Nätti naapurin nuori nainen on oma-aloitteisesti tervehtinyt minua, yli 30v miestä, kun olemme nähneet
Kertooko tuo siitä, että nainen haluaa tehdä kenties aika paljon lähempääkin tuttavuutta? 😏 Kuinka suuri todennäköisyys sille on? Kertokaapa naiset.
Toisaalta, uskallan väittää, että olen komeampi kuin monet hänen ikäisensä miehet, joten sinänsä en asiaa lainkaan ihmettelisi.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kassaneiti sanoi ole hyvä mulle kaupassa. Odottaako se nyt toosa märkänä, että tulisin ja panisin?"
Aika usein odottaa.
Unissasi kyllä, todellisuudessa ei
No miksi sitten haistan sen sinne kassajonoon asti?
Anteeksi, tapahtui erehdys. Pidin ehtiessäni silmäpeliä IP-kassoja valvovan myyjän kanssa. Satuit varmaan siihen väliin.
Tuli vähän pullataikina mieleen hajusta, pyydä sitä IP-kassan hunksia kipaisemaan siitä vastakkaisesta apteekista vähän vagisania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kassaneiti sanoi ole hyvä mulle kaupassa. Odottaako se nyt toosa märkänä, että tulisin ja panisin?"
Aika usein odottaa.
Älä meiltä kysele, vaan mene lääkäriin, jos nenässä on ongelmia. Jos on nenäsyöpä?
Ja palstaulit ihmettelevät silmät pyöreinä, kun naiset kertovat, että 88 % naisista on kokenut seksuaalista ahdistelua. Näin se alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että tämä on trolli, mutta pahinta on, että tällaisia miehiä on oikeasti olemassa. Luullaan, että hymyily ja moikkaus tarkoittaa, että on kiinnostunut. Ei tarkoita. Se tarkoittaa sitä, että on vain ystävällinen. Itse moikkaan naapureita ja kaupankassoja, mutta ei se tarkoita mitään.
Et siis koskaan moikkaa tai hymyile kenellekään josta olet kiinnostunut?
Tottakai moikkaan ja hymyilen myös niille. Räpsytän myös silmiäni heidän läsnäollessa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että jos räpsytän silmiäni sinun läsnäollessasi, olen sinusta kiinnostunut. Mä nyt vaan räpsytän parin sekunnin välein. Muuten kuivuu silmät.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että tämä on trolli, mutta pahinta on, että tällaisia miehiä on oikeasti olemassa. Luullaan, että hymyily ja moikkaus tarkoittaa, että on kiinnostunut. Ei tarkoita. Se tarkoittaa sitä, että on vain ystävällinen. Itse moikkaan naapureita ja kaupankassoja, mutta ei se tarkoita mitään.
On siitäkin kiinni minkälaisia signaaleja ihmiset antaa toisilleen. Ihan sukupuolesta riippumatta ihmiset tulkitsee toisia ihan väärin aina välillä. Jotkut myös flirttailee tahattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai moikkaan ja hymyilen myös niille. Räpsytän myös silmiäni heidän läsnäollessa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että jos räpsytän silmiäni sinun läsnäollessasi, olen sinusta kiinnostunut. Mä nyt vaan räpsytän parin sekunnin välein. Muuten kuivuu silmät.
Mutta se ei myöskään tarkoita että et olisi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti harvinaista että nuoret terveehtii, varsinkaan naiset. Hyvä että joillain on sentään käytöstapoja. Luultavimmin on vain ystävällinen.
Katsos kun nuorena naisena teet sen virheen, että tervehdit miestä rappukäytävässä, niin se piparin kipeä ressukka alkaa kelaamaan tällaisia päässään. Parempi vain ignoorata kokonaan, paljon turvallisempaa. Eiköhän tämä naapurin tyttö opi virheestään, eikä jatkossa enää kuin mulkaise vihaisesti kulmiensa alta. Ei tule epäselvyyksiä motiiveista.
väittäisin että ignooraus voi synnyttää enemmän negatiivisia tunteita.
Tosi moni mies edelleenkin kuvittelee, että naisten tehtävä on aina ja kaikkialla viihdyttää miehiä....
