Nätti naapurin nuori nainen on oma-aloitteisesti tervehtinyt minua, yli 30v miestä, kun olemme nähneet
Kertooko tuo siitä, että nainen haluaa tehdä kenties aika paljon lähempääkin tuttavuutta? 😏 Kuinka suuri todennäköisyys sille on? Kertokaapa naiset.
Toisaalta, uskallan väittää, että olen komeampi kuin monet hänen ikäisensä miehet, joten sinänsä en asiaa lainkaan ihmettelisi.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Myöskään se, että hengitän et tarkoita sitä että en olisi kiinnostunut.
Eli ihan hyvät todenäköisyydet seksille, siis.
Joo, räpsyttäminen, hengittäminen, olemassa oleminen ja mitäs muita flirttailun muotoja niitä onkaan, joilla nuoret naapurintytöt viestii setämiehille kiinnostuksestaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tervehdin oma-aloitteisesti ihan kaikkia naapureita. Se ei kerro mistään muusta kuin siitä, että minulle on opetettu sellaiset käytöstavat.
t. se nuori nainen
P.S. Todennäköisyys lähemmälle tuttavuudelle on alle 0
Todennäköisyys ei voi olla alle nolla.
Kyllä voi tässä tapauksessa
mahdottomuus olla alle 0 tässä tai missään muussa tapauksessa
Ei ole. Turhaan jankkaat vastaan
Jos alle nollan todennäköisyyden laskee auki, tarkoittaa se että tapahtuma on väistämätön. Odotan innolla coitustamme!
Vierailija kirjoitti:
Minä tervehdin oma-aloitteisesti ihan kaikkia naapureita. Se ei kerro mistään muusta kuin siitä, että minulle on opetettu sellaiset käytöstavat.
t. se nuori nainen
P.S. Todennäköisyys lähemmälle tuttavuudelle on alle 0
Heh, vanhat haahkat täällä esittelee ettei nuoria naisia kiinnostaisi.
Muuten vaan on seiska täynnä nuori kaunotar - hopeakettu pareja.
Joskus nuorena tervehdin normaalina kohteliaisuutena aina hymyn kera (ei ilmeisesti tässä maassa normi) yhtä vanhempaa miestä töissä ja tämähän käytöksen perusteella luuli kaikkea muutakin siitä, alkoi se erikoinen limainen kyttääminen ja mukamas hauskaa flirttiä alko vetämään. No toivottavasti tulkitsin myös itsekkin väärin
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Myöskään se, että hengitän et tarkoita sitä että en olisi kiinnostunut.
Hengittäminen tekee kyllä seksistä helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmuuden vuoksi heiluttaa munaa kun näet naisen ensi kerran.
Kivekset on munat.
Heiluta mieluummin kulliasi.
Just. Kiveksiähän nainen haluaa jos haluaa munaa..
Se on käsitetty sanana väärin.
Munat tarkoittavat kiveksiä, siellähän ne munat nahkasäkeissä roikkuvat.
M
Ap:lle
Käytösoppaissa sanotaan, että nuorten täytyy tervehtiä ensin vanhempia
mieti tuota hetki ja sitten sitä mahdollista kiinnostusta. Muuten miehen kuuluisi tervehtiä ensin, mutta tuo ikä muuttaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengittäminen tekee kyllä seksistä helpompaa.
Ei välttämättä. Uskon vakaasti että monien palstamiesten kanssa seksi olisi itseasiassa helpompaa kestää jos ei hengittäisi. Toisaalta seksin saaminen on niillekin helpompaa silloin kun vastapuoli ei hengitä.
Nuorisolla oli tähän joku sana. Oliko se Ulili vai mikä ihme
Mutta mitä mahtoi naapurin Pena tarkoittaa kun sulle hymyili ja tervehti ihan oma-aloitteisesti??????
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä mahtoi naapurin Pena tarkoittaa kun sulle hymyili ja tervehti ihan oma-aloitteisesti??????
Tai naapurin hampaaton mummo.
Aamulla sihteeri työpaikallani sanoi mulle oma-aloitteisesti, että huomenta. Haluaako se nyt työpaikkaromanssia kanssani? Pitäisikö lähettää sille seuraavaksi kikkelikuva työpaikan sähköpostissa?
Minun naapuri, noin 25 nuori nainen juttelee kanssa tosi paljon minun kanssa, ja minä olen 52 v mies. Puhutaan usein harrastuksista, säästä ja milloin mistäkin.
Ja enkä todellakaan usko että tämä nainen on minusta kiinnostunut mistään muusta syystä kuin siitä että meidän on helppo jutella, meillä on samoja harrastuksia, ja ihan muuten vaan kun molemmat ollaan aika avoimia ja puheliaita.
Vierailija kirjoitti:
Minun naapuri, noin 25 nuori nainen juttelee kanssa tosi paljon minun kanssa, ja minä olen 52 v mies. Puhutaan usein harrastuksista, säästä ja milloin mistäkin.
Ja enkä todellakaan usko että tämä nainen on minusta kiinnostunut mistään muusta syystä kuin siitä että meidän on helppo jutella, meillä on samoja harrastuksia, ja ihan muuten vaan kun molemmat ollaan aika avoimia ja puheliaita.
pane sitä
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jotkut miehet ihmettelee, miksi naiset ei kiitä, kun heille pidetään ovea auki... Joillekin katsekontaktikin on ilmeisesti kutsu.
itse en pidä naisille ovia auki vaan vedän perässäni kiinni vaikka nainen tulee suoraa takanani. Pitäkää vaan kahvasta kiinni niin raahaudutte perässä.
Huhhuh, ootkohan mun naapuri. Koska olen ujo mutta kohtelias tervehdin kaikkia ujosti hymyillen.
Siis vau joku naapuri tervehtii. Ja jollaki vajaalla on isot luulot itestä.
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti harvinaista että nuoret terveehtii, varsinkaan naiset. Hyvä että joillain on sentään käytöstapoja. Luultavimmin on vain ystävällinen.
Ystävällinen on ollut. Toiset otttaa noi moikkaukset rakkauden osoituksina. Kaverin naapuri moikkailee aina, kun tulee vastaan, niin kaveri on tyylii menossa naimisiin sen miehen kanssa kuvitelmissaan. Ok, on se jätkä komea, mutta kyllä mun aivoissa raksutti samantien, että ton näköinen jätkä, niin sillä on myös sitten kaunis nainen, jos on naista. Oli sillä tyttöystävä ja olin oikeassa. Kaunis nainen.
Ja sitten jotkut miehet ihmettelee, miksi naiset ei kiitä, kun heille pidetään ovea auki... Joillekin katsekontaktikin on ilmeisesti kutsu.