Nätti naapurin nuori nainen on oma-aloitteisesti tervehtinyt minua, yli 30v miestä, kun olemme nähneet
Kertooko tuo siitä, että nainen haluaa tehdä kenties aika paljon lähempääkin tuttavuutta? 😏 Kuinka suuri todennäköisyys sille on? Kertokaapa naiset.
Toisaalta, uskallan väittää, että olen komeampi kuin monet hänen ikäisensä miehet, joten sinänsä en asiaa lainkaan ihmettelisi.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena tervehdin normaalina kohteliaisuutena aina hymyn kera (ei ilmeisesti tässä maassa normi) yhtä vanhempaa miestä töissä ja tämähän käytöksen perusteella luuli kaikkea muutakin siitä, alkoi se erikoinen limainen kyttääminen ja mukamas hauskaa flirttiä alko vetämään. No toivottavasti tulkitsin myös itsekkin väärin
tuskin tulkitsit väärin,, lähes jokainen nainen kohtaa näitä jossain vaiheessa. Kaupan kassalla ihan päivittäin ja monta kertaa yhden työvuoron aikana.
Apua, en uskalla enää kyllä tervehtiä miespuolisia naapureitani! 😀
Eikö sua yhtää hävetä tehdä näitä 0/5 juttuja tänne
Tervehtii myös sitä naapurirapun 85-vuotiasta pappaa, yläkerran ekaluokkalaista ja alakerran 52-vuotiasta rouvaa.
Miksi valehtelet internetissä ja keksit tällaista paskaa vajaaälyisestä päästäsi.
Tää on vuosisadan rakkaustarina, ainakin uskon niin
Tää säilyy ja kestää päiviin tuleviin
Tää on vuosisadan rakkaustarina kaunis ja todellinen
Tää säilyy ja kestää, mä tunnen sen
Oikein korostetun kuuluvalla äänellä tervehdin talomme luimistelevaa kolmekymppistä hyypiötä, joka katsoo pitkin seiniä. Hyi!
Tervehdin itse kaikkia ja aloitan hissikeskustelut. Siitä tulee vaan niin hyvä fiilis. Hiljaisuus ja puhumattomuus ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jostain Lähi-idästä muuttanut, kun pohdit tuollaisia?
jos hän moikata se ola merkki että minä saada otta hänet
😂