette onnellisia, kun S.M. ei ole enää pääministeri, mutta kuolaatte perään entistä enemmän.
Vain hölmö antaa lehdille ilmaiseksi bikinikuvia itsestään!
Kuinka niin? Nythän hän saa käydä rannalla ja uida rauhassa kun paparazzit eivät kyttää. Tuo kuva on riittävän perusteellinen siihen, että voi syynätä kankut. Parempaa ei saa edes paparazzi otettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa uintikuvat jopa naisista ovat ihan normaaleja. Saisivat olla muuallakin.
On ne useimmissa länsimaissa. Olen joskus harmitellut sitä että täällä av-palstalla ei näe ovatko kommentoijat jotain lahkolaisia tai muita fundamentalisteja. Mun on joskus vaikea uskoa että suomalainen katsoisi vaikkapa uintikuvan olevan sopimaton.
Siinä on se ero, että poliitikot ym ei-tyrkyt julkisuuden ihmiset esiintyvät niissä vain salaa kuvattuina. Yleensä poliitikot haluavat suojella yksityiselämäänsä, eivät vapaaehtoisesti poseeraa seksuaalissävytteisissä ja paljastavissa kuvissa.
Ei ole normaalia kommentoida naisten liikunnan ja vapaa-ajan kuvia seksuaalissävytteisiksi. Sinä tarvitsisit t
Tähän väliin on pakko sanoa että olinpa kerran arkipäivänä uimahallissa. Sinne tuli yläasteen luokka uimaan, vai olisiko ollut peräti ala-aste kun tytöt ja pojat samassa? Kahdella tytöllä oli stringiuikkarit. Ja suoraan sanottuna olin kyllä hieman järkyttynyt.
Onhan tuo Stubb kin entinen pääministeri missäs sen kuvat luuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole enää poliitikko eikä hänen tarvitse ottaa poliittisiin asiioihin kantaa, eikö se jo mene sun paksuun kalloosi.
Luulin, että sannahullut olisivat jo kadonneet, mutta valitettavasti naisviha jatkuu. Ei, ei mene ap:n paksuun kalloon yhtikäs mikään.
Naisviha?
Kuinkas paljon olet ollut puolustelemassa Purraa ja muita hallituksen naisia lähiaikoina tuon naiskorttisi kanssa?
Mistä asioista heitä pitäisi puolustella?-eri
Jos olet sitä mieltä, että Sanna Mariniin kohdistuva kritiikki on naisvihaa, niin eikö silloin kaikkiin naispolitikkoihin kohdistuva kritiikki ole naisvihaa? Vai miten se on n
Purra on itse itselleen tuon lempinimen antanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään Sannan 14 000 € ruokavarkauksista jokainen järjissään oleva ymmärsi tuon eukon moraalin ja minkä perässä se oikeasti on.
Etkä sinä ole vieläkään ymmärtänyt, että hän maksoi kaiken takaisin saatuaan tietää, että virkamiehet olivat väärässä.
Niin, eihän Sanna toki voinut pienillä kana-aivoillaan ihan itse käsittää, että veronmaksajien kustantaman ruoan tarjoilu koko klaanilleen 1400 €/kk edestä voisi olla jotenkin väärin tai veronalainen etu.
Eivät sitä muutkaan pääministerit käsittäneet, kananaivoja kun olivat. Eikö jo mene perille, että Marin maksoi joka murenan?
Mutta nyt voi olla ylpeä, maailman parhaat ex pääministerin persekuvat tulee suomesta vai ootteko eri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kuitenkin Marinin eikä Lipposen.
Kuvitteleppa Urpilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se kuva oli ihan jees rantakuvaksi ja hyvät mainingit meressä vielä.
Tuo kuva ei muuta Sannan puheiden painoarvoa yhtään mihinkään. Palstan kuva arvostelijoiden oma arvomaailma vain tulee esiin selvästi.
Muuttaa kyllä, tosin ovat ne puheet menettäneet sisältönsä pääosin jo aiemmin.
Muuttaa siten, että:
- on nyt aivan selvä instatyrk-ky, vaikka "pelkäsi että julkisuus jatkuu"
- noin tyhjäpäinen tuskin on luotettava poliittinen hahmo tai johtaja
- puheet naisten asemasta ja mediakohtelusta myös naurettavia, kun haluaa itse päteä perävaon näyttämisellä
- ilmasto- ja luontopuheensa osoittautuneet sanahelinäksi lentomatkalesottamisen myötä
- vasemmistolaisarvot myös luksuselämän ja jopa Beckhamin tuotteiden esittelyn myötä
- eettisyy
Hyvä tiivistys naisvihasta ja kateudesta!
Vierailija kirjoitti:
Suomen truppi shortsit jalassa, vesirajassa= taas itseään näyttelemässä. Onkohan hällä joku vinouma kun aina pitää näyttää jotain, vakoa, pyllyä tai reittä nyt vähintään.
Eilen jossain Slushin tapahtumassa ollut taas ne nahkabyysat ja vatsaan asti avoin biletoppi päällä, tulee kyllä aika tyrkkyvibat Sannan "rohkeasta" nykytyylistä usein. On kai niin rakastunut laihaan runkoonsa että sitä pitää sitten ihan tosissaan esitellä aina kun vaan voi, vaikka kokonaisuus olisikin mauton.
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää, että pitää näyttää persvakonsa kaikille, jotta saa huomiota??? Huomionkerjuuta suorastaan, eikä mun elämänarvoissa tuollainen käytös ole aikuisen tervepäisen käytöstä. Siitä voi päätellä mikä on takana tai voi olla.
Säälittävää on se, että jostain persvaosta nousee tällainen meteli!
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt voi olla ylpeä, maailman parhaat ex pääministerin persekuvat tulee suomesta vai ootteko eri mieltä?
Perustaa kohta Onlyfans-sivuston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen truppi shortsit jalassa, vesirajassa= taas itseään näyttelemässä. Onkohan hällä joku vinouma kun aina pitää näyttää jotain, vakoa, pyllyä tai reittä nyt vähintään.
Eilen jossain Slushin tapahtumassa ollut taas ne nahkabyysat ja vatsaan asti avoin biletoppi päällä, tulee kyllä aika tyrkkyvibat Sannan "rohkeasta" nykytyylistä usein. On kai niin rakastunut laihaan runkoonsa että sitä pitää sitten ihan tosissaan esitellä aina kun vaan voi, vaikka kokonaisuus olisikin mauton.
Voi, voi sinua ressukkaa.
Jokainen hakee julkisuutta tavallaan. Tämä on nyt Sannan tapa. Sinänsä edustavan ja hyvännäköinen suomalainen nainen, mutta samalla tyhmä ja valmis tarvittaessa menemään eteenpäin vaikka paljasta pintaa hyödyntäen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarttis silikonit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko kuolaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. Pää on leveämpi kuin vyötärö. Ja mikä asu. Kuuntelijoilla tavalliset vaatteet.
Hyvä tiivistys