Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveripyyntö muinaiselta treffailumieheltä

Vierailija
30.11.2023 |

Tapailin vuosia sitten miestä, jonka kanssa juttu ei pitkähkön treffailun jälkeen kuitenkaan edennyt seurusteluksi. Mies ei ollutkaan sillä tavalla kiinnostunut, vaikka tuntui viettävän mielellään aikaa yhdessä.

Nyt huomasin suureksi yllätyksekseni häneltä tulleen kaveripyynnön. En halua häntä FB-kaveriksi, mutta en tiedä, mitä ajattelisin asiasta ylipäätään. Olisiko hän stalkannut minua vuosien jälkeen ja vahingossa klikannut kaveripyynnön vai mitä ihmettä? Onko fiksuinta hylätä pyyntö vai jättää se vain noteeraamatta vai onko tähän joku etiketti?

Miten reagoisit kaveripyyntöön?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loogisin selitys: mies on juuri eronnut ja etsi seuraa ensin niistä, joita on aiemmin jo treffaillut. Ehkä exä on vielä tyypin fb-kaverina ja haluaa näpäyttää hankkimalla mahdollisimman monta uutta naista listoille.

Vierailija
2/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän vaan roikkumaan enkä viitsi reagoida mitenkään. Siellä olkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loogisin selitys: mies on juuri eronnut ja etsi seuraa ensin niistä, joita on aiemmin jo treffaillut. Ehkä exä on vielä tyypin fb-kaverina ja haluaa näpäyttää hankkimalla mahdollisimman monta uutta naista listoille.

Itse epäilen lähinnä vahinkoklikkausta, sillä emme olleet edes silloin tapailuaikoina FB-kavereita. Hän ei siis vaikuttanut tyypiltä, joka keräisi pitkää kaverilistaa, vaan piti minut etäällä "oikeista" tutuistaan.

ap

Vierailija
4/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse epäilen lähinnä vahinkoklikkausta, sillä emme olleet edes silloin tapailuaikoina FB-kavereita. Hän ei siis vaikuttanut tyypiltä, joka keräisi pitkää kaverilistaa, vaan piti minut etäällä "oikeista" tutuistaan.

ap

Nyt sun täytyy kyllä hyväksyä se kaveripyyntö jotta nähdään, reagoiko mies siihen jotenkin, laittaako viestiä vai poistaako sinut samantien.

Vierailija
5/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa päästä tuikkaa munalla karvalompakkoasi.

Vierailija
6/7 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa päästä tuikkaa munalla karvalompakkoasi.

Pikkupoikia taas liikkeellä !

Vierailija
7/7 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkäsin kaveripyynnön. Miksi turhaan kiusata tyyppiä, jos/kun kyseessä oli vahinko. Ja itse en erityisemmin halua kavereihin ihmistä, jonka kanssa en ole missään tekemisissä ja joka herättäisi minussa enemmän kiusaantuneisuutta kuin mitään muuta fiilistä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme