Piers Morgan paljasti kuninkaallisen perheen rasssistit!
Aikamoista:
https://www.seiska.fi/kuninkaalliset/maailmanluokan-kohu-piers-morgan-p…
Ja paljastetaan ne nyt tässäkin; kyseessä on itse kunkku Charles ja prinsessa Catherine. En jälkimmäisestä olisi uskonut.
Kommentit (27)
Piers Morgan sanoi nimet paljastaessaan, ettei hän usko kummankaan olevan vähäisessäkään määrin rasisteja. Hän halusi vaan, että britit saavat tietoonsa saman, minkä Endgamen tekijä oli "vahingossa" paljastanut hollantilaisille. Alunperin valhetta oli lähtenyt levittämään Meghan Markle Oprah-haastattelussa vuonna 2021.
Mä taidan olla ainoa tai ainakin vähemmistössä kun sanon etten ole koskaan, ennen mitään kohujakaan - tykännyt tuosta Catherinesta. Vuosien varrella kun seurannut tuonkin taviksen tuloa tuohon perheeseen, tuntui olevan ihan ok alussa ja kiltin oloinen. Viime vuosien aikana on ilme kiristynyt ja osaa kyllä näytellä julkisesti niin Happy marrige.
Kun Meghan tuli kuvioihin, Kat alkoi näyttää happamalla koska kaikki olivat kiinnostuneet vain hänestä. Samahan kävi itse Charlesille kun Diana tuli julkisuuteen sekä ulkomaan matkoilla ketään ei kiinnostanut Charles.
Jos nuo kaksi on ne nimet niin en todellakaan ihmettele.
Olen ollut aina rasismia vastaan, mutta nyt olen huomannut, että sen varjolla haetaan erivapauksia. Olen siis jatkossa ylpeydellä rasisti.
Seiskan jutusta saa asiasta väärän käsityksen. Piers Morgan inhoaa Meghan Marklea ja Omid Scobieta ja haluaa saada heidät vastuuseen siitä, että antavat ymmärtää kuninkaan ja Catherinen sanoneen "rasistisia" asioita lapsen ihonväristä. Tässä ketjussa ei näköjään olla ihan perillä asian oikeasta laidasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa rotuhygieniassa on?
Rotu.
Dianastakin olisi ehkä tullut muslimin vaimo ellei olisi käynyt kuten kävi.
Emmä usko, että britit välittää. Käsittääkseni Catherine on tosi suosittu nykyään ja Charleskin ihan hyvin siedetty. Meghanista ja Harrysta on sen sijaan hohto tainnut jo kadota.