Kokemuksia Glammering-verkkokaupasta?
Kommentit (34)
Hei, tilasin ja nyt yhtäkkiä tuote on palautettu takaisin. Spostiin tullut tilausvahvistus ja ns.toinen saapumisilmoitus oli tullut, mutta ei väitettyjä aiempia. Selvitän postista onko ikinä ollut siellä, sillä postin viestiä ei ole koskaan tullut. Oletko itse tilannut?
Vierailija kirjoitti:
Hei, tilasin ja nyt yhtäkkiä tuote on palautettu takaisin. Spostiin tullut tilausvahvistus ja ns.toinen saapumisilmoitus oli tullut, mutta ei väitettyjä aiempia. Selvitän postista onko ikinä ollut siellä, sillä postin viestiä ei ole koskaan tullut. Oletko itse tilannut?
No en ole uskaltanut kun googlellakaan ei löydy mitään tietoja tai kokemuksia. Mutta kattelin, että voisi tilata jos vaan saisi jotenkin varmistettua, että yritys on ok
Vierailija kirjoitti:
Sama sain Klarnalta. Maksun jälkeen tavara palautettiin lähtöön ja mitään kommenttia ei saa. Eikä rahoja.
Heip, itse tilasin black fridayn alla rintaliivit ja maksoin tyhmänä heti pois, ettei jää roikkumaan. Ainakin spostiin tulee vähän oudonkin ystävällisiä (varmaan google translatorilla käännettyjä) viestejä tilauksen edistymisestä. Kuulemma kova ruuhka ja varasto loppunut ja uutta tilauksessa jne.jne.jne. Saa nähdä kuuluuko mitään koskaan. Joko toppi tai floppi, otin tietoisen riskin tässä kyllä. Päivitän tänne heti kun saapuu.
T. Toiveikas
Sama homma kun edellisellä vastaajalla. Tuskin tulee liivejä koskaan, älkää ihmiset haksahtako tähän! Varastot loppu ja toivottavasti viesti voi hyvin -tyyppistä huonoa käännös suomea sieltä tulee.
Voi pahus, mainoksessa niin kivan oloiset liivit. Onneks kävin täällä katsomassa. Turha kai tilata 🤦🏼
Itseasiassa nämä liivit tulivat heti seuraavana päivänä, MUTTA liivit eivät olleet ne mitkä tilasin Glammering "merkiltä" vaan Comfit.fi:n liivit, jotka pyörivät myös somessa kovasti ja jotka tilasin kokeeksi. Liivit jotka tilasin glammeringiltä olivat pitsisemmät, nämä olivat ihan basic, mutta tuli silti pakattuna Glammering pussiin ja mukana oli kortti jne. Sinänsä ihan positiivinen kokemus siis, mutta hämmentävää!? Itse liivit kokoa 3xl minulla ja ihan mukavalta tuntui päällä arkikäytössä, unohdin melkein niiden olevan päälläkin. Toki ehkä oletin olevan ryhdikkäämmät, mutta ehkä näitä ei täysin voi vertailla normi kaarituellisiin tai jos vaikka push uppeja käyttäisi, mutta ihan hyvät silti vaikka hupparin alla jne. En ohuiden vaatteiden alle välttämättä laittaisi, ei se siluetti nyt niin imarrellut, mutta riippuu varmasti paljon rintojen omasta ryhdikkyydestä jne.olen ihan tyytyväinen kyllä näihin.
Huomenna noudan postista nyt ne jotka tilasin oikeesti glammeringilta, saa nähdä mitä se, sitten sisältää. Tulen kertomaan!
T. Toiveikas
Tilasin ehkä kuukausi sitten. Ei tullut mitään muuta viestiä kun että tilaus vahvistettu. Otin laskulla. Klarnalta lasku, jonka laitoin keskeytykseen, koska tilaus ei ole koskaan saapunut. Tonne firmalle laitoin asiasta viestiä, mitään vastausta en saanut, mutta seuraavana päivänä tuli viesti että tilaus on lähetetty. Katsotaan tuleeko perille.
No nyt ne tuli, ne mitä markkinoidaan Glammering nimellä, sellaiset missä rintamuksessa pitsiä. Ne tuli nyt comfit.fi merkin alla kortin kera. Hyväthän ne on omasta mielestäni, erittäin mukavat päällä. Olisi varmaan mennyt hyvin kokoa pienempikin, mutta näytti antavan silti hyvän tuen ja ovat nätit. Tuli mustat, beiget ja harmahtavat. Tämä oli sittenkin hyvä ostos vaikka epäilin kovasti. Toki se että näitä ei pysty säätämään mitenkään, jos käytössä kulahtaakin, pitänee ite ottaa ompelukone siinä tapauksesss esiin ja kiristellä jos niin pitkälle kestävät.
T. Toiveikas
Vierailija kirjoitti:
No nyt ne tuli, ne mitä markkinoidaan Glammering nimellä, sellaiset missä rintamuksessa pitsiä. Ne tuli nyt comfit.fi merkin alla kortin kera. Hyväthän ne on omasta mielestäni, erittäin mukavat päällä. Olisi varmaan mennyt hyvin kokoa pienempikin, mutta näytti antavan silti hyvän tuen ja ovat nätit. Tuli mustat, beiget ja harmahtavat. Tämä oli sittenkin hyvä ostos vaikka epäilin kovasti. Toki se että näitä ei pysty säätämään mitenkään, jos käytössä kulahtaakin, pitänee ite ottaa ompelukone siinä tapauksesss esiin ja kiristellä jos niin pitkälle kestävät.
T. Toiveikas
Uskaltaa siis tilata?
Älkää vaan erehtykö tilaamaan tuolta putiikista mitään! Olen odottanut tilaustani nyt yli kuukauden. Kyselyihin vastataan kyllä hoonolla googlekääntäjäsuomella, mutta siinä se.
En saanut tilaamiani tuotteita koskaan. Maksoin onneksi Paypalilla ja sain rahat takaisin.
Voihan!!! Tilasin 19.12..laittannut jo monen monta sähköpostiviestin ja kysellyt liivien perään,varastovaikeuksia ym.muita selityksiä,eli eipä taida tilaus koskaan tulla!
Tein tilauksen 12.12.2023, mutta ei ole tullut muuta kuin tilausvahvistus ja lasku. Kaksi kertaa olen laittanut sähköpostia, mutta mitään vastausta en ole saanut. Enkä varmaan maksa ennen kuin tavara on toimitettu. Ei kannata tilata mitään sieltä, ilmeisesti firmassa ei ole asiansa osaavaa henkilökuntaa.
Erittäin huono kokemus! Tuote ei ole tullut useam viikon odotuksen jälkeen ja peruutusta ei oteta vastaan. Sama selitys eli varasto on tyhjä ja toimitetaan myöhemmin. En suosittele tilaamaan!!!
Olin juuri tilaamassa, onneksi luin nää viestit, kiitos, en tilaa :)
Tilasin kk sitten, maksoinkin jo, olen laittanut monta viestiä ja samat lorut kuin monella teistä. Olen pyytänyt perumaan tilauksen, pyytävät odottamaan. Nyt sanoin, että otan yhteyttä kuluttajasuojaan, jos rahat ei tule takaisin. Vihjasin myös huijauksesta. Saas nähdä, miten siellä nyt reagoidaan.
T. IL
Olen laittanut heille useita sähköpostiviestejä,! sanoin myös heitä huijareiksi,tuli vaan sähköpostia takaisin,pyytelivät anteeksi,ja kirjoittelevat,että eivät huijaa...joopajoo,höpöpuhetta,olen tilannut joulukuussa 2023...ei näy,eikä tule näkymäänkään,huijausta.
Mä tilasin Black Friday -aikaan kolmet samassa paketissa, maksoin etukäteen. Liivit tuli parissa viikossa.
on ihan ok, sopivat, huomaamattomat päällä, ja kestivät ekat pesutkin hyvin.
Mukana tuli jatkopala kiinnitykseen, joten ens kerralla voisin ottaa kokoa pienemmät.
Eikö kukaan ole ostanut tuolta?