Millaista arkesi on puolisosi kanssa?
Eli millainen on tyypillinen päivänne; mitä toimintatapoja ja tyylejä tehdä asioita teillä on?
Syöttekö vaikka aina päivällisen yhdessä? Onko teillä tietty siivouspäivä? Oletteko puhelimilla kun vietätte aikaa yhdessä? Menettekö yhtä aikaa nukkumaan yms.
Kiinnostaa siis millaisia eri tapoja pariskunnilla on ja millä tavalla ovat hitsautuneet yhteen.
Kommentit (24)
Herään ja masturb oin, mies on jo lähtenyt töihin. Käyn suihkussa ja meikkaan. Herätän pojat 19v ja 14 v kouluun ja töihin. Syön aamiaisen seisaaltani keittiössä ja karjun yläkertaan pojille että nyt ylös, kello on jo vaikka mitä. Sitten töihin. Kun tulen kotiin, mies on jo kotona, ottanut pari kaljaa ja pössyttänyt pilveä takapihalla. Vaihdan vaatteet, kokkaan päivällisen (jos mies ei ole sitä tehnyt), pyykkään, juttelen poikien kanssa. Sitten lasi viiniä ja palstailu/some/kirja, sitten iltalenkki jolloin soitan rakastajalleni. Kotiin, mies on jo nukahtanut/sammunut sänkyyn. Siivoan keittiön, tiskaan, laitan aamupöydän kuntoon, juon lisää viiniä ja menen petiin iltakymmmeneltä. Valvon vähän aikaa ja unelmoin siitä että nuorin on täysi-ikäinen, ja voin lähteä pois. Mies kääntää kylkeä ja pieraisee unissaan, joka herättää minut. Käyn yöpissalla, poltan vessassa sähkötupakkaa ja menen uudestaan nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä koskaan tule oloa, että toinen kyllästyttää ja kaipaa omaa tilaa ja aikaa? Vai onko jokaikinen pv silti samat rutiinit?
Ei ole vielä koskaan toinen kyllästyttänyt. Jos toinen kyllästyttää, niin asiat eivät ole hyvin. Normaalia on viettää joskus aikaa itsekseen, vaikka pitempäänkin, mutta kyllästymisen tunne kertoo jo ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä katsotaan sarjoja yhdessä (meillä on lähes identtinen sarja- ja leffamaku), välillä selaillaan omissa oloissamme kännykkää ja ehkä välillä keskustellaan yhdessä jostain mielenkiintoisista uutisista tai näytetään toisillemme hauskoja videoita. Yleensä syödään yhdessä ainakin lämmin ruoka, usein myös aamu- ja iltapala, tai vähintään aamukahvit, paitsi jos nukutaan eri rytmeillä. Yleensä ei nukuta vierekkäin, koska minä olen herkkäuninen ja mies pyörii ja usein kuorsaa, korvatulpat ei mulla riitä vaimentamaan kuorsausta tarpeeksi. Määrättyä siivouspäivää ei ole, minä koitan pitää keittiön koko ajan suht siistinä ja muidenkin huoneiden pintoja ja pesen vessan ja vaihdan lakanat kun jaksan. Mies taas imuroi ja pesee lattiat. Pyykkiä pestään kun kone on täynnä, yleensä minä teen siihen aloitteen ja kuivumaan laitetaan yhdessä. Tiskejä laittaa molemmat. Meillä on myös yht
Minä haluaisin sitä omaa aikaa joskus omassa kotonani, jotta voisin vaan olla yksin ja rauhassa. Festareilla käyminen on ihan eri asia. Miehellä on ihan täysi vapaus käydä myös missä tahansa haluaa, mutta sitä ei kiinnosta.
Kylläpä minä nyt mieleni niin pahoitin kun en ole "vaimomatskua", koska en ole läheisriippuvainen ja osaan käydä reissussa ilman miestäni ja jopa viettää aikaa ihan yksinäni.
Ei se toinen kyllästytä, mutta toki kyllä kummallakin on sitä omaakin aikaa jos näin haluaa. Minä voin vaikka jäädä lukemaan kirjaa sillä välin kun mies lähtee lenkille. Välillä taas mennään lenkille yhdessä.