Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä ehditte liikkua

Vierailija
29.11.2023 |

Miten ihmeessä ehditte liikkua arkena? Itse olen aivan loppu arjen pyörityksessä. Kotona viideltä, sitten ruoan laitto, syöminen, lasten läksyt, kotityöt, sitten onkin jo iltapalan ja lasten nukuttaminen. Illalla olen aivan loppu ja kaadun sänkyyn. Sitten taas sama alusta seuraavana päivänä. Hyötyliikuntaa ei juurikaan tule kun töihin pakko mennä autolla, sillä työmatka 50km suuntaansa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niillä toisilla kumppani joka hoitaa osansa lastenhoidosta tai mummu, muu sukulainen tai tuttu. Joku saattaisi ottaa marketista (tai luomu) puolivalmiita tai valmiita laadukkaita ruokia, jos ei joka päivä ehdi valmistaa alusta saakka, tai ottaa pakkasesta aiemmin tehtyä ruokaa. Lapset tekevät itse läksyt suureksi osaksi? 50km on pitkä työmatka. Melkein kävely tai pikkujumppa olisi kiva, paitsi jos työssä on liikuntaa. Joillakin joustava työaika?

Vierailija
2/6 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista liikkuu liian vähän. Miten voi olla niin vaikeaa lähteä lenkille. Ota vaikka ne lapset mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen lause on ongelmasi. Ei pitäisi joutua tilanteeseen jossa käyttää yksityissaastutinta ja osallistuu liikakansoittamiseen.

Vierailija
4/6 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikkumiseen tarvita erikseen aikaa. Kyllähän liikkeellä olo kuuluu jo ihan arkiseen toimintaan.

En kyllä tajua, miksi liikkuminen pitää erottaa muusta elämästä ja tehdä siitä jonkunlainen suoritus.

Vierailija
5/6 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät mammat liikukaan.

Vierailija
6/6 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpäivän keskellä muutaman tunnin tauko, jonka käytän mm liikkumiseen. Tänäänkin kävin hiihtämässä. Eilen tein kotijumppaa. Toissapäivänä kävin uimassa. Ja meillä on koira, joka tarvitsee oman ulkoilunsa. Työni on kaikkea muuta kuin näytön ääressä nököttämistä, eli jalkojen päällä koko työaika ja on kyykkimistä ja kurottelua ja kaikenlaista ponnistelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä