Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikäli ostamassasi palvelussa on vikaa, miksi uhkailet aspaa kuluttajariitalautakunnalla tai vaihtoehtoisella riidanratkaisulla?

Vierailija
29.11.2023 |

Mikäli aspa ei asiaa pysty korjaamaan, on seuraavaksi vuorossa virallinen valitus firmalle (usein tälle on oma lomakkeensa olemassa tai sähköpostiosoite), mikäli asia ei siltikään ratkea, voit vasta sitten ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan tai vaihtoehtoiseen riidanratkaisuun, sillä nämä eivät ota tapausta vastaan ilman sisäistä valituskäytäntöä.

Jokseenkin turhauttavaa kuunnella uhkauksia näistä ja kun olen asiakkaalle selittänyt, että hänen on ensin käytävä sisäinen valituskäytäntö läpi, saan haistaa vitut.

Onneksi en enää ole itse aspassa töissä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla