Kunpa tuo Venäjän presidentti osaisi lopettaa sotimisen Ukrainassa!
Ihmisellä on vain yksi elämä. Miksi se pitää käyttää sotimiseen?
Kommentit (2156)
Vierailija kirjoitti:
Namia rysyille.
Putsku uhkailee tämän vuoksi varmaan taas kerran ydinaseilla.
Niinistö ja taisi Stubbikin sanoa : "Venäjä ymmärtää vain v o i m a a "...
Ja nyt vasta vähän alkaa NATO- vätys sitä voimaa antaa Ukrainalle....
Nato on ollut pelkkä jaarittelu kerho. Tähän meni lähes 3 vuotta ja kymmeniätuhansia kuolleita Ukrainassa.
Ne eivät hajonneet itsestään. Olen aivan varma, että Putler on syyllinen näihinkin "vahinkoihin".
Vierailija kirjoitti:
Ne eivät hajonneet itsestään. Olen aivan varma, että Putler on syyllinen näihinkin "vahinkoihin".
Jos Kiinan pressa kiitti Puttea tällä tavalla jostakin: jonkinlainen vastapalvelus.
Kremlissä otettaneen nokkiinsa tästäkin. NATO on muka jo hyökkäämässä Venäjälle.
Saatan naurahtaa jokusen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kiinan pressa kiitti Puttea tällä tavalla jostakin: jonkinlainen vastapalvelus.
varsin mielenkiintoinen ja realistisen tuntuinen näkemys
"Analyysi: Putinin hyytävä TV-puhe osoitti, että lähiviikot voivat olla vaaralliset - Yksi seikka voi silti hillitä Venäjää." (YLE / 22.11.2024)
Tolloja isolla T-kirjaimella!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lehti-venaja-teki-peruuttamatonta-v…
Mihin ihmeeseen Putte tarvitsee Pohjois-Korean sotilaita? Eikö omasta maasta tosiaan löydy tarpeeksi tykinruokaa? 144 miljoonan ihmisen kansa? Kymmeniä miljoonia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Venäjä voisi antautua ehdoitta.
Näin Euroopassa olisi rauha.
Se antautuminen olisi samalla Putinin kuolema ja sitähän hän ei halua. Sota on yleensä helppo aloittaa mutta erittäin vaikea lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeeseen Putte tarvitsee Pohjois-Korean sotilaita? Eikö omasta maasta tosiaan löydy tarpeeksi tykinruokaa? 144 miljoonan ihmisen kansa? Kymmeniä miljoonia miehiä?
Kymmeniä miljoonia miehenkuvotuksia. Putler on yksi heistä.
Hotel Kremlina: you can check out any time you like, but you can never leave.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, jos Pulteriin iskisi Alzheimerin tauti ja sen edetessä hän alkaisi luulla itseään esimerkiksi Äiti Teresaksi.
Taikka Marilyn Monroeksi.
Ehkä jokin senkaltainen pian toteutuu.