Vierailija kirjoitti:
Minä en pysty hymyilemään ellen ole aidosti iloinen tai huvittunut. Naisilta se onnistuu varmasti helpommin kuin miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein odottaa.
Anteeksi, tapahtui erehdys. Pidin ehtiessäni silmäpeliä IP-kassoja valvovan myyjän kanssa. Satuit varmaan siihen väliin.
Tuli vähän pullataikina mieleen hajusta, pyydä sitä IP-kassan hunksia kipaisemaan siitä vastakkaisesta apteekista vähän vagisania.
Joo, kiitti vinkistä! Pyydän hakemaan ja vuoron jälkeen se saa myös levittää sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tervehdin oma-aloitteisesti ihan kaikkia naapureita. Se ei kerro mistään muusta kuin siitä, että minulle on opetettu sellaiset käytöstavat.
t. se nuori nainen
P.S. Todennäköisyys lähemmälle tuttavuudelle on alle 0
Todennäköisyys ei voi olla alle nolla.
Kyllä voi tässä tapauksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti harvinaista että nuoret terveehtii, varsinkaan naiset. Hyvä että joillain on sentään käytöstapoja. Luultavimmin on vain ystävällinen.
Katsos kun nuorena naisena teet sen virheen, että tervehdit miestä rappukäytävässä, niin se piparin kipeä ressukka alkaa kelaamaan tällaisia päässään. Parempi vain ignoorata kokonaan, paljon turvallisempaa. Eiköhän tämä naapurin tyttö opi virheestään, eikä jatkossa enää kuin mulkaise vihaisesti kulmiensa alta. Ei tule epäselvyyksiä motiiveista.
väittäisin että ignooraus voi synnyttää enemmän negatiivisia tunteita.
Tosi moni mies edelleenkin kuvittelee, että naisten tehtävä on aina ja kaikkialla viihdyttää miehiä....
Ei ole viihdyttämistä jos arkisessa tilanteessa huomioi toisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se ei myöskään tarkoita että et olisi kiinnostunut.
Ei tietenkään. Myöskään se, että hengitän et tarkoita sitä että en olisi kiinnostunut. Nyt kun mietin, niin aika harvoin aktiivisesti viestin päivän mittaan kohtaamilleni ihmiselle, että en ole heistä seksuaalisesti kiinnostunut. Pitänee ilmeisesti alkaa ilmoittamaan kaikille erikseen, että "ihan vaan että ollaan samalla sivulla, en sit oo kiinnostunut panee sun kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Ja palstaulit ihmettelevät silmät pyöreinä, kun naiset kertovat, että 88 % naisista on kokenut seksuaalista ahdistelua. Näin se alkaa.
Tapasin mieheni Sudanissa ja palasin islamiin. Sen jälkeen olen välttynyt ahdisteluilta. Bismillah :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tervehdin oma-aloitteisesti ihan kaikkia naapureita. Se ei kerro mistään muusta kuin siitä, että minulle on opetettu sellaiset käytöstavat.
t. se nuori nainen
mahdottomuus olla alle 0 tässä tai missään muussa tapauksessa
En usko että tarkoittaa mitään. Minäkin olen nätti nainen ja tervehdin kaikkia naapureita 70-vuotiaasta pikkupoikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en pysty hymyilemään ellen ole aidosti iloinen tai huvittunut. Naisilta se onnistuu varmasti helpommin kuin miehiltä.
Joo, esim. asiakaspalvelussa on aika tärkeää olla hymyileväinen ja kohtelias. Olen kyllä siis ihan aidosti iloinen tai huvittunut monesti ja siksi ihan aidosti hymyilen. Ei se silti tarkoita että asiaan liittyisi mitään seksuaalista. Joskus esim. kersat tekee jotain hassua tai söpöä, joka saa hymyn kasvoille. Ei se tarkoita että mä kokisin niissä mitään eroottista.
Ei tietenkään. Myöskään se, että hengitän et tarkoita sitä että en olisi kiinnostunut.
Eli ihan hyvät todenäköisyydet seksille, siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. se nuori nainen
mahdottomuus olla alle 0 tässä tai missään muussa tapauksessa
Ei ole. Turhaan jankkaat vastaan
Näin tämä todellisessa elämässä menee ja siitä ei tehdä av-palstalle avauksia.