Kokemuksia Glammering-verkkokaupasta?
Kommentit (34)
Ei ole tuotetta tullut, vaikka olen kysellyt perään. Peruin ditten tilaukseni, mutta Klarnan lasku ei peruunnu millään. Klarna lupasi olla firmaan päin yhteydessä. Odotellaan...
GLAMMERING tilausta tehdessäni hoksasin keskenkaiken että onkohan tänne tilaus oikea vai väärä . Nimeni henkilötunnukset,puhelin numero ja vielä olis pitänyt mennä pankinsivulle. Siis haloo!! Keskeytin ja menin käymään klarnan sivulla. Siellä ei ollut kyseistä virmaa . Kävin heti vielä historian poistamassa
Aivan sama tilanne minulla!
Huijattu olo
Tilasin, kesti melkein kuukauden että "lähti matkaan" ja reissussa kesti yli 2 viikkoa. Mutta uskomatonta kyllä nyt ne pitäisi olla täälä paikkakunnalla automaatissa!!
En kyllä usko ennen kuin näen ne, että ovat ne mitä tilasin ja sopivatko ne yleensä edes!
Oli kyllä viimmeinen kerta, kun sieltä tilasin mitään. Toivottavsti laskun kanssa ei ole mitään sotkua.
Vierailija kirjoitti:
Oon tilannut aiemmin ja tuli ihan muutamassa viikossa. Nyt tein 23.1.24 toisen tilauksen, ja niitä tässä odottelen. Tänään 15.2.2024 ovat sentään jo siirtyneet Kiinassa lentokentälle odottamaan kuljetusta. Sieltä ovat siis pikkuhiljaa tulossa.
Liivit sinänsä aivan parhaat päällä, siksi tilasin toisetkin. Toivotaan, että nämä nyt tulisivat perille asti. Lieneekö ruuhkaa ollut tilauksissa?
Tänään 23.2.24 liivit saapuivat vihdoin. Kuukauteen ei ole kuulunut yhtään mitään, ei ole kukaan vastannut sähköposteihinkaan. Mutta tämä tarina loppuu kohdaltani tähän. Sain mitä tilasin, mutta pettynyt olen toimitusaikaan.
Tilasin rintsikat, jotka oli ihan ok, mutta ei kuitenkaan vastanneet odotuksia. Tuote olisi pitänyt palauttaa omakustanteisesti Kiinaan.
Minä peruin tilaukseni, koska tuotteita ei alkanut kuulumaan. Luulin, että asia on sillä selvä, mutta muutaman viikon kuluttua Klarna alkoi vaatimaan maksua. Soitin Klarnalle, mutta siellä vaadittiin että otan itse yhteyttä Glammeringiin ja vaadin heitä perumaan tilauksen. Yritin useamman kerran, mutta sieltä ei ole tullut minkäänlaista vastausta. En jaksanut taistella, joten maksoin laskun, vaikka en tuotteita saanutkaan. Suututti, mutta olkoon oppirahojen maksua, todellakaan en koskaan milloinkaan enää tilaa yhtään mitään tällaisista huijarifirmoista ja varoitan kaikkia muitakin kyseisestä firmasta!
Tilasin tuotteita 2.12.2023 eikä tuotteita ole vieläkään tullut (12.3.2024)! Olen ollut heihin yhteydessä todella monta kertaa sähköpostitse ja aina tulee vastaus, että
"Ymmärrän, että saatat olla väsynyt odottamaan tätä tuotetta, voit olla varma, että tuote toimitetaan ensi viikolla".
Tämä tuli 6.2.2024 ja näitä vastauksia on tullut ennen ja jälkeen. Muutin kirjeenvaihdon siihen, että haluan heidän peruvan tilaukseni - sen jälkeen ei ole tullut ainuttakaan vastausta yhteenkään sähköpostiini :( Sain Klarnalta puhelinnumeron, johon ei todellakaan kukaan vastaa - menee ensimmäisen pirahduksen jälkeen poikki joka kerta.
Ihan vaan kaikille tiedoksi minun mielipiteeni - ei ehkä kannata tilata heiltä mitään!
Tilasin kahdet rintaliivit joulukuussa, lähes heti perään tuli meili, että pahoittelevat ruuhkaa ja tilaus lähetetäänkin myöhemmin kuin luvattu. Kyselin uudestaan tilauksen perään helmikuun alussa, sain muutaman Googlekääntäjällä tehdyn pahoitteluviestin ja lupauksen toimittaa tuote. Ilmoitin kahdesti peruvani tilauksen, sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Tein reklamaation myös PayPalin kautta ja todennäköisesti saan rahani sitä kautta takaisin. Täältä ei kannata siis tilata mitään.
Sama homma. Oletteko saaneet Klarnan laskun pois?
Eka tilaus tuli ja tuote hyvä. Toinen tilaus ei tullut koskaan ja rahat meni. Kaarina Glammeringilta vastailee vaan aina samaa, että jaksa odotttaa jne. Tein ilmoituksen kuluttaja-asiamiehelle. Muidenkin kannattaisi tehdä.
Onko tämä siis sama kuin Comfit? Tilasin sieltä joulukuussa ja tulivat parissa viikossa. Tammikuussa tilasin lisää ja niissä kesti sama 2 viikkoa.
Ei ole kokemuksia eikä koskaan tulekaan.
Oon tilannut aiemmin ja tuli ihan muutamassa viikossa. Nyt tein 23.1.24 toisen tilauksen, ja niitä tässä odottelen. Tänään 15.2.2024 ovat sentään jo siirtyneet Kiinassa lentokentälle odottamaan kuljetusta. Sieltä ovat siis pikkuhiljaa tulossa.
Liivit sinänsä aivan parhaat päällä, siksi tilasin toisetkin. Toivotaan, että nämä nyt tulisivat perille asti. Lieneekö ruuhkaa ollut tilauksissa?