Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AVA- klinikka turku?

03.01.2007 |

Moikka!

Olemme mieheni kanssa toivoneet lasta toukokuusta-04 lähtien, mutta raskaaksi en ole onnistunut tulemaan. Kipeältä tuntuu, kun sitä väkisinkin joka päivä miettii. Nyt olemme kuitenkin päättäneet hakea apua ja olemme kääntymässä Turun AVA- klinikan puoleen. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia klinikan toiminnasta ja henkilökunnasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hoidossa avalla ja itse olen kyllä tyytyväinen saamaamme hoitoon...

Tuo valittiin aikoinaan siksi että sinne päästiin nopeiten..ja nopeaksi tuo on todistettukin koska menimme tyksistä avalle joulukuussa, 18.12 oli ensi käynti siellä ja nyt huomenna on jo ekan ivf:än punktio....

Pidän henkilökunnasta ja kyllä mulle ainakin on noi hoitojen hinnat ja korvattavuuden selitetty, tai kerrottu siis että miten on ja sitten apteekissa myös lisätietoa joten...

Mutta varmasti joka klinikalla on sekä pettyneitä että onnellisia potilaita joten koittamalla tiedät itse parhaiten.

Ja meillä on matkaa turkuun tunnin verran niin aina mahisten mukaan on vielä kysytty että mihinkäs aikaan mulle sopis tulla yms eli musta otetaan kivasti huomioon...

Ja paikkakin on kiva, kotoisa...

Joko olette käyneet ensitapaamisella avala tai muualla...?

me myös ollaan yritetty 8/04 lähtien, tyksissä oltiin hoidossa ja nyt siis avalla...

Vierailija
2/3 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa!

Olen tosiaan tuo sama henkilö, joka kirjoitteli nimimerkillä Tilda-77(unohtui nuo käyttäjätunnukset). Oltiin eilen Avalla mieheni kanssa yhdessä ensi kerran. Oikein lämmin vastaanotto. Meille siis suunnitelmat, että ensi kierron alussa aloitan Puregon pistokset ja sitten siihen kiertoon tehdään inseminaatio. Toivorikkaana siis tuleviin koitoksiin!

Kiva vaihtaa kuulumisia samassa paikassa käyvän kanssa, joten kerrothan jatkossakin kuulumisistasi?

Käyttekö muuten kumman lääkärin vastaanotolla? Meillä on Annamari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole AVA klinikasta muuta kokemusta kuin, että sain sieltä aikoinani vääränlaista infoa hoitojen korvattavuudesta...No se siitä, mutta voin erittäin lämpimästi suositella Turun Väestöliittoa!! Siellä henkilökunta on todella ihanaa ja palvelu kaikin puolin kiitettävää:) Itse olen käynyt sitä kautta lävitse 7 mikrohedelmöityshoitoa ja vaikka plussaa ei hoidoilla tullutkaan, ei jäänyt mitään pahaa sanottavaa ko. klinikasta!! Kun sitten tulin raskaaksi, kävin siellä myös alkuraskauden ultran sekä niskapoimu-ultran:)

Käsittääkseni hintakin on tuolla Väestöliitossa alhaisempi kuin AVA-klinikalla?! ;)

Tsemppiä matkaan!

T. Je_Ni