Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa lipittää märkäruuasta nesteet

Vierailija
28.11.2023 |

Syö pääasiassa nappuloita ja kerralla märkäruokapussillisesta ehkä neljäsosan, mutta jättää ne kiinteät kuppiin. Onko tähän jotain järkevää ratkaisua? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kissan omasta mielestä järkevä ratkaisu.

Vierailija
2/12 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä jano

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellaisia soup-ruokia jotka on valmiiksi lähinnä lientä niin ei mene niin hukkaan.

(muuten nuo kissan jättämät ruuat voi syöttää ulkona linnuille) 

Vierailija
4/12 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin. Toinen syö märkäruuan kerralla, toinen lipittää nesteen ja syö nappulaa. Se märkäruuan jämä kelpaa kuivahdettuaan jonkin aikaa, sitten neiti nirsoilija suvaitsee syödä kuppinsa tyhjäksi :) 

Kuivanappulaa syövän kohdalla pidän vaan hyvänä asiana, että huolehtii riittävästä nesteen saamisesta, vaikka sitten noin. Juo kyllä muutenkin hyvin. 

Vierailija
5/12 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soseutan ne lihanpalat kastikkeen joukkoon ja lisään vettäkin. Kissani on jo iäkäs, joten saa noin myös nestettä.

Vierailija
6/12 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai märkäruokaa ole pakko antaa? Meillä koira ei suostu syömään märkäruokia, on mieluummin syömättä. Tykkää kyllä esimerkiksi pakastetuista eläinkaupan lihapullista ja nappuloita syö myös mielellään.

Vierailija
7/12 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on sellaisia hyvänmakuisia pieniä rakeita joita voi ripotella ruuan päälle ja usein nirsokin innostuu sitten syömään. 

Vierailija
8/12 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meillä molemmat kissat tekee näin, jostain syystä eivät pidä märkäruuan kiinteistä paloista, olen kokeillut eri merkkisiä ja sama juttu kaikissa. Vippaan sitten kompostiin jämät.

Vierailija
9/12 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo jauhaminen ja nesteen lisääminen auttaa eli tekee ns. sosekeittoa

Vierailija
10/12 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissavainaa oli ihan samalla tavalla valikoiva. Pitää siis antaa muutakin ruokaa, esimerkiksi kalaa. Pakasteseikin voi maistua hyvin.

Vierailija
11/12 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, meillä molemmat kissat tekee näin, jostain syystä eivät pidä märkäruuan kiinteistä paloista, olen kokeillut eri merkkisiä ja sama juttu kaikissa. Vippaan sitten kompostiin jämät.

Älytöntä hävikkiä. Kokeile soseuttaa ja lisää vettä niin yleensä kelpaa. 

Vierailija
12/12 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä hävikkiä. Kokeile soseuttaa ja lisää vettä niin yleensä kelpaa. 

No ei siitä nyt kovin paljon hävikkiä tule vaikka saat mun puolesta niin kuvitella. Eikä se ole sinulta pois mitenkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi