Oletteko ajatelleet, että joku voi katsoa teitä puhelmenne kameran kautta?
Kommentit (41)
En usko, että kukaan viitsisi vaivautua katsomaan ja kuuntelemaan minua puhelimen kautta. Hyvä jos vastaavat silloin, kun soitan ja kyllä silloin pitääkin kuunnella.
Ei voi kun ei ole kameraa puhelimessa ja jos mikrofonin avulla kuuntelee niin saa kauan odotella.
Tuskin minä ketään kiinnostan niin paljoa.
Nytkin otan slipoverin pois, housut pois...
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan viitsisi vaivautua katsomaan ja kuuntelemaan minua puhelimen kautta. Hyvä jos vastaavat silloin, kun soitan ja kyllä silloin pitääkin kuunnella.
Näinkin se on ja niin sen pitäisikin olla eikä mitenkään muuten. Mutta mieti, jos olisit hirveän utelias ja osaisit, niin kyttäisitkö ihmisiä näin?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, talteen menee.746
Tietokoneeni kamerasilmän päällä onkin, juuri sen vuoksi, pätkä mustaa eristysnauhaa.
Sääliksi käy sellaista ihmistä joka minua salakatselisi tai kuuntelisi. Antaa mennä vain jos siltä tuntuu. :D
Katsoiskin, tylsistyis kyllä hyvinkin nopeasti.
T. Läski AV mamma
Peeping Tomit on vastenmielisintä pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy sellaista ihmistä joka minua salakatselisi tai kuuntelisi. Antaa mennä vain jos siltä tuntuu. :D
Sama. Kyllä siinä voi herkempi stalkkeri saada traumoja :)
Eip oikeestaan, ellei sitä tehdä valvomisen kautta niiku CIA teki joskus amerikoissa kansalleen että kuunteli
Joku hörhö voi korkeintaan jakaa nettiin videoita missä runggailen menemää ja siihen mä voin sanoa että runggailettehan te kaikki muutkin
Olen, siksi pidän lähes aina toista kättä kameran edessä tai pidän kännyä enemmän vaakatasossa enkä suoraan kohdistettuna itseeni, nytkin kun kirjoitan tänne kännyllä. Läppärin kameraan olen laittanut mustan teipin, kun sitä kameraa käytän harvoin.
Olen ajatellut ja se kiihottaa minua. Usein runkuttelen puhelimen kameran edessä miettien että jotkut läähättää minulle kiimoissaan.
M64
Vierailija kirjoitti:
Katsoiskin, tylsistyis kyllä hyvinkin nopeasti.
T. Läski AV mamma
Sitä ne täällä varmaan ulisevatkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi seisomaan
Kaikissa kameroissa on mekaaninen suljin edessä.
Sietääkin katsella kun on tuo face ID käytössä.
Aika hauska keksintö kyllä, hymyilyttää käyttää.
Minulla on Nokian vanhanaikainen peruspuhelin ja se maksoi 24,90 euroa. Kohta on ollut tää sama puhelin kaksi vuotta käytössä. Akku tarvii ladata vaan kerran vuodessa ja ei taatusti kukaan vilkuile tai kuuntele mitään mun puhelimesta.
Se onkin temppu, jos suljetun kameran kautta katselee :D