Miten suomalaiset voi olla niin tyhmiä, että seuraavat Ville Mäkipellon you tube-kanavaa?
200 000 typerystä kuuntelee tätä samaa jaaritusta, joka toistaa vain teologian tutkijoiden ateistisiaj harhakuvitelmia, ei mitään uutta
https://ilkkapohjalainen.fi/ihmiset-ja-kulttuuri/helluntailaisuuteen-ka…
Kommentit (24)
Joukossa tyhmyys tiivistyy, tosin tällä kertaa Villessä.
ämän Villen jaaritukset ovat pelkkää samojen teorioiden toistamista, joita kuullee alkeuskurssilla ateististen teologien suusta vuodesta toiseen ja sitten toistetaan samaa elikkä......Raamattu oli muka alunperin monijumalisuuden maailma, ööö Daavidia ei ole ollut olemassakaan.....Jerikoa ei arkeologian mukaan valloitettukaan.....Raamatttua muutettiin koko ajan......jne bullshittia.
Vierailija kirjoitti:
ämän Villen jaaritukset ovat pelkkää samojen teorioiden toistamista, joita kuullee alkeuskurssilla ateististen teologien suusta vuodesta toiseen ja sitten toistetaan samaa elikkä......Raamattu oli muka alunperin monijumalisuuden maailma, ööö Daavidia ei ole ollut olemassakaan.....Jerikoa ei arkeologian mukaan valloitettukaan.....Raamatttua muutettiin koko ajan......jne bullshittia.
Kylläpä faktat korpeaa uskistolloa.
Mä oon suomalainen ja ekaa kertaa kuulin ko. nimen nyt, en seuraa enkä edes ajatellut aloittaa.
Teologian tohtori tietää jotain akateemisesta teologiasta. Quelle surprise!
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että siihen on syynsä, että sä istut siellä alkeiskurssilla vuodesta toiseen pääsemättä edes välttävällä läpi, Einari.
Ihan puolueettomiahan sen videot ovat, ja useista eri aiheista eikä vain uskonnoista.
Hyvä että mainostit täällä, alankin nyt kuuntelemaan.
Mä en ihmettele lainkaan suosiota. Varsin mielenkiintoista sisältöä monesta eri aiheesta. Ap ei liene tutustunut tubekanavaan lainkaan?
Kiitos linkistä, en aiemmin seurannutkaan.
Miksi siis itse katsot häntä? Persulla menee kaikki tunteisiin, kun ei nuole jeesuksen persettä
Toinen hyvä tietotubettaja on Petteri Mikkonen, ovat tehneet yhteistyötäkin.
Joku Villen seuraaja voisi pyytää häntä tekemään videon av-palstasta ja sen historiasta :D
Tänään persut oikein sylkee ulos näitä mitenmiksikuka-aloituksia, joissa mitään tietämättömät ihmettelee, kun joku kehtaa olla eri mieltä kuin hän.
Ville on itseään täynnä oleva narssu, joka voimakkaalla, itsetietoisen ateistin äänellä latelee painokkaasti sitä itteään - eli täyttä sontaa.
Mutta antaapa olla, kyllä Villenkin polvet kerran notkahtavat Herran Jeesuksen edessä ja kauhistuu tekosiaan sydänjuuriaan myöten.
Vierailija kirjoitti:
Ville on itseään täynnä oleva narssu, joka voimakkaalla, itsetietoisen ateistin äänellä latelee painokkaasti sitä itteään - eli täyttä sontaa.
Mutta antaapa olla, kyllä Villenkin polvet kerran notkahtavat Herran Jeesuksen edessä ja kauhistuu tekosiaan sydänjuuriaan myöten.
En oikein keksi että miksi kenenkään polvet notkahtelisi yhdenkään satuolennon edessä.
Jaaha AP:n argumentointitaito on kehittynyt, vain argumentti enää unohtui.
Mikä vika ateismissa on? Sehän on ihan parasta